Pytanie laika ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
do jakich obrotów może się kręcić 2.0 na wtrysku ??
bo odcięcia to tam nie zaobserwowałem
  
 
Cytat:
2004-01-03 21:55:03, marko77 pisze:
do jakich obrotów może się kręcić 2.0 na wtrysku ??
bo odcięcia to tam nie zaobserwowałem



To zależy na czym jeździsz. Na LPG nie ma odcięcia, przynajmniej u mnie, a na benie musą się inni wypowiedzieć.
  
 
Cytat:
2004-01-03 21:55:03, marko77 pisze:
do jakich obrotów może się kręcić 2.0 na wtrysku ??
bo odcięcia to tam nie zaobserwowałem


Słowem sprawdzasz doświadczalnie? Może Twój silnik wytrzyma więcej niż to się wydaje możliwe?
A na LPG to można by chyba jakoś w miarę prosto zrobić takie odcięcie poprzez sterowanie (tylko nie wiem jak ) elektrozaworem od gazu.
  
 
Dokładnie jest tak jak pisze kolega Mebig na LPG nie ma odcięcia. Za to jeżeli chodzi o benzynę to jest to jedna z pierwszych wersji wtryskowych i wcale powyższego odcięcia posiadać nie musi, więc nie warto eksperymenotwać do oporu, gdyż nieciekawie się to kończy dla silnika.

Pozdrawiam
  
 
moment, chwila ... jakie LPG ?? Gaz to jest do zapalniczek i do kuchenek nie do samochodów
Pytam o odcięcie na benzynie oczywiście, bo jakoś go nie znalazłem
  
 
Cytat:
2004-01-03 22:10:39, marko77 pisze:
moment, chwila ... jakie LPG ?? Gaz to jest do zapalniczek i do kuchenek nie do samochodów
Pytam o odcięcie na benzynie oczywiście, bo jakoś go nie znalazłem


To przeczytaj to co napisałem. Jest duże prawdopodobieństwo, że po prostu go nie ma w tej wersji. I to jest wysoce prawdopodobne.

Pozdrawiam
  
 
i cholender nie bezpieczne przy mojej jeździe
to inaczej zapytam, jakie są maksymalne dopuszczalne obroty dla takiego silnika?
  
 
Kolego nie obrażaj mnie twierdząc że jeżdzę zapalniczką
  
 
jeśli kogoś to dotknęło ... sorka... ale takie jest moje zdanie
  
 
Cytat:
2004-01-03 22:18:02, marko77 pisze:
i cholender nie bezpieczne przy mojej jeździe
to inaczej zapytam, jakie są maksymalne dopuszczalne obroty dla takiego silnika?


Zależy jak długo chcesz je utrzymać .
Tylko lepiej nie przekręć tego silnika bo pewnie wiesz jak jest z dostępnością częśći...
  
 
no nie chce go przekręcić, i właśnie dlatego się chcę dowiedzieć ... gdzie jest czerwone pole
  
 
Cytat:
2004-01-03 22:30:55, danield pisze:
Kolego nie obrażaj mnie twierdząc że jeżdzę zapalniczką



Z tego co się orientuję, to od ładnych paru lat 24h Le Mans wygrywają samochody, a raczej bolidy zasilane właśnie LPG. Ale to zupełnie inna bajka
  
 
nawet jeśli to nie porównuj technologi
a ja nadal nie wiem jakie są maksymalne bezpieczne obroty dla tego silnika
  
 
Co kcesz kolega kce wygrać Le Mans DF-żeby mieć równe szanse będzie leciał na benzynie
  
 
Marko - czerwone pole około 6000 (pamiętaj że jest to silnik długoskokowy i nieszczególnie lubi obroty, co innego jesgo brat 1.6 i 1.8 ) - gólnie podobnie jak w silnikach OHV . A wiecej o kręceniu silników DOHC wie na pewno Ser-U, on tutaj może się wypowiedziec dużo dokładniej.
Z dostępnością cześci nie jest tragicznie - przynajmniej we Wrocławiu - panewki od ręki ;D .
  
 
Cytat:
2004-01-03 22:56:07, danield pisze:
Co kcesz kolega kce wygrać Le Mans DF-żeby mieć równe szanse będzie leciał na benzynie



Dłuuuuugo będzie leciał
  
 
Cytat:
2004-01-03 22:58:05, Woj-o772 pisze:
Marko - czerwone pole około 6000 (pamiętaj że jest to silnik długoskokowy i nieszczególnie lubi obroty, co innego jesgo brat 1.6 i 1.8 ) - gólnie podobnie jak w silnikach OHV . A wiecej o kręceniu silników DOHC wie na pewno Ser-U, on tutaj może się wypowiedziec dużo dokładniej.
Z dostępnością cześci nie jest tragicznie - przynajmniej we Wrocławiu - panewki od ręki ;D .



o części się nie martwię specjalnie ale nie chce go zajechać w pierwszym miesiącu
a co do kręcenia ... to pewnikiem 122KM to dlugo w nim nie posiedzą jakieś dodatkowe stadko sie tam zapędzi
  
 
Hehe daj spokój przecież i tak wygra

  
 
OK. Idziemy oglądać 07
  
 
Właśnie,my tu gadu gadu a chłopcy na śliwkach,film się dawno zaczął.