Deska w DF

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam pytanko. Czy da sie wlozyc do DF deske starego typu,tzn tą metalowa na miejsce nowej plastikowej.
pozdrawiam
  
 
Witaj !
Oczywiście deskę metalową da sie włożyć a dokładnie przyspawać na miejsce tej plastikowej. Jedynym problemem jest taka poprzeczna belka na której trzyma sie własnie deska nowego typu.
Najprawdopodobniej bedzię ja trzeba troche zbić w miejscu licznika oraz w miejscu półeczki. Chociaż jednak jeszcze tego dokładnie nie mierzyłem i możliwe jest że wejdzie bez kłopotu i kombinowania.
Ja wyciągam deskę z klasyka który idzie na żyletki, będe usuwał dziury na radio oraz schowek. A zamiast oryginalnych zegarów zestaw z Łady plus kilka dodatkowych wskaźników i przełączników
Będe sie wzorował na tej desce :

  
 
Wiem,że ten post nie powinien się tutaj (wyszukiwarka nie działa a szukać konkretnego postu na forum to strata czasu) pojawić,ale czy tak kierwnica nie ma przypadkiem znaczka Abarth'a w środku ??? Co znaczek Abarth'a? Robi w PF 125p Monte Carlo(lub Acropolis) bo jest to wnetrze trajdowej wersji 125p ??? Albo Mi się wydaje albo wersje rajdową Monte Carlo (acropolis) opracował Abarth z racji swego doświadczenia w budowaniu rajdówek na podstawie samochodów marki Fiat ???
  
 
Nie to nie jest 125 monte carlo. To jest dobry stary tuning w wykonaniu Polaków . Silnik 1.8 DOHC na dwóch gaźnikach typu IDF.


Kierownica w Monte-Carlo wygląda zupelnie inaczej.
  
 
kierownica z pomaranczowego 125 ze zdjec ponizej ktory kiedys nalezal do pana Lipinskiego z Kielc{pozdrawiam panie Henryku} pochodzi z fiata ritmo, ze 105 125 lub 130 TC. auto ze zdjec trafilo do Krakowa, jego los nie jest mi znany, silnik ze zdjec zostal w Kielcach{nie dziwie sie } i zasila teraz 124 sporta BC1 pana Henryka.
  
 
Ten Fiat stał na osiedlu przy moście grunwaldzkim. Gnił gnił i znikł
  
 
Dzieki Koniu. Jak dla mnie ta deska ktora zalaczyles na zdjeciach jest fajna, ale zadnych dodatkowych zegarow nie dawalbym oprocz obrotomierza, predkosciomierza, poziomu paliwa,temperatury, ale to wszystko na standardowym aluminium, tak zeby nie montowac nic w miejscu na radio.
  
 
Zależy kto co lubi, taka typowo klasyczna deska jest ładna, ale to jednak nie to co można z niej zrobić.
Ja zostawiam zaślepke na radio włascicielowi tego kanta jak również schowek, ponieważ on będzie odbudowywał klasyka z 68 roku i bardziej mu się to przyda !
  
 
heh.. mam taka kierownicę jak na zdjęciach... tyle, że chyba będę ją musiał na nowo obszyć.
co do innej deski we Fiaciorku.. ja mam w odległych planach założyć deskę od łady 2103/6 albo fiata 124
będzie trochę roboty, ale "da się" =)
  
 
To nie jest takie hop-siup "przełożyć"starą deskę do MR-a.Po pierwsze nie ma mowy że "belkę się podklepie" czy coś w ten deseń.Trzeba wyciąć belkę,a na jej miejsce wspawać kompletną (belka+deska) dechę od klasyka.Do tego zupełnie inne jest urządzenie grzewczo-wentylacyjne.Także jak ma być to zrobione porządnie to jest z tym roboty od cholery.
Czeczun - założenie dechy od Łady uważam za pomysł bardzo fajny(zresztą rozmawialiśmy o tym na GG) i łatwiejszy w realizacji od wkładania deski "klasykowej".
  
 
Ja i tak z nawiewów żadnych nie korzystam więc nie pomyślałem co z grzaniem i nawiewami. A co do belki to ona nie przeszkadza wspawaniu starej jedyny problem jest z wepchaniem zegarów, no i jak napisałeś z innym rozwiazaniem nawiewu. Nie wiem jak wygląda belka w klasyku bo nie miałem jeszcze okazji rozbierać.

update:
mam tylko takie zdjecie deski a raczej jej braku. Belka jest w ten sposób przyspawana że jest na tyle miejsca aby sama blacha dała się przyspawać jakby do boczków

uptade2:
nie widzi mi sie wogóle wycinanie ani ruszanie takiej belki !!!







[ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2003-11-18 22:56:25 ]
  
 
Rozmawiałem wczoraj z Kosą i on mówił iż w klasyku metalowa deska pełni rolę tej belki. Nie jest na 100% pewny
  
 
Odswieżam posta, zeby rozwiać wątpliwości. Wczoraj macałem klasyka rocznik 72 i belki tam zadnej nie ma. Jest sama deska rozdzielcza która pełni również funkcję belki.

czius !