MotoNews.pl
  

Filmik KeyJey-a (Bardzo duży !)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
KeyJey prosił mnie o umieszczenie linka

Film ma prawie 300 mega

http://212.75.108.122/~keyjey/video/espero.avi


Pozdro.
  
 
Zaczynam download.
BTW, co na nim jest?
  
 
Szczerze to sam nie wiem...

Heh, ja zaczne, jak ściągne powtórnie 700 mega
  
 
wedlug mojego programu sciagne go za jakies 7 -8 godzin, wiec do rana bedzie gotowy jak swieza buleczka
  
 
Do rana to przepchne 1 gb

Czas nowy dysk kupić
  
 
Na wtorek mam zamowiony 120GB Caviara.
Plik ciągnę z predkością 13-14 kB/s
  
 
Plik nie jest moj
To film ktory zostal nakrecony przez Diacona na spotach w zeszlym roku na stegnach jak Esperaki szaleja po sniegu...

Ja go tylko wrzucilem do siebie na FTP

Filmik ma 7 minut z hakiem... i niestety zajmuje 300MB ze wzgledu na to ze nie ma zadnej kompresji totez sama rozdzielczosc jest OK gorzej z ostroscia w niektorych momentach

Plan na ten "rok stegienny" - nakrecici film na kamerze ze statywem i zrobic klip Czy sue uda zobaczymy
  
 
Problem polega na tym że nie mam lampy do kamery a wtrybie nocnym strasznie pogarsza się jakość, jak dojdzie kompresja komputerowa to efekty było widać na moim poprzednim nie udanym clipie

Więc trzeba to zrobić albo za dnia, albo z dobrym oświetleniem


P.S.
Do stegien muszę zrobić ręczny
  
 
Filmik super. No to sie poslizgamy w tyym roku. Szatan szatan
  
 
Mam juz 26% filmiku... jeszce 4 godzinki
  
 
Panowie ja moge pokazac przykladowy filmik jaki mozna zrobic z popdkladem muzycznym. Ale one sa z clubu calibra team i sa super. Moze po obejrzeniu ich jakies pomysly wpadna wam do glowki bo filmiki sda naprawde super

oto link http://calibra-team.pl/download_n.php sciagnijcie i zobaczcie
  
 
Pomyslow to ja mam mnostwo... problem w tym ze do tej pory na stegnach ladowalismy o godzinie 23 co skutecznie przeszkadzalo w nakreceniu filmu...
  
 
Juz skopalem ten filmik i mam pytanko-czy probowaliscie zrobic 360 stopni- predkosc ok 70km/h (kombinacja recznego, wstecznego, znow reczny i 2 bieg) bez zatrzymania oczywiscie? Ja opanowałem to swoim nissanem a na tej zimy bede opanowywal esperakiem.
  
 
#60st to niezłe wyzwanko

A co do filmików Calibra Team to ich VIII zlocik był właśnie na .....






....stegnach
  
 
Cytat:
probowaliscie zrobic 360 stopni- predkosc ok 70km/h (kombinacja recznego, wstecznego, znow reczny i 2 bieg)



Polecam Omesie... zadnych kombinacji to nie wymaga
  
 
TO MOZE JUZ WIDZIELISCIE-DOSTALEM TO KIEDYS NA MAILA:

Zawansowane techniki jazdy samochodem FWD (o napędzie przednim) wg stopnia trudnoœci.


A. TRIKI W STYLU HOLYWOOD!!!

Założenia:

wszystkie manewry wykonujemy w prawo

nawierzchnia: mokry asfalt


1. Zawracanie (obrót o 180st.) przy dużej prędkości przodem

rozpęd się do ok. 60km/h

szybko skręć w prawo

sprzęgło

mocno pociśnij za ręczny

jedynka, puść sprzęgło

zwolnij ręczny

odjeżdżaj



2. Obrót o 180 st. z dużą prędkością tyłem (płynne przejście od jazdy tyłem do jazdy przodem)

AUTO NIE MOŻE MIEĆ ABS u!

Wsteczny, hebel na maksa (ok. 45 50km/h tyłem)

Szybko po kolei

ostry skręt kierownicą w lewo

sprzęgło w podłogę

hamulec w podłogę

dwójka

puść sprzęgło i po heblach



3. Hamowamie bokiem w zakręt

Przy prędkości ok. 60 70km/h i więcej

szybko skręć w prawo

zatnij ręcznym

w połowie obrotu puść ręczny, kontra i..

HEBEL W PODŁOGĘ! (jeżli słaby silnik, to strzel po sprzęgle)

lecisz bokiem, lecisz, lecisz

odpuść połowę gazu i

W DŁUGĽ!

Nie przesadzaj z prędkością, bo możesz dachować



4. Obrót o 180 stopni tyłem ze staru zatrzymanego z przejściem do przyspieszania przodem

wsteczny

ostrożnie przyspieszaj, leciuko skręcając w prawo

nie zmieniajšc położenia gazu, gwałtownie odkręć w drugą stronę i...

HEBEL NA MAKSA!

w 3/4 obrotu sprzęgło, jedynka i..

HEBEL NA MAKSA I W DŁUGĄ



5. Obrót o 360 stopni przy dużej prędkości

AUTO NIE MOŻE MIEĆ ABS u!

jest to połšczenie manewrów 1 i 3 po kolei, a więc:

prędkość minimum 80 km/h

szybko:

sprzęgło

szybka kontra w prawo, i natychmiast ostro ręczny

auto poleci samo, puść ręczny

tuż przed końcem obrotu, ODKRĘCAJ NA MAKSA W DRUGĄ STRONĘ

hamulce w podłogę, auto znowu leci

dwójka i jedziemy dalej w tą samą stronę, twarz spokojna



7. Awaryjny obrót o 360 stopni przy małej prędkoąci. Wykonywać jeżli "niechcący" obróciło Cię o 180, a prędkość

jest za mała, aby wykonać manewr 3.

AUTO NIE MOŻE MIEĆ ABS u!

BRAK ZDECYDOWANIA MOŻE SPOWODOWAĆ USZKODZENIE SKRZYNI BIEGÓW!

jest to połączenie manewrów 1 i 5 po kolei, a więc:

prędkość tak jak pkt 1

szybko:

sprzęgło

szybka kontra w prawo, i natychmiast ostro ręczny

tuż przed końcem obrotu, ODKRĘCAJ NA MAKSA W DRUGĄ STRONĘ

hamulce w podłogę

PRZY ZABLOKOWANYCH PRZEDNICH KOŁACH (!!!) wrzuć wstecny (tak, tak wsteczny w trakcie jazdy)

HEBEL, strzał po sprzęgle

sprzęgło, jedynka, HEBEL



B. SPORTOWA JAZDA



1. Zawracanie sportowe (obrót o 180st.) wokół słupka

50% programu wszystkich imprez typu KJS



dohamuj do słupka, redukcja na jedynkę(*)

skręć w prawo, jednocześnie

delikatnie puść sprzęgło (NIE ZRYWAJ!) (*)

ręczny

(*) redukcję można też szybko zrobić dopiero teraz, jeœli nawierzchnia jest bardziej przyczepna

NIE ZRYWAJĽC dodawaj powoli gazu

zwolnij ręczny tuż przed końcem obrotu, cały czas dodając delikatnie gazu

hebel i w długą do następnego słupka



UWAGI: Jeżli hamujesz z jedynki to nie wciskaj sprzęgła w żadnym momencie



2. Technika hamowania lewą nogą.



Przy szybkim pokonywaniu zakrętów samochody FWD mają tendencję do podsterowności. Dzieje się tak, ponieważ

przedni napęd powoduje odciążenie przodu. Aby temu zaradzić stosuje się jednoczesne hamowanie lewą nogą. Dzięki

temu przód auta jest dociążony. Im więcej hamulca w stosunku do gazu, tym bardziej auto robi się nadsterowne. W

szczególności, przy mocno wciśniętym hamulcu można nawet zablokować tylne koła, tak jak robimy to ręcznym

hamulcem. Sama technika nie jest trudna, jest jednak poważny problem, jeżli trzeba zredukować bieg. OK.

Zaczynamy.

Technika 1. (zawodnicza)

1. Mocno hamujesz lewą nogą już dojeżdżając do zakrętu, prawa cały czas na gazie.

2. Bieg redukujesz bez użycia sprzęgła(*)

3. Jednocześnie popuszczaj hamulec i dodawaj gazu, wjeżdżając w zakręt

4. Jeżli auto zacznie "wyjeżdżać", wciśnij na chwilę mocniej hamulec i lekko popuść. Prawa noga cały czas powoli

zmierza w kierunku podłogi!

5. Puść hamulec.

6. Nie zaszkodzi strzelić szybko po sprzęgle, zwłaszcza jeżli masz słabe auto lub jedziesz pod górę

(*) Nie jest to problem w aucie wyczynowym, które i tak ma skrzynię bez synchronizacji. Jest to jednak dosyć

trudna sztuka i na pewno rozwalisz wiele skrzynek, zanim to opanujesz. Nie polecam "dla zabawy"


Technika "przyjazna dla skrzyni"

1. Do zakrętu hamujesz prawą nogą, po drodze redukując normalnie bieg

2. Chwilę przed zakrętem musisz przenieść prawć nogę na gaz, a lewą i od razu lekko hamujesz. (tu już straciłeś

parę setnych, i zdekoncentrowałeś się trochę)

3. Najszybciej jak się da zwiększasz nacisk na gaz, jednocześnie kontrolujesz pedały, w razie czego patrz pkt 4 (w tą

stronę trudniej, znowu strata)

Dalej to samo.



Rada : Przećwiczyć milion razy !!!


  
 
Cytat:
Rada : Przećwiczyć milion razy !!!


Jasne, wszystko ladnie ale szkoda samochodu. ja nawet na zimnym silniku nie cisne ponad 3000 bo nie chce go uszkodzic, unikam dziur, zwalniam do 10 km/h na progach, lekkie hamowanie....a tu takie wywijasy. Czasem az sie dziwie ile Espero moze wytrzymac. ja w kazdym razie nie bede probowac. Za to np. Jadzwin jest w tym bardzo dobry i o dziwo auto mu sie trzyma!!
pozdrowienia
  
 
Nie wiem czemu, ale jakos ostatnio nie zaluje esperaka, wychodze z zalozenia ze to nie maluch lub trabant ze sie rozsypac moze. Wszystko co na tym filmiku jest to robie przed domem na zuzlu ( procz 180 stopni ze wstecznego ), ostatnio spodobalo mi sie wjezdzanie do garazu, jade wzdluz pasa garazu, gdy moj jest w poplizu skrecam kierownice w prawo, daje reczny, jak samochod jest prostopadle do garazy to robie kontre a samochod szura jakies 2 metry bokiem, tak to mam wycwiczone ze akurat staje przed moim garazem
  
 
tzn robie to tak jakos raz na 3 tygodnie, gdyby to bylo codziennie to chyba bym nie mial opon i przegubow
  
 
hehe zassałem filmik i musze się pochwalić że fuuura z której krecone są ujecia jest moja i ja pełnie role kierownika ....tzn prowadze