| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
darek1200 TOYOTA DRIVER Warszawa-Ursus | 2003-11-13 12:37:05 A co z profilami zamknietymi?
Co proponujecie? pzdr darek |
Golden_Flyer TOYOTA DRIVER BMW 116 Gdańsk | 2003-11-13 14:37:42
Ja ostatnio do tylnej klapy użyłem Fluidolu - dołączają nawet dodatkową głowicę z wężykiem do zamknietych profili. A tak w ogóle to wg mnie najlepszy jest enerdowski ELASKON + GRAPHIT (miesza się przezd użyciem) - praktycznie nie do pokonania przez rdzę. Pamiętam jak 1987r. w d. NRD oglądałem skodę 100 znajomego rodziców zakonserwowaną tym paskudztwem - miała 17 lat i ani śladu rdzy, blachy oryginalne!!! Z tego co wiem, to środek ten nadal jest produkowany. |
jaari TOYOTA DRIVER Toyota Carina E Łódź | 2003-11-14 17:25:49
Myślę że tył był bity i stąd te uwagi "pana od konserwacji podwozia"... U mnie /rocznik 96/97/ podwozie jest zabezpieczone orginalnie i naprawdę tylko w jednym miejscu prysnąłem sobie Bitexem w sprayu, tak dla świętego spokoju. Jeżeli zabezpieczenie przodu jest lepsze niż tył, to dla mnie samochód ewidentnie był bity [ wiadomość edytowana przez: jaari dnia 2003-11-14 17:26:38 ] |
Tomaszkoss Starlet 1.3, Opel Ma ... Poznań | 2003-11-16 10:02:09 Ja rowniez musze zakonserwowac podwozie i rowniez z tylu, mialem to zrobic przed zima ale jakos sie nie udalo, jak mi sie zechce to zrobie to moze nie bawem ale temperatura mnie odstrasza, ale z tym podwoziem nie jest zle to dopiero bardzo poczatkowe stadium. Jak mi sie zachce to kupie bitex na kanal troche roboty i po sprawie. |
Tomaszkoss Starlet 1.3, Opel Ma ... Poznań | 2003-11-16 10:04:33 P.S. Napewno nie dal bym za to 350 pln - bez przesady nie ma w tym nic skomplikowanego, nie da sie prawie nic zepsuc - czlowiek musi poswiecic troche czasu i moze sie pobrudzic + te 60 pln na bitex lub jego jakas odmiane.
|
Golden_Flyer TOYOTA DRIVER BMW 116 Gdańsk | 2003-11-17 08:21:29 A ja miałm dzisiejszej nocy straszny sen - śniło mi się bowiem, że całe podwozie mojej corollki zest zgniłe i spróchniałe |