Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zyzy czerwone HC3D crossc ... miasto zabite d(r)echami | 2004-01-02 21:58:04 z tego co wiem to przy instlacjach lpg w V6 padaja przpływomierze i lepij zakldac wtrysk gazu |
KrzysioVW [H] W-wa | 2004-01-02 22:08:40 Dokladnie!
mam kumpla - Camry 3.0 V6 1992 LPG - padł mu przeplywomierz w zeszłym tygodniu! Lepiej nie bawic sie w LPG tylko mniej jeździć Poza tym LPG daje taki efekt ze to co zaoszczedzisz na gazie - to władujesz w naprawy opłaca sie? |
CarinaGTI TOYOTA DRIVER Yaris & GAZ69 & Hilux wrocław/DTR | 2004-01-02 22:32:07 też slyszalem ze tylko Bezposredni albo wcale |
Deeno TOYOTA DRIVER Toyota Carina E XLi Łódź | 2004-01-02 23:26:57
Naprawy czego ? |
daf toyota camry warszawa | 2004-01-03 01:13:34 jak narazie na lpg nie nażekam , gratulacje wyboru jeżeli są jakie kolwiek naprawy to bedziesz musił się trzymać mocno za portwel |
Darus TOYOTA DRIVER Lexus IS300 Wrocław | 2004-01-03 22:59:20 V6 mniam mniam..ostatnio jezdzilem taka ale akurat rocznik 94 lub 96 nie pamietam..super autko Gratulacje! |
rincewind camry V6 Warszawa | 2004-01-14 14:43:12 Fakt.. ja tez miałem problem z przepływomierzem (tuz po zakupie gaz walnął kilka razy ), ale po wymianie świec wszystko jest jak najbardziej OK. Gratuluję wyboru autka. |
MaciekB 4R W | 2004-01-15 14:55:20 i weźcie pod uwagę, że nowa Camry jest pewnie o kilkaset kilo cięższa, a silnik wciąż ten sam... to nic dziwnego że ma gorsze osiągi.
a 1.6.... ? pytanie w czym to 1.6 jest załozone - w VW Lupo, gdzie jest to chyba najmocniejsza jednostka, czy np. w klasie Avensis, gdzie jest to podstawowa jednostka... straszne uogólnianie... |
Lwiecz01 TOYOTA DRIVER Lexus LS400 '99 VVTi Kielce/Warszawa | 2004-01-15 15:05:23 Chyba nawet Lupo z 1,6 sobie nie poradziłby...
Poza tym, czy Lupo to kompakt ? |
Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2004-01-15 15:06:55 Była mowa o kompakcie z 1.6, ale co innego żyłowanie silniczka 1.6 od spokojnej jazdy Camry z dwukrotnie większym silnikiem
Robi się OT. |
Aleks Mitsubishi Carisma Warszawa | 2004-01-16 10:09:33
Moc pewnie jest taka sama, ale amerykańskie normy przewidują pomiar mocy silnika bez obciążania go osprzętem (pompa wody, alternator i coś tam jeszcze), stąd deklarowana moc jest o kilka-kilkanaście koni wyższa.
Myślę że w ten sposób można przeprowadzać testy porównawcze różnych silników albo silnika przed i po zmianach konstrukcyjnych, ale nie określać dokładną wartość czasu do setki. Zbyt dużo parametrów trzeba by zasymulować. Idąc dalej tą drogą można by policzyć czas do setki mając jedynie projekt silnika i samochodu. Poza tym chyba i tak normy wymuszają wykonanie prób drogowych dla określienia, przyśpieszenia, elastyczności, prędkości maksymalnej.
Żeby obroty stały na jednej wartości to musi być skrzynka bezstopniowa. Poza tym tiptronic tiptronicowi nie równy. Miałem okazję pojeździć trochę Passatem 1.8T 195 KM (chip plus zrobiony od nowa wydech) i autko chodziło rewelacyjnie poza jednym: wyprzedzanie. Podczas czajenia się za TIRem przy 80 km/h silnik grzecznie trzymał 1600 obr na najwyższym biegu, ale po wdepnieciu gazu przez sekundę (!) bulgotał próbując przyśpieszyć z niskich obrotów. Dopiero potem orientował się, redukował na dwójkę i samochód wyrywał z piskiem opon. A w identycznej sytuacji Alfa Selespeed na swoim "babskim" programie CITY dostawała kopa niemal natychmiast. Ale z drugiej strony ręczne przełączanie w Alfie trwało w nieskończoność gdyż przy zmianie biegów dawała międzygaz (w każdym razie na niższych biegach). Z tym że oboma tymi samochodami jeździłem trzy lata temu i bardzo być może, że w najnowszych wersjach skrzynek wady te zostały częściowo (a może i całkowicie) wyeliminowane. |
Lwiecz01 TOYOTA DRIVER Lexus LS400 '99 VVTi Kielce/Warszawa | 2004-01-16 12:02:20
A widzisz Tego nie wiedziałem. Wreszcie ktoś mi wytłumaczył dlaczego wersje amerykańskie mają podawane zwykle większą ilość kucyków (Lexus GS300 - 212KM Europa, Japonia, a 220KM w USA)
I zapewne da się taką symulację przeprowadzić, a parametry... przy dzisiejszych mocach obliczeniowych, gdzie komputery przewidują pogodę dla całego globu ??? To taki samochód to małe piwko. Testy drogowe - oczywiście że są, trzeba skonfrontować symulacje z rzeczywistością i dojść dlaczego wartości się nie zgadzają z symulowanymi (jeżeli zachodzi taka potrzeba). KAżda fabryka, lub nazwijmy to centrum badań nad samochodami ma swój tor na którym testuje samochód. Jeździ tam w kółko (duuuuuże kółko) i gubi śrubki po setkach tysięcy kilometrów
A czy nazwa tiptronic nie oznacza właśnie przy okazji, że skrzynia jest bezstopniowa ? Jeżeli nie, to właśnie mi o to chodziło, bo podawałem na przykłądzie nowej Primery 2,0 z taką właśnie bezstopniową skrzynią. Bajka. |
boogie M6 warszawa | 2004-01-16 13:05:14 Tiptronic czy Steptronik to skrzynie sekwencyjne. A rozwinięcie dalsze to np. SMG w M3, z łopatkami do przerzucania biegów przy kółku. Podobno rewelacja, choć parę opiniotwórczych podmiotów bardzo skrytykowało tą skrzynię. Nie wiem dokładnie o co chodziło, i co znaleźli nie tak.
Ale Panowie, mimo wszystko nowa Avensis bije Camry na głowę stylistyką. Camry jest paskudna. Ale rekordy bije już Lexus. Najbrzydsza i najbardziej bezpłciowa luxusowa limuzyna na świecie. Wiadomo że jest zerżnięta z Mercedesa S, i lepiej z S niż z czego innego, ale przy tej renomie Lexusa, chłopaki w Japonii powinni wprowadzić wreszcie jakiś odróżnialny, rasowy design auta. Ciężko niestety japończykom wychodzi kwestia designu...., są wyjątki, ale niestety to naprawdę wyjątki. |