MotoNews.pl
11 Vectra 2.5 V6 z 2000r? (32942/267)
  

Vectra 2.5 V6 z 2000r?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ,
jestem tu nowy -Dzień dobry!

mam możliwość zakupu vectry 2.5 V6 full opcja z 2000r.
Jestem ciekaw jaka jest Wasza opinia o takim aucie.
A może powiecie mi coś o ewent. usterkach, kosztach utrzymania itp.
A jak się nim jeździ? Nie za miekkie zawieszenie? (aktualnie pomykam hyundaiem coupe 2.0 140KM i z zawieszeniam się nie lubimy- wolę twardo )

Z góry dziękuję za wszelkie posty
Z pozdrowieniami
Divemaster
  
 
fajny silnik, a jaki fajny dźwięk wydaje, ale tak serio to poszukaj w liście klubowiczy powinieneś znaleźć kliku użytkowników takiego silnika
  
 
Zostaw to auto. Lepiej poszukaj omegi B z sinikiem mv6 (3 litry).
Jesli cie stac na 2,5v6 to jest cie stac na mv6. Koszty praktycznie te same a frajda z jazdy większa.No i oba auta seryjnie nie maja twardego zawieszenia. Tu liczy się komfort, choc w vectrze jest mniejszy ale jest ona tansza.
  
 
Silnik 2.5 V6 nie jest dość popularny wśród nabywców.
Powodem jest stawka ubezpieczenia.Przekraczasz granicę grupy samochodów do 2000 cm3.
Ponad to przyrost mocy w stosunku do 2.0 jest niewielki 20 KM.
Plusto koszty części są większe niż samochodu wymienionego wcześniej.
Ja osobiście decydował bym sie na silnik 3.0 ( tak jak kolego "PiotrS" sugeruje).
Albo poszukał w dobrym stanie Vectry 2.0 16V.

Pozdrawiam

Jest klub Vectry Vectra Unlimited
http://www.vectra-unlimited.org/


[ wiadomość edytowana przez: GSI dnia 2003-12-10 13:50:22 ]
  
 
Cytat:
2003-12-09 10:38:57, PiotrS pisze:
Zostaw to auto. Lepiej poszukaj omegi B z sinikiem mv6 (3 litry).
Jesli cie stac na 2,5v6 to jest cie stac na mv6. Koszty praktycznie te same a frajda z jazdy większa.No i oba auta seryjnie nie maja twardego zawieszenia. Tu liczy się komfort, choc w vectrze jest mniejszy ale jest ona tansza.



Tak, tak - kolega PiotrS wie co dobre.
Chociaż sam ma R6 i dla fasonu wybrzydza: a to B to brzydka jakaś, a to coś tam...
  
 
Jezeli jest w bardzo dobrym stanie to auto godne polecenia. Koszty eksploatacji wiadomo wyzsze niz 4-cylindrowca, ale cos za cos.
Silnik nie nalezy do awaryjnych.
Zawieszenie Vetry B jest dosc twarde w porownaniu do aut konkurencyjnych (laguna, 406, mondeo, avensis...).
Roznica w przyspieszeniu miedzy 2,0 16V a 2,5 V6 jest dosc duza bo 1,5s (odpowiednio 10s i 8,5s).
Jak cena ok i auto "bez przejsc" to ja bym wziol.

ps. nie bylo w B silnika C20XE (150PS), byl X20XEV (136PS).


[ wiadomość edytowana przez: rmickey dnia 2003-12-10 16:06:37 ]
  
 
Znam kilka B, wiec są godne polecenia
No i jedna to ma srebrna puszke!
  
 
Cytat:
2003-12-10 13:49:02, GSI pisze:
Silnik 2.5 V6 nie jest dość popularny wśród nabywców.
Powodem jest stawka ubezpieczenia.Przekraczasz granicę grupy samochodów do 2000 cm3.
Ponad to przyrost mocy w stosunku do 2.0 jest niewielki 20 KM.
Plusto koszty części są większe niż samochodu wymienionego wcześniej.
Ja osobiście decydował bym sie na silnik 3.0 ( tak jak kolego "PiotrS" sugeruje).
Albo poszukał w dobrym stanie Vectry 2.0 16V.

Pozdrawiam
Jest klub Vectry Vectra Unlimited
http://www.vectra-unlimited.org/.

[ wiadomość edytowana przez: GSI dnia 2003-12-10 13:50:22 ]



zwiekszone oplaty w calosci sa rekompensowane frajda i przyjemnoscia z jazdy tym cackiem
poza tym obecnie w dobie pakietow w PZU do aut w wieku 5 lat , pojemnosc silnika nie ma najmniejszego znaczenia, liczy sie tylko wartosc auta...Jak przyrost mocy je st niewielki??? przy silniku 2.0 -136KM i silniku 2.5 - 170 KM(ok. 190 - sa wersje o takiej mocy)
Ja tu widze roznice 34KM a to juz sporo!!! i daje sie to z latwoscia odczuc podczas jazdy porownawczej..gra warta jest swieczki!
Jesli autko jest pewne, po I wlascicielu, nie zarzniete i masz jednak troche kasy aby je utrzymywac na odpowiednim poziomie to kupuj. Nie zawiedziesz sie.
  
 
Witam
Ja przychylam się do opini Daba:
"Jesli autko jest pewne, po I wlascicielu, nie zarzniete i masz jednak troche kasy aby je utrzymywac na odpowiednim poziomie to kupuj. Nie zawiedziesz sie. "

Auto to jest piękne sam chciałem takie kupić choćby dla pięknych lusterek wychodzących z maski zwarte i nie jest z tego co wiem szczególnie awaryjne.
Silnik ten choć może nie jest tak popularny jak 2 litrowy jest obecny na rynku zarówno w Vectrze jak i w Omedze.
Jeśli auto jest niebite i w ogólnie dobrym stanie to weź je o ile jeszcze ma atrakcyjną cenę...
Jedyne co mnie by przed zakupem hamowało to właśnie koszty ubezpieczenia i utrzymania...
PZDR Vincent
  
 
vectra 2.5 v6 hmmm palce lizac czemu nie i500
  
 
skoro Piotrs twierdzi że większa frajda jest z jazdy Omegą mv6 to chyba nie jezdził vectra 2,5.osiagi(oczywiscie mowiac o standardzowym motorze) vectra ma lepsze.kolega ma 2,5 w b i jest zadowolony,jezdzilem nia i tez mi sie podoba-brak awarii od 5 lat,ja mam 2,5 w a i tez jestem zadowolony
  
 
vectra nigdy nie bedzie lepsza od omegi ktora jest bardziej komfortowa i lepiej wyposazona szczegolnie wersja z najmocniejszym silnikiem wiec frajda z posiadania omegi jest bez porownania wieksza nie z vectry zreszta to sa auta z roznych segmentow i nie ma co tu w sumie porownywac i wcale nie trzeba jezdzic vectra zeby cos takiego stwierdzic


pozdr
  
 
Cytat:
2003-12-10 23:53:57, Gepard1 pisze:
vectra nigdy nie bedzie lepsza od omegi ktora jest bardziej komfortowa i lepiej wyposazona szczegolnie wersja z najmocniejszym silnikiem wiec frajda z posiadania omegi jest bez porownania wieksza nie z vectry zreszta to sa auta z roznych segmentow i nie ma co tu w sumie porownywac i wcale nie trzeba jezdzic vectra zeby cos takiego stwierdzic
pozdr



qrcze, to pierwsze twoje zdanie rozwalilo mnie, ...bardziej to, bardziej tamto.. he he dobre
Jasne ze jest bardziej komfortowa, p ot ow koncu stworzono auta z tego segmentu..tu nie ma co porownywac vectry z omega pod tym wzgledem, w dodatku do silnika 3.0 w dodatku z tylnim napedem...to inny swiat, to oczywiste , jasne i bezdyskusyjne.
Kolega kupujacy nastawil sie na vectre, nie pytal o zdanie czy omega lepsza czy gorsza, czy tez o inne auto...wiec po co te wypady w bok...
Ps. Chetnie bym zobaczyl twoja mine jakbys zobaczyl w akcji vectre z 3 litrowym silnikiem kontra omega z takim samym motorem..przy tej roznicy mas wynik tej konfrontacji bylby oczywisty i wskazywal jednak na vectre (jesli chodzi o osiagi)
  
 
OT:

Dab:
A gdzie to można zobaczyć Vectrę z 3 litrowym silnikiem?
Oczywiście nie mam na myśli "dłubanek" i GTS który ma przecież 3,2.

Duke:
Skąd ta prawda, że Vectra 2,5 ma lepsze osiągi niż MV6? Które to niby?
No chyba że spalanie, bo do 100 to niemcy podają dla obydwu 8,5 sek, a max to 230 Vectra vs 243 Omega.
(co zresztą można znaleźć na skanach niemieckich na stronie klubowej)

Pomijam już fakt, że nawet te same osiągi przy FWD a RWD to jednak kolosalna różnica.



[ wiadomość edytowana przez: Prowo dnia 2003-12-11 11:26:49 ]
  
 
"skoro Piotrs twierdzi że większa frajda jest z jazdy Omegą mv6 to chyba nie jezdził vectra"

Stary Ty chyba nie wiesz o czym piszesz.
Co dla Ciebie znaczy "frajda"?
Tylko przyspieszenie do 100 ? Tak wynika z twego opisu.
Dla mnie frajda to:
- odpowiedni wygląd,
- dużo miejsca w srodku,
- duży bagaźnik,
- komfort podczas jazdy, to sie liczy aby płynąć a nie skakać,
- mocny silnik,
- duże osiagi, maksymalna prędkość,
- odpowiednie przyspieszenie, ale nie od 0 - do 100 tylko z 160- 220 lub 120-160, (zauważ, że to podalem na końcu),
- no i tylny napęd.
- oraz mało spotykany model auta na ulicach
Ile jeżdzi vectr a ile czarnych mv6, po ulicach?
O innych autach nie wspomnę.
TO JEST DLA MNIE FRAJDA z jazdy i frajda z tego, że posiadam taki samochód.
  
 
Cytat:
2003-12-11 09:00:48, Prowo pisze:
OT:

Dab:
A gdzie to można zobaczyć Vectrę z 3 litrowym silnikiem?
Oczywiście nie mam na myśli "dłubanek" i GTS który ma przecież 3,2.
[ wiadomość edytowana przez: Prowo dnia 2003-12-11 11:26:49 ]



A widzisz, gdybys jezdzil vectra to bys wiedzial.
A powaznie to swego czasu opel wyprodukowal niewielka serie Vectr B z silnikiem wlasnie 3 litrowym (bodajze w 98roku), co ciekawe wylacznie w wersji kombi. Tak wiec i w vectrze zagoscil ten silnik, co w konfrontacji pozwala na zdeklasowanie omegi chociazby pod wzgledem przyspieszen.
PS. Czasami takia bryczke mozna spotkac w komisowych ofertach na niemieckich www.
  
 
Cytat:
skoro Piotrs twierdzi że większa frajda jest z jazdy Omegą mv6 to chyba nie jezdził vectra 2.5



skoro Duke twierdzi że większa frajda jest z jazdy Vectrą 2.5 to chyba nie jeździł Omesią MV6...........


btw. co do wyboru Vectry to wolałbym 2.0 16v
  
 
a jej nazwa to i30 - 220PS, 300Nm/3600obr, 0-100km/h w 6,9s, Vmax 242km/h.

ps. ladne cacko.
  
 
Prowo:
ta prawda to 8,5 dla vectry i 8,8 dla omegi czytając na stronie klubowej-dział techniczny.(nie mówiąc o viki a v6-7,8)
PiotrS: "stary Ty chyba nie wiesz o czym piszesz"
-otóż jak najbardziej wiem o czym mówię:
-po pierwsze frajda to dla każdego coś innego
-nie tylko przyspieszenie się liczy(każdy interpretuje post jak potrafi)
-wygląd to kwestia gustu,tak jak jazda z tylnym napędem
-miejsca w środku mam wystarczająco(chyba że ktoś się nie mieści)
-bagażnik też mi służy-na tyle na ile jest mi potrzebny
-jeżeli chodzi o komfort to akurat preferuje twardą zawieche a w takim przypadku ciężko o pływanie(tym bardziej że vectra lepiej jeżdzi niż pływa)
-silnik do słabych nie należy a prędkości maksymalnej w Polsce i tak nie ma gdzie używać(ponad 230)
-i tak w ogóle nie mam nic przeciwko Omedze-w końcu to OPEL,po prostu każdy w aucie ceni coś innego-i ważne że jeżdzimy Oplami
p.s.brat jezdzi omegą i jest ok
Skee
-"nie jezdził omesią mv6..."-jezdził i dalej uważa że frajda to pojęcie względne-i jeszcze zależy jak kto lubi jezdzić

[ wiadomość edytowana przez: Duke dnia 2003-12-11 17:38:35 ]
  
 
A jaki to byl silnik co mial 220ps ?