Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() barteqz Fiat 125p Warszawa | 2003-11-24 18:27:24 Witam.
Od niedawna mam fiata 125p z 1975r. Z silnikiem 1.3. Czy ktoś z grupowiczów pamięta następujące wymiary ? Poziom pływaka w gaźniku Rozmiar przerwy na stykach aparatu zapłonowego Rozmiar klucza do odkręcenia koła pasowego wału korbowego Z góry dziękuje za informacje. Pozdrawiam B. |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-11-24 18:42:34 Proszę Cię bardzo:
-odległość pływaka od pokrywy gaźnika: 5mm -skok pływaka: 13.5mm -odległość styków przerywacza: 0.42 - 0.48mm -rozmiar klucza to bodajże 36mm |
![]() dr_przemek Miłośnik FSO FSO125p/Uno1.4i.e.S Warszawa - Bielany | 2003-12-18 12:28:20
Dominik, żartujesz czy naprawdę nie wiesz ![]() |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-12-18 12:52:05 Nie, wzmocnione byly juz FSO AB |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-12-18 13:10:55 Kiler nie do końca masz rację,występowały również wzmocnione silniki "fiatowskie".
Dominik troszkę danych: Poj.skokowa: 1481ccm (średnica cyl.77mm/skok tłoka 79.5mm) Stopień sprężania: 9 Moc maksymalna: 55kW(75KM) przy 5400obr/min Maks.moment obrotowy:113Nm przy 3800obr/min Kąt wyprzedzenia zapłonu: 5 + 2 st. Kolejność zapłonów: 1-3-4-2 Jest to najpopularniejszy silnik w DF,z tłokami o wypukłych denkach,czyli nie "odprężony". Jeśli coś jeszcze służę pomocą. |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2003-12-18 13:28:01 o to mi chodziło dzięks, kao
|
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-12-18 17:36:34 Dominik,mając Fiacika MUSISZ ![]() ![]() |
![]() SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-12-18 17:41:05 domino, mozesz taka ksiazke otrzymac np ode mnie... ![]() |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2003-12-19 09:12:48
dzięki, dostałem pod choinkę książkę o DF od żony ![]() ![]() |
![]() adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-12-19 09:32:41 Istnialy silniki wzmocnione z lancuszkiem stosowane tylko w 125p i z paskiem zebatym stosowane w Polonezie, a potem tez w 125p. Oba mialy moc 60 kW (82 KM), ten drugi oznaczano jako AB.
Ilosciowy zakres zmian w stosunku do standardowego silnika o mocy 75 KM byl wiekszy w silniku z lancuchem, poniewaz czesc z nich znalazlo sie standardowo w silniku z paskiem (75 KM, czyli AA). Pozdrawiam Adamus |
![]() Dunix Fiat 125p Lublin | 2003-12-19 11:47:00 Według wspaniałej książki "Jeżdżę samochodem FSO 125p" z 85 roku silnik wzmocniony z łańcuszkiem 115c.076/56
moc 60kW +/- 5 % ![]() moment 119 Nm przy 4000obr/min kąt wp 7 stopni stosowano gaźniki 34 DCHD-18 zastosowane zmiany: w tłokach pogłębione wycięcia dla zaworów ssących, głowica obniżona o 0,5 mm, sprężyny zaworowe selekcjonowane z dwoma podkładkami, zaworki polerowane w miejscu przejścia grzybka w trzonek, kanały ssące polerowane i korygowane przy gaźniku i głowicy... |
Big-Cheese Wawa 201 Zgierz | 2006-03-09 10:22:22 mam łatwy problem a mionowicie czym różnią się tylnie błotniki od klasyka 125 i wersji pozniejszych?
zbna ktoś odpoiwedz?? pozdr ![]() |
![]() amigas Miłośnik FSO Polski Fiat 125p Łódź | 2006-03-09 10:43:05 sa de facto takie same ale niektore pozniejsze nia maja juz z boku dziurki na mocowanie zaczepow z boku (mocowan jak kto woli), oraz to ze was konczacy rant blotnika jest podobnież w nich krótszy (w tych pozniejszych) a prog tylni dluzszy, ale to sa obserwacje z obcowania z rzemisolem wiec prosze o weryfikacje ![]() |
![]() Julo Miłośnik FSO zakrzywiający czasop ... Kraków | 2006-03-09 10:50:38 Sa takie same. dziury na mocowanie zderzaka nie mialo chyba tylko zremioslo |