Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dobry Miłośnik FSO ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2004-01-08 00:18:35 Może to nie zbyt dobre miejce na ten temat ale może któryś z was będzie wiedział gdzie w okolicach Łodzi można nidrogo kupić drążek stabilizatora tylnego do argenty a może ktoś posiada na zbyciu chętnie odkupie |
Grzegorz2107 Lada 21072 Västerås/Sverige | 2004-01-26 22:38:59 Może ktoś uruchomi wielkoseryjną produkcję tego elementu na potrzeby LKP??? |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-01-26 22:47:34 to do ładzianki pasuje tak po prostu z argenty? ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Grzegorz2107 Lada 21072 Västerås/Sverige | 2004-01-26 22:53:58 Przeróbka jest prosta i polega jedynie na dopasowaniu raczej niż na jakimś modyfikowaniu. Bratankowie z Węgier piszą o niej na swojej stronie. Własności jezdne poprawiaja się pewnie w takim samym stopniu w jakim pomagało to argencie w porównaniu ze 132. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-01-26 22:58:58 ja mam u siebie stabilizator. w polonezie daje b. dużo ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Grzegorz2107 Lada 21072 Västerås/Sverige | 2004-01-28 22:04:49
Znika zarzucanie tyłkiem na poprzecznych nierównościach w zakręcie? Albo takie przykre dygniecie przy zmianie obciążenia n adużej prędkości? |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2004-01-30 10:29:37
mam nadzieje ze nie chodzi o zmiane masy auta... przy duzej predkosci jesli sie myle, to niech mi ktos wyjasni jak to robic [ wiadomość edytowana przez: lechu dnia 2004-01-30 10:30:13 ] |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-01-30 14:22:20 stabilizatro zgodnie z definicją służy do ograniczenia bocznych przechyłów nadwozia. czuć to szczególnie na zakrętach. Stabilizator z tyłu jednocześnie zmienia charakterystykę na bardziej nadsterowną - czyli łatwiej jest pójść bokiem. Na śliskich nawierzchniach to wymaga większej kontroli.
Przy np szybkich zmianach pasa przy większych prędkosciach praktycznie go nie czuć. Nic nie zastąpi opon o niższym profilu (większych felg) i utwardzonych amortyzatorów. Jesli zarzuca ci tyłek na nierównosciach w zakręcie to o ile masz sprawne amortyzatory musisz pokochać polskie drogi. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-01-30 14:23:47
Oprucz amorków, nie mogą byc powybijane drążki reakcyjne |
PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-02-02 11:39:33 a dlaczego nie chcecie zalozyc srabilizatora od poloneza kombi.??
jest wyprofilowany do ksztaltu mostu.
czy mozesz mi to wyjasnic. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-02-02 13:10:59 seryjny poldas przy skręcie 50 kmh o 90 stopni podeprze sie progiem. Utwardzony już mniej. A utwardzony i ze stabilizatorem pojdzie bokiem. W jakim stopniu to zależy mocno od opon. A na śliskim dupa cie wyprzedzi jak szybko nie zakontrujesz. Oczywiscie nie bedzie sie nawet w 1/4 kiwał jak seryjny
P.S. Stabilizator od PN kombi mam juz w drugim samochodzie - polecam. Jeśli dyskusja to zapraszam do wyszukiwarki - było już kilka razy. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |