Jakie żarówki [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam i mianowicie chciałem sie pochwalić że ściągnołem te badziewia z reflektorów (brewki z taśmy)



No i moje pytanie co sądzicie o żarówkach H4 100W czy ktoś z was ma takie?? czy instalacja wydoli...czy bedą sie szybko topić odblaski w lampie??
  
 
ja mam takie zarowki.sa o niebo lepsze.klosze sienie stopia bo klosze sa do tego specjalne pod h4.co do instalacji to nie wiem bo ja mam instalacje na podzespolach z poloneza
  
 
ja tez mam 100na90 watt zarowki w f-127, lampy mam takie same jak w 126, instalacja tez jest prawie identyczna, od 2000 roku jeszcze nic mi sie nie zfajcylo ani nie ztopilo, swiatla lepiej swieca, nie mialem jeszcze problemu z akumulatorem,
  
 
czyli bede takie zakładał bo kupuje nowe lampy wiec żarówki założe 100W mam nadzieje że bedzie oki....pytam bo słysszałem różne opinie niektórzy mi mówili że akum nie da rady...poprzepalają sie kable itp.... wiec pytam was speców
  
 
tylko kup klosze pod h4.24 zl sztuka
  
 
Yankee, jedyny zauwazalny minus zarowek 100na90 u mnie to zwiekszony pobor mocy na alternatorze a co za tym idzie troche mi spadaja obroty silnika na biegu jalowym, zawsze na zime ustawiam sobie obroty na wlaczonych swiatlach dmuchawie i wycieraczkach na 1000 rpm.... do tego dochodza halogeny dwa razy po 100 watt czasami ....bez tego na "letnim" ustawieniu mam 500-600 rpm... ale to nie problem chyba pokrecic srubka przy gazniku nie??


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2003-11-30 19:40:03 ]
  
 
No dokłądnie zresztą ja lubie jak jest na obrotach i tak teraz mam większe ustawione wiec to nie problem bałem sie tylko że się odblask topić bedzie i że mi kable poprzeppala lub coś w tym stylu ale już mam dość tych 45 W
  
 
nie wiem ja to dokładnie jest ale podobno nie wolno mieć zarówek 100W. to jest ponoć wbrw przeisom
  
 
Witam serdecznie wszystkich
Jestem tutaj nowy.
Co do H4 to miałem w swoim FLku przez ponad półroku takie żarówki. A zostały one zamontowane jeszcze przez porzedniego właściciela podczas przeglądu. W sumie samochód przejeżdził z nimi 1,5 roku. Instalacja standardowa bez przekażników, tylko reflektory wymienione na H4. Tak było do pazdziernika, wtedy zajżałem do reflektorów i to zauważyłem
Na żarówkach było napisane Not for use in Europe 100/90W. Czy też jakoś tak.
Ale teraz zmieniłem na standardowe 60 i zainstalowałem przekażniki na wszelki wypadek.

pozdrawiam Janek73
  
 
Ja mam w swoim zamontowane żarówki ala xenon niebieski poblask. 60 a świecą niby jak 100. Jest rzeczywiście spora różnica miedzy normalnymi i nie obciążają instalacji. Chyba jest to jakieś wyjście nie
  
 
Cytat:
2003-11-30 21:03:38, Janusz73 pisze:
Tak było do pazdziernika, wtedy zajżałem do reflektorów i to zauważyłem
Na żarówkach było napisane Not for use in Europe 100/90W. Czy też jakoś tak.
Ale teraz zmieniłem na standardowe 60 i zainstalowałem przekażniki na wszelki wypadek.

pozdrawiam Janek73



A ja mam R2 Not For Use In Europe i bardzo fajeni swieca...ale na przekaźnikach..
  
 
Polecam artykuł na temat żarówek ze strony skoda autokącik szczególnie tabele z typami żarówek dostępnymi na rynku.

Cytat:
Jak wynika z postów na forum Autokącika , oświetlenie drogi żarówkami 100/90 W wcale nie jest wyraźnie lepsze niż homologowanymi żarówkami typu +50%.
Koniec cytatu
  
 
No to może któreś z tych: Philips Blue Vision albo Philips Vision Plus +50%
  
 
Cytat:
2003-11-30 21:49:54, Yankee pisze:
No to może któreś z tych: Philips Blue Vision albo Philips Vision Plus +50%



Ja zmieniłem zwykłe R2 właśnie na Philips Vision Plus +30% + przekaźniki i jak na razie lepszych mi nie potrzeba Świecą super. Zresztą samo przejście z R2 na obojętnie jakie H4 + przekaźniki to jak noc i dzień.
Tylko po wymianie obowiązkowo na ustawienie świateł!
  
 
Ja mam przekaźniki, stary tym reflektora, więc żaróweczke mam latem H1 (mocowanie starego typu, bańka jak w h4) świecą ok, na zime zakładam zawsze stare "banieczki". teraz dostałem od kumpla zółte "banieczki" więc nawet w światłach mam old school
kobieta to już poznaje auto i po wydechu i po światłach
  
 
Cytat:
2003-11-30 22:03:40, Bartez pisze:
Ja zmieniłem zwykłe R2 właśnie na Philips Vision Plus +30% + przekaźniki i jak na razie lepszych mi nie potrzeba Świecą super. Zresztą samo przejście z R2 na obojętnie jakie H4 + przekaźniki to jak noc i dzień.
Tylko po wymianie obowiązkowo na ustawienie świateł!



A te Philipsa to dają białe światło?? bo o taki mi chodzi...
  
 
nie jestem dobrze zorientowany (prosze sie nie smiac) co daja przekazniki i gdzie sie je zakalada
  
 
a ja w moim dfie oststnio zmienialem wszystkie lampy przednie na H4 z R2. mam zalozone zarowki 60/55 W i w porownaniu do R2 to niebo a ziemia. a jak zarzuce dlugie to normalnie jak dzien. jezdzilem juz duza liczba aut - ale nigdzie nie bylo takich dlugich jak w kancie!!!! bez kitu.
  
 
Cytat:
2003-12-01 17:28:38, LUKASZ822 pisze:
nie jestem dobrze zorientowany (prosze sie nie smiac) co daja przekazniki i gdzie sie je zakalada


przekaźniki przekazują prąd bezpośrednio na lampy chodzi o to że prąd nie płynie przez przełączniki i niewypala styków (poprawcie mnie jak źle opisałem)
  
 
Cokolwiek odgrzewam temacik
Mysle ze w przeciagu roku troche swiat poszedl naprzod - troszke juz ludzi te "bajeranckie" markowe i niemarkowe żarowki przetestowało.
Napiszcie jakie zarowki mieliscie ile wytrzymaly jakie wrazenia z jazdy i to przy dobrej pogodzie jak i w deszczu. Coraz wiecej nowosci wchodzi na rynek night guidy i gt150 philipsa (wyskola cena) jak i tungsram megalight +60% (tu znowu smieszna cena na allegro 23 zl za dwie). Sa juz pewne opinie na temat zarowek - blue visiony ogolnie chwalone - gt 150 jeszcze bardziej ale gosc co je mial napisal ze padly mu diwe do pol roku... Mysle ze warto bedzie takie uwagi przeczytac jesli ktos jest "na kupnie" zaroweczek Aaa i jak to jest z pałkami - teraz jezdze na zarowkach "xenon und krypton gefult" z realu za 19,95 swieca fajnie ale nigdzie tam nic o homologacji nie wyczytalem wiec troche sie teraz zastanawiam czy warto za to dowodzik starcic - jak mocno sie palki czepiaja...