| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2003-11-24 16:47:13 Potrzebuje pilnie informacji jak zmieniono kierunek obrotów i pojemność miedzy 850 a 903? |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2003-11-24 17:30:26 Kierunek obrotow to glownie inny walek rozrzadu, reszta to niuanse (aparat zaplonowy, pompy itd.) Po prostu rozrusznik kreci w druga strone i silnik zapala |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2003-11-24 19:42:06 A czy jest jakaś różnica pomiedzy blokami 850 i 903?
Tylko ta wysokość? [ wiadomość edytowana przez: art126 dnia 2003-11-24 22:04:15 ] |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2003-11-25 12:07:45 Mi się wydaje że co do pojemności to zmiana była prosta:wykorbieni wału+"niższy" tłok, .W 850 spider były 2 pojemności w tym samym modelu.Najpierw 850 a później 903.Czyli z tym nie ma problemu.Nie wiem zastanawia mnie fakt czy wszystkie silniki z fiatów 850 kręciły się w lewo?Mam obrazek(później go wkleje jak znajde) który co najmniej nie daje mi takiej pewności.
Tak na marginesie już gdybając z tym obrotem wału to również mam podobne spostrzeżenia.Kiedyś mój brat odpalił kumplowi motorynke do tyłu........ Trzeba by było chyba zapłon przestawić w drugą strone tzn. zamiast np. -13 +13, zmmienić rozrusznik.Nie wiem jak z wałkiem rozrządu. Poprawcie mnie jak błednie rozumuje |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2003-11-25 12:14:56 oprocz przestawienia konta zaplonu jeszce trzeba zmienic kolejnosc kabli na aparacie (aparat bedzie sie krecil w odwrotna strone) |
Garii Ford Escort VII Częstochowa | 2003-11-25 12:33:10 O czym wy mówicie... przeciez to nie dwusów... |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2003-11-25 13:06:01 Gari jak coś wiesz czego my nie wiemy to możesz się tym podzielić z nami |
lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2003-11-25 20:35:29
nie znam sie zbytnio na silnikach |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2003-11-26 10:37:34 Maniac masz racje, silnik pobierałby powietrze z tłumika sprężał je iwypiardywał przez gaźnik Ps.Nie myślcie że jestem głupi i będe to robił, pytam teoretycznie :: i ta wiedza jest mi bardzo potrzebna [ wiadomość edytowana przez: art126 dnia 2003-11-26 10:42:39 ] |
lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2003-11-26 11:29:29
pompa napedzana od walka rozrzadu tez bedzie chodzic odwrotnie, tzn zero smarowania |
Garii Ford Escort VII Częstochowa | 2003-11-26 11:31:00 Pany nie wiem jaka jest konstrukcja silnika itd.
Wytłumacze wam jak to wygląda z teori, czyli co cza w każdym silniku zrobić. 1. wałek rozrządu niebedzie pasował wogule!!! musi być od 903 2. Tłoki jeśli mają płaskie denko to luz, można je obrucić 0 180 stopni razem z korbowodami, poprostu obrucic całość. 3. pompa wody i oleju musi być od 903 bo olej i woda (płyn) niemoże iść w drugą stronę 4. alternator musi być od 903 5. Docisk sprzęgła musi być od 903 6. Aparat zapłonowy musi byc od 903bo chyba odsirodkowy wyprzedzacz zapłonu bedzie źle działał 7. wał korbowy powinien chyba być ten sam, ale może być konstrukcyjnie inny..... Podsumowanie... Tak naprawde, to nadaje sie tylko blok silnika, głowica, może wał i te tłoki z korbami. Reszte cza od 903 |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2003-11-26 20:30:44 Gari wybawicielu........
Dzieki za wszystkie wypowiedzi |
Garii Ford Escort VII Częstochowa | 2003-11-27 08:42:51 Looz niema sprawy |