Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ziober (S) klubowicz TGR kombi :) Tychy | 2003-11-27 17:17:00 ja wlasnie koncze skladac silnik, jak zloze i wloze to napisze.
Pozdrawiam |
![]() Aro18 Fiat 126p tychy | 2003-11-27 18:08:32 umnie w kaszlu jest pełna przeróbka SZAYA 1 i bardzo do brze rwie dół, filip sam sie przekonał......
|
![]() rabbit Fiat 126p Chrzanów | 2003-11-27 19:04:34 ja zabardzo na tym sie nie znam ale kolega ma szaya i niezle mu to smiga ja niedlugo tez to robie POWINNO TO WSZYSTKKO CHODZIC |
![]() rabbit Fiat 126p Chrzanów | 2003-11-27 19:07:55 arti co to jest ten dodmuch bo niewiem |
![]() _Arti_ klubowicz TGR Opel Bieruń | 2003-11-28 08:05:04 więc sprawdziłem ABDULOWI, wczorej wieczorem to no narobił, i tak:
- zamiast koło przefazowac 2 mm w lewo, przefazował chyba prawie 4 mm w lewo - pomylił cechy ustawiania rozrządu o 1 ząbek opóźniajac dodatkowo wałek co daje podobno 16 topni w tył Skorygowałem mu to wszystko, ustawiłem zapłon na 0 i autko całkiem nieźle smiga, tzn według tego co miał kiedyś, to było mi go trudniej niz kiedyś dojść na wczorajszych nocnych jazdach po ergu ( OS) Z tego co analizowalismy z chłopakami na lisice mailingowej, wynika iż przefazowanie koła w lewo, i opóźnienie wałka w stosunku do wału, przenosi nam moment na wyzsze obroty, dodam ze nie zwiększa obrotów maksymalnych lecz tylko przenosi nam moment na góre, natomiast przefazowanie wałka w prawo, czyli jego przyspieszenie względem reszty, dodaje nam powera juz od samego dołu , czyli silnik ciągnie moocno od małych obrotów ale przy większych nie ma juz zrywności. Więcej i najwięcej przeczytacie tutaj Są wykresy ![]() |
![]() darcoG60 tychy | 2003-11-28 09:43:54 ![]() ![]() ![]() ![]() Tyś widział przeróbki w twoim kaszlu chyba tylko ta dziura w tylnej klapie ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() darcoG60 tychy | 2003-11-28 09:49:52 HEHEHEHEHIIIIIIII RWIE CI W DÓŁ ? NA ZŁOM Z NIM STARY (DO PIACHU) ![]() ![]() |
![]() _Arti_ klubowicz TGR Opel Bieruń | 2003-11-29 00:10:01
DODMUCH przeróbka puszki powietrza polegajaca na wywierceniu otworów w spodnie puszki filtra powietrza, przez które wentylator chłodzenia bedzie dostarczał więcej powietrza na filtr powietrza a zarazem zwiekszy się nadcisnienie przed gardzielą, dyfuzorem. |
![]() rabbit Fiat 126p Chrzanów | 2003-11-30 19:31:13 aha ja to mam tylko inaczej na to muwie i mnie zmyliła nazwa dzieki za pomoc |