Witam panowie. Mam małe ale dość istotne pytanie

Otóż mój wał korbowy troszke sie podszlifował, ale nie na podporach głównych ani w tym miejscu co przychodzą korbowody, ale poprostu boczna ścianka przy środkowej podporze na całym obwodzie się tak łądnie zeszlifowała. Problem polega na tym ze na pozostałych 4 podporach wszysko jest ok, ale poprzez ten rowek na środkowej podporze w momencie gdy wciskam sprzęgło cały wał przesuwa mi się o jakieś 3-4mm powodując tarcie kołem zamachowym po bloku... Miało byc jedno pytanie ale spytam taka serią

spotkał sie ktoś kiedyś z czymś takim, dodam że panewki są zużyte, wał wygląda w pozostałych miejscach z wyjątkiem tego co wymieniłem na nietknięty, czyli tak że zakładam nominalne panewki i jeżdze, ale niestety nadal bedzie się przesuwał. Czy idzie wykonać nadłożenie materiału na wał a później obrobienie go do stanu sprzed awarii?? Jakie są mozliwosći wykonania tego, czy może lepiej szukać nowego/używane czy odrazu kupić sobie silnik?? Prosiłbym o szybką pomoc

z góry dzięki
