Czy mozna przekładac instalacje gazowa??

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor 
 2003-12-24 09:22:17

JAk w temacie, czy mozna przekladac, dodam ze instalacja jest z tego roku z lipca???
2019-11-13 13:38
  
 
 2003-12-24 14:18:32

Oczywiscie ze mozna wazne tylko aby rodzaj instacji pasowal do "nowego" autka no aha najlepiej zlecic to jakiemus warsztatowi zeby pozniej nie bylo problemow ale holomologacje na butle powinienes miec na papierku (na 10lat najczesciej)

pozdr
2014-02-21 10:42
  
 
 2003-12-24 17:45:41

Bo mam taki problem: Instalacja gazowa byla zamontowana w PN tylko ze PN zostal skasowany i instalacja z tego wozu zostala skreslona w ewidencji.. Zalozylem ta instalacje do DF i poszlem do urzedu z dwoma homolagacjami z Poloneza i z DF i z faktura za montaz i babka mi powiedziala ze nie moze byc dwoch homologacji na ta sama instalacje..?? Co robic w takiej sytuacji, jakis link do przepisow??
2019-11-13 13:38
  
 
 2004-01-03 09:48:18

Juz sie dowiedzialem wszystkich szczegolow
I juz wiem ze napewno ...
Ale jakby kogos to interesowalo to GG:2535418
2019-11-13 13:38
  
 
 2004-01-03 11:39:34

I nie podzielisz się z Kolegami na forum tymi szczegółami?
2019-09-13 00:33
  
 
 2004-01-03 12:08:10

Pisz tutaaj, jak za to nie zamykają
2010-11-24 21:17
  
 
 2004-01-03 13:31:50

Termit nie bądź wisnia napisz (jesli mozesz)
2018-10-29 21:21
  
 
 2004-01-03 13:36:14

Termit pisz tu tez kcemy wiedziec co i jak

pozdr
2014-02-21 10:42
  
 
 2004-01-23 17:38:47

Otoz sprawa wyglada tak:
JAk masz uzywana instalacje z innego samochodu(z tamtego samochodu on amusi byc zdjeta z ewidencji, robi to poprzedni wlasciciel instalacji powod: np. zlomowanie auta) a potem musicie tylko zalatwic papier z homologacja i faktura za montaz instalacji w waszym wozie: koszt od 100- 500zl

W przepisach nigdzie nie pisze ze zabrania sie "przekladac uzywanych instalacji gazowych"
czyli mozna jak by ktos chcial to mam kontakt do goscia z BB co zajmuje sie takimi sprawami...
2019-11-13 13:38
  
 
 2004-01-23 17:53:36

BB?? Big Brother

E zartuje pewnie chodzi o Bielsko Białą najlepsze hotdogi na swiecie tam kiedys byly na stacji pkp ehh to byly czasy

Fajnie Termit ze powiedziales co i jak bo bylo wiecej pytan w tej kwestii

pozdr
2014-02-21 10:42
  
 
 2004-01-23 18:00:15

nie ma za co, sorek ze tak dlugo ale nie zagladalem tu od miesiaca, bo myslalem ze to nikogo nie interesuje...
2019-11-13 13:38
  
 
 2004-01-23 18:03:41

No co ty Termit zagladaj czesciej nas wszystko interesuje co zwiazane z lpg hehe

pozdr
2014-02-21 10:42
  
 
 2004-01-23 18:51:01

mnie tam to nie interesuje. Ja wychodze z zalozenia ze nie gazuje sie sportowych samochodow. Wiec nigdy nie zhanbie mojego wajpera jazda na elpegie
2013-06-17 23:36
  
 
 2004-01-24 09:43:21

a ja tam zagazowania nie uwazam za hanbe!smiesznym dla mnie jest montaz najtanszych instalek do takich wozow bo wiadomo ze to ani dobrze jezdzic nie bedzie ani nie zdrowe dla silnika


a czy sa inne powody umozliwiajace zdjecie z ewidencji???
bo rozumiem ze wtedy wydzial komunikacji oddaje papierek homologacji i pozostaje nam jedynie dolaczenie fakturki za montaz i powtorne zamontowanie w drugim wozie!

tylko czy koniecznie trza zlomowac....

pozdrawiam Pianka
2004-05-03 22:35
  
 
 2004-01-24 09:48:57

No wlasnie bo drugiego swiadectwa homologacji na ten sam osprzet nie dostane
Wiem bo przetrenowalam to ostatnio gdy pan monter przystawil mi na homologacji o jedna pieczatke za duzo i pani w wydziale kom. strasznie marudzila, ale tego sie nieda poprawic /niema duplikatow/ wymienilam jedynie fakture bo tam tez bylo za duzo pieczatek

a wiec czy pan z BB zalatwia homologacje z przymrozeniem oka czy w 100% legal??????

pozdrawiam Pianka
2004-05-03 22:35
  
 
 2004-01-24 20:44:55

witam.
u mnie nie ma problemu z przekładką instalki ale montowaną u mnie. przekładam i wwystawiam nowe dokumenty. proste jak drut.
wystarczy,że klient ma homolagację na tą instalkę.
2011-04-10 10:05