Co to z model- F 125 S

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Oglądałem dzisiaj Fiata 125 "S" (wg. właściciela). Auto rocznik 1969 miało inną deskę rozdzielczą, z bardzo ładnymi okrągłymi zegarami, silnik 1.5 na dwóch wałkach rozrządu. Auto miało zmieniony przód na MRa, klamki kasetonowe (ponoć oryginalnie montowane). Samochód jest do sprzedania za 700zł, silnik zapala, blacharka raczej kiepska.
  
 
Wygląda na to, że jest to włoski Fiacik (Fiat 125 Special)
Tyle, że powinien mieć 1.6 DOHC (a nie 1.5), 100 KM.
  
 
125 S to włoch - qbaletek takiego ma... jak podłoga cała to bierz bo to rodzynek śród fiatów w polsce.
  
 
ja bym, chetnie takie cos lyknal, nawet ze zjedzona podloga, zawsze to cos mozna wykobinowac a jak nie to przynajmniej silnik skrzynia deska rozdzielcza i inne niepowtarzalne graty sie zgarnie,
a myslal ktos kiedys przerobic zwyklego 125p z lat 80 na klasyka?

cos w rodzaju repliki
  
 
Cytat:
2003-11-24 20:17:33, MCQUEEN pisze:
125 S to włoch - qbaletek takiego ma... jak podłoga cała to bierz bo to rodzynek śród fiatów w polsce.


qbaletek ma wersje A. a wersja special roznila sie wieksza moca bodajze 105 KM i miala skrzynie 5-cio biegowa. i S wlasnie chyba miala klamki kasetowe a nie skalpely ale tego to juz pewnien nie jestem, jeszcze jakies tam amle szczegoly ich roznily...
kiknij sobie linka i poszukaj fiata 125 tam poczytasz wiecej o wlochu. Fiaty


[ wiadomość edytowana przez: PG dnia 2003-11-24 22:13:43 ]
  
 
Cytat:
2003-11-24 19:48:41, Grzesiek75 pisze:
Oglądałem dzisiaj Fiata 125 "S" (wg. właściciela). Auto rocznik 1969 miało inną deskę rozdzielczą, z bardzo ładnymi okrągłymi zegarami, silnik 1.5 na dwóch wałkach rozrządu. Auto miało zmieniony przód na MRa, klamki kasetonowe (ponoć oryginalnie montowane). Samochód jest do sprzedania za 700zł, silnik zapala, blacharka raczej kiepska.



Jak by mi się taki okaz trafił i w dodatku jeszcze na chodzie to bym brał bez pytania i nawet bym się nie targował
  
 
Quba ma na pewno 125 A ... a zgodze sie ze to special ...w ogole fajne autko wiec bierz nie ma sie co zastanawiac
Pozdrawiam!!!
  
 
Słuchaj, może on ma tylko 1,5 w papierach . A w rzeczywistości jest to 1.6???

Fiat robił w ogóle 1,5 DOHC???
  
 
Niestety są specjaliści którzy z 1600 dohc zrobią i 1500 wstawiajać tłoki i cylindry z 1500 ale wszystko da sie chyba jeszcze odratowac więc jak masz kase to bierz!!!!!
  
 
Drag-On, mój znajomy ma 132 1500 ... Oficjalnie, a pod maską gości 2.0
  
 
ludzie poczytajcie troche literatury czy fiat robil tylko 1.6, 1.8, 2.0

fiat 125 special mial 1.5 na 2 walkach to byl wloski fiat 125,ktorego odpowiednikiem byl fiat 125p (czyli polski fiat niestety polacy nie kupili licencji na motor 2 walkowy tylko na starszej konstukcji
motor z walkiem w bloku z modelu 1500)

tak wiec byl 1.5 na 2 walkach i to seryjnie produkowany
jak rowniez 1.4 na 2 walkach ale juz w innym modelu 131

byly tez ale to podobno (bo niewidzialem osobiscie) modele z 5 cylindrami konstrukcji takiej jak w podczciwym 125p czyli z walkiem w bloku
  
 
Cytat:
2003-11-25 00:48:04, kania_ pisze:

fiat 125 special mial 1.5 na 2 walkach to byl wloski fiat 125,ktorego odpowiednikiem byl fiat 125p (czyli polski fiat niestety polacy nie kupili licencji na motor 2 walkowy tylko na starszej konstukcji
motor z walkiem w bloku z modelu 1500)




nie znalazłem w historii fiata 125s tego żeby miał silnik 1.5 na dwóch wałkach. Tylko było 1.6dohc a później w 1968 1.6 dohc wzmocnione.
  
 
W domu mam ksiazke All the fiats
Wydana przez Fiata we wloszech niestety nie osiagalna w Polsce.
Sa tam opisane wszystkie dostepne modele Fiata od 1899 do 1996 roku.
Wiec jutro sprawdze wszystie informcje na temat 125 i dam wam znac.
jakie silniki jakie moce i w jakich latach produkowane.
  
 
1.5 na 2 walkach?? nigdy o takowym nie slyszalem...
a wloski 125 mial 1.6 DOHC w wersji slabszej i mocniejszej. o innym nie slyszalem no chyba ze 125 monte carlo i acropolis. tam byly 1.6 i 1.8 przecierz ale 1.5 DOHC???
1.4 DOHC byle nie tylko w 131 bo w 124 tez takowy byl
a tutsa jstronka o wlochu po polsku moze komus sie sprzyda
Wloski 125
  
 
kania a gdzie ty slyszales o silniku dohc 1500 w fiacie 125??????? 125 wloski mial 1600 o dwoch standardach 90 i 100 koni {100 konny ze skrzynia 5 a 90 z 4 za doplata 5}...........1500 dohc to byl pod koniec lat 50 tych w 1500s fiacie ale tam byl silnik OSCA a nie fiat... a swoja droga to w jakim nadwoziu byl ten 1500s z 1959 roku?? bo fiata 13001500 to od kwietnia 61 roku robili...... wiem ze pininfarina ale wie ktos jak to wyglada??
  
 
Zgadzam się, na pewno nie było w historii 125-tki silnika 1.5 na dwóch wałkach. Taki silnik owszem występował ale w fiacie X1/9...
  
 
Chyba...
  
 
w x19 byl 1500 ale ohc nie dohc... to samo w ritmo 1500
  
 
Cytat:
2003-11-25 12:37:08, Bart128 pisze:
kania a gdzie ty slyszales o silniku dohc 1500 w fiacie 125??????? 125 wloski mial 1600 o dwoch standardach 90 i 100 koni {100 konny ze skrzynia 5 a 90 z 4 za doplata 5}...........1500 dohc to byl pod koniec lat 50 tych w 1500s fiacie ale tam byl silnik OSCA a nie fiat... a swoja droga to w jakim nadwoziu byl ten 1500s z 1959 roku?? bo fiata 13001500 to od kwietnia 61 roku robili...... wiem ze pininfarina ale wie ktos jak to wyglada??



Moze chodzi o 1500 Cabrio- poszukaj w necie, jest troche zdjec tego auta.
  
 
Cytat:
2003-11-24 21:11:41, PG pisze:
Cytat:
2003-11-24 20:17:33, MCQUEEN pisze:
125 S to włoch - qbaletek takiego ma... jak podłoga cała to bierz bo to rodzynek śród fiatów w polsce.


qbaletek ma wersje A. a wersja special roznila sie wieksza moca bodajze 105 KM i miala skrzynie 5-cio biegowa. i S wlasnie chyba miala klamki kasetowe a nie skalpely ale tego to juz pewnien nie jestem, jeszcze jakies tam amle szczegoly ich roznily...
kiknij sobie linka i poszukaj fiata 125 tam poczytasz wiecej o wlochu. Fiaty


[ wiadomość edytowana przez: PG dnia 2003-11-24 22:13:43 ]



we wlochu nigdy nie bylo skalpeli. Klamki, ktore otrzymal pierwszy fiat 125p byly klamkami z Fiata 124. Wloski fiat 125 mial dwa rodzaje klamek kasetowych- w zaleznosci od tego czy listwy byly na wysokosci klamek czy tez pod nimi.