Przednie zawieszenie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc ! Mam pytanko ... w jaki sposob zrobic zeby przednie kola mialy ujemny kąt taki jak pokazany na zdjeciu ??? http://fiat126p.iq.pl/index.php?action=galeria&galeria=39
Ja mam wyklepany resor na plasko ale koła przednie sa ustawione prosto Prosze o pomoc Pozdrawiam
  
 
bardziej zglebowac albo usunac podkladki regulujace kąty przednich kół.
nie rozumiem po co ci ujemne kąty
neutralne są najlepsze chyba ze startujesz w sporcie
  
 
jedziesz na zbieżność i każesz sobie ustwaić kąty pochylenia zwrotnicy na 'minus' .. na mokry asflat i szuter, śnieg najlepiej na "0", na suchy asflat -1 / -3 stopnie, ale można i więcej.. kwestia ilości podkładek
  
 
Ujemne kąty chce dlatgo ze podoba mi sie efekt wizualny Dzieki za porady !!! nie wiecie ile moze kosztowac taka wymiana podkladek ?
  
 
w dobrym zakładzie zrobią ci to razem ze zbieżnością... czyli 50-70zł za przód..

ale pomysł żeby robić to na zimę jest rewelacyjny... przy 20kmh fura się nie będzie prowadzić, a jak już drogowcy odśnieżą to szybko zużyjesz miękką zimową mieszankę.. powodzenia
  
 
Ale ja mam letnie opony Chociaz chce kupic zimowe ...
  
 
na letnich oponach w zimie moje auto od 40km/h zaczynało jeździć bokami chodzi mi dokładnie o to że tył poprostu ujeżdżał
sprawe wyeliminowały w prawie 100% zimowe gumy na których można spokojnie śmigać

jestem przeciwnikiem negatów z przodu ponieważ nie wyobrazam sobie jazdy z takoowymi na przodzie jak z tyłem są już kłopoty
chyba że marzysz o jeżdżeniu nie przekraczając 30 km w zimie
  
 
Ja mam negatywy z tyłu i nie jestem pewien czy to był dobry pomysł (ale juz za póxno) a co do przodu to może jakieś wrażenia osób które już an ym jeździły?? Jestem ciekaw jak się sprawuje
  
 
Tez jestem ciekawy ..........
  
 
w starym maluchu tak mialem. Latem spoko. Ale zima przejebana. Nie polecam. Coprawda nie mialem zimowek tylko na letnich jezdzilem. Fajnie to i moze wyglada ale jezdzi sie bez rewelki
  
 
nawet w lecie duze negatywy to blad,szczególnie z przodu.
  
 
Mam pytanie odnosnie tego minusa. Czy jak sie go zrobi na przodzie to zmienia sie kat i cale kolo idzie jakby do gory (czyli autko w dół) czy tylko zmienia sie kat ustawienia koła ..... wiecie o co mi chodzi ? Pozdrawiam !!
  
 
teoretycznie auto idzie niżej ale nie wiele
  
 
auto wcale nie idzie w dol,z reszta wystarczy sobie wyobrazic ksztalt opony i uzmyslowic podstawy matematyki to sie jeszcze okaze ze minimalnie idzie w gore.jednak wszyscy tak mysla dlatego ze jak ktos baaardzo sklepie resor i auto jest baaardzo niskie to katy automatycznie się zmieniają na ujemne i ma sie wrazenie ze wlasnie to jest przyczyna tak niskiej gleby,lecz tak nie jest.w maluchu sens ma negatyw z tylu , z przodu nie za bardzo a jak juz to niewielki bo przod jest zwyczajnie za lekki i nie jest w stanie polozyc opony w zakrecie
  
 
troche bym sie z tym kłocił poniewaz kolega kilkukrotnie zdjął gume na pasie w maluchu nawet jest to w galerii na stronie f&f i miał straszne negaty przodu , po ustawieniu zbieżnośći kątów autko dzwigło sie delikatnie w góre
  
 
Tez mi sie wydaje ze autko powinno troche pojsc w doł.