Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-01-02 23:15:53 na zimnym... potem przepałka i znowu na zimnym /czyli w sumie dwa razy/ |
Putin Kraków | 2004-01-03 02:52:46 proponuje na gorącym w rękawiczkach azbestowych |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-01-04 13:23:36 W książce piszą wyraźnie: na zimnym. |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-05-26 01:18:13 ja mam na serii 0,15 i 0,20
roznicy w sumie nie odczulem, ale jak juz tak ustawilem to tak zostalo ![]() co do planowanych glowic to fakt ze sie nagrzewaja chyba ciezko przydeptac sielnik zeby "rozciagnac" zawory do luzów "ujemnych" ![]() ale jak walek ma wzniosy powiekszone, to moze sie chyba zdarzyc z checia bym sie dowiedzial cos wiecej na ten temat |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2004-05-26 10:57:58 ja bede miał wałeczek na dniach i zalecane ustawienie luzów to 0,15 -0,20 nie wiem ile w tym prawdy zobaczymy czy to bedzie działac
czy może ktoś z was ma do odsprzedania w dobrym stanie cała klawiature tzw koniki |
![]() _Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2004-05-26 14:18:52 EE czyli wynika z tego że nie warto kombinować. Fabryka nie jest taka głupia. |
![]() Phobos Zastava 1100p Poznań | 2004-05-26 19:40:09 Właśnie kombinowałem z różnymi ustawieniami zaworów. Mam wałek 385 Świątka - zaleca on właśnie luzy 0.15 i 0.20. Na tak ustawionych luzach w opcji "ciasne" po rozgrzaniu silnik w ogóle przestawał jeździć i zaczynał chodzić jak traktor - ewidentnie zbyt ciasne luzy. Później testowałem 0.20 i 0.20 w opcji "luźne" i już było dużo lepiej, ale obecnie jeżdżę na 0.20 i 0.25 ustawionych dość luźno i moim zdaniem to najlepsza alternatywa - po odpaleniu lekko słychać klekotanie zaworów, ale po rozgrzaniu silnika wszystko cichnie i zaczyna naprawdę ładnie śmigać. |
![]() her_us 126p Jelenia Góra | 2004-05-27 00:34:21 POweidzmy ze zamiast 0.2 ustawiles 0,15 rozcnia jest 0.05 wiec chyba wzost napelniania komoru nie jest az tak wielki bo zawor jesli juz to wychyli sie wlasnie o te 0.05 mm wiecej wedlog mnie jest to stasznie mala roznica ktorej nie jestsmy w stanie odczuc. |
Sir_Mirras F&F Sympatyk 125p KOMBI Reńska Wieś | 2005-01-02 14:34:24 dobra czy ktos jest w stanie powiedziec mi jakie luzy maja byc na zaworach ssacych a jaie na wydechowych bo mi sie powaliło juz a niechce mi sie szukac w ksiarzkach ![]() |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2005-01-02 14:48:39 ale dosc istotna rzecza jest w jakim aucie kolego ![]() |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-01-02 15:29:25 to ja sie podepne. jakie ustawiacie przerwy na 555? mam teraz ciasna serie ale sie zastanawiam czy nie bylo by lepiej jak dam ciasniejsze... |
![]() kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-01-02 15:46:38 Ja mam 0,45 , 0,60 i jest dobrze ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Yankee F&F MEMBER This Is Fluffy He Is The Destroyer Of Worlds. | 2005-01-02 16:50:47 Ja 0,15 , 0,20 ![]() ![]() |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2005-01-02 18:38:25 Krzyh00 do klauzy zadzwon on Ci poda najlepsze. w koncu to jego waleczek. |
![]() blade87 F&F Wolny Słuchacz :) Alfa romeo 155/ E 21 ... GDAŃSK | 2005-01-02 18:43:36 kiedy ja istawiałem to mi polecono ustawiac na ciepłym silniku ... seryjne ... wydaje mi sie ze ciasno mozna ustawic ale na gorącym silniku ... lub seryjnie albo luzniej na zimnym ... / mimo to stawiałbym na ciasno na gorącym ... ciasno bo ciasno ale wiecej sie nierozszerzy ... |
![]() WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-01-02 19:08:52 mniejsze luzy 0,20 i 0,15 sa dobre jak czesto krecisz silnik do 6tysRPM i wiecej...
a co do luzów dla 555 to kałuza zaleca 0,20 na wszystkie zaworki.. |