Małe problemy ......

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam następujące pytania:
- od jakiegoś czasu zauważyłem że podczas jazdy na wprost sciąga mi samochód raz w lewo, raz w prawo, wspomne że zjawisko to niema miejsca podczas jazdy po prostej równej drodze. Espero gubi zbieżnosć gdy asfalt jest nawet lekko pofałdowany. Wspomne że moje espero ma przebieg 88 tyś km a koncówki drazków wymieniałem 8 tys temu.
Co może byc przyczyną ???????????????????????
- następnym problemem są wycieki oleju a mianowicie olej ucieka niejestem pewien jak to się nazywa ale chyba wybierak skrzyni biegów - co wnim mogło sie zużyć ???????

Pozdrawiam
Wiktor
  
 
A nic niew stuka? Mnie tak auto goniło jak miałem zużyty wahacz. Po wymianie nie to auto...
Pewny jesteśże olej kapie ze skrzyni? Bo może gdzieś z silnika zacieka? U mnie po 160 kkm chyb anie ma 100% dobrej uszczelki Wprawdzie nie kapie ale wszędzie jest "mokry"
  
 
Jedna sprawa to amorki, na mrozie tracą właściwości a przez to stabilnosc auta spada. Jeżeli masz stare to pomyśl o wymianie.
Druga sprawa to opony, sprawdż ciśnienie....
A tak swoją droga to po wymianie drążków przdało by się sprawdzić zbieżność..
  
 
zbieżność była ustawiana po wymianie końcówek, według mnie to jakiś stabilizator czy coś. Co do wycieków na 100 % z tego wybieraka pozaty z uszczelki miski olejowej też kapie. Zastanawiam się co w tuym wybieraku mogło się zużyc ??????

Wiktor
  
 
co do miski olejowej to sprubuj ją na początek ja dokręcic, ja przy wymianie uszczelki byłem zaskoczony, wszystkie sruby były luźne. Uszczelka gumowa - u mnie koszt 49zł
  
 
u mnie auto zjeżdzało na stronę z powodu niskiego cisnienia w jednym z kół - pomogło podpompowanie - a zapowiadało się na coś powazniejszego
  
 
Mam dokładnie ten sam problem z tym że u mnie czasem coś skrzypi na nierównościach amorki mają około 70 % sprawności z przodu i 77% z tyłu nie wiem co było wymieniane bo od niedawna mam to auto ale objawy jak u ciebi po prostej jeździ dobrze a na nierówności reaguje fatalnie
  
 
u mnie zjezdzalo z .....braku odwaznika na kole, przez to mi posadziło łożysko, ale juz nie sciaga po wizycie w wulkanizacji
  
 
jurbi - te skrzypienie to na 99 procent sparciałe elementy gumowe w zawieszeniu - być może w drązku stabilizatora....
  
 
U mnie silnik tez sie poci od spodu ale nic nie kapie, nie smierdzi.... sadze ze "ten typ tak ma" i nie zamierzam ingerowac. Czy u was silniki sa suche?
  
 
Co do pocenia się silnika to w Espero uszczelka pod michą olejową uwielbia się pierniczyć średnio co ok 15 tyś km., to chyba kwestia spasowania michy z silnikiem..... gównianego spasowania....