Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-01-09 22:59:28 niedawno poruszalem ten temat takze poszukaj w wyszukiwarce... a ja polecam srodek do konserwacji firmy NOVOL. dosc szybko schnie i tworzy sie z nigo taka gumowa masa ![]() ![]() |
![]() KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2004-01-09 23:10:57 sam sie o to samo pytalem przed swietami :]
najwiecej ludzi poleca bitex albo bitgum... a tak wogole to zagladnij do wyszukiwarki... |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-01-09 23:19:54 zrobiłem podwozie bitexem troche jest obite od kamieni ale zyje
środek fluidolem a progi barankiem boll |
![]() dvl Fiat Tipo 1.4 & 126p Gogolin | 2004-01-09 23:21:42 potwierdzam ze srodek z firmy NOVOL to dobra sprawa... nic nie odlazi i nie kruszy sie jak co niektore inne wynalazki ![]() |
![]() Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2004-01-09 23:41:08 Najważniejsze jest "wybicie"rdzy-dokładne oczyszczenie,bo bez tego to nie ma sensu,po paru miesiącach wszystko odejdzie.
Ja najpierw usunąłem rdze,później minia,a na to 2 warstwy bitgumu.Najlepiej nałóż jedna warstwe,poczekaj 2-3 dni,zeby przeschła i nałóż 2 warstwe(dodaj troche benzyny ekstrakcyjnej do tego-lepiej sie rozprowadza).Progi i nadkola barankiem.Na wszystkie małe dziury(takie nie nadające sie jeszcze na spawanie)i do srodka auta polecam"mase uszczelniająca na pedzel".miesza sie to z nitro,i rozprowadza.Na koniec samym nitro zeby gładka powierzchnie uzyskać.po zaschnieciu,powstaje taka gumo-podobna powierzchnia.Zero szans na kontakt wody i brudu z blachą ![]() |
![]() Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2004-01-10 00:33:34 Mojego kolegi tata mówił(czasy komuny ![]() ![]() |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2004-01-10 09:46:49 zuzyty olej silnikowy jest lekko kwasny ze wzgledu na osady,nagary i inny syf ktory usuwa z silnika........ teoretycznie jest "be" ale moj f-127 zostal 30 lat temu {gdy byl nowiutki ![]() ![]() a spod auta najpierw umyc pod cisnieniem{najlepiej wrzatkiem jesli ktos ma dostep to takiej opcji} potem wysuszyc, wydrapac i te pe reszta wiadomo... wazne jest to mycie...szczegolnie po zimie. [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2004-01-10 09:50:24 ] |
![]() dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-01-10 12:27:37 Ja używałem Bitexu i Bolla, Boll jest jakby mniej gesty, sa tak samo wydajne i zblizone cenowo. |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-01-10 13:44:38 Ja mam autko zabezpieczone biteksem z dodatkiem oleju(aby nie wysychał), jeżeli chodzi o zabezpieczenie to świetna sprawa, jeżeli chodzi o robote pod autkiem to troche gorzej bo zawsze troche się tym upaćkasz |
![]() ThomasTsT Opel Corsa Łódz | 2004-01-10 14:52:34 Podwozie to standardowo mam zabespieczone bitexem... ale karoseria to inna bajka we wszystkie profile, progi itp..narabałem oleju silnikowego ...pod cisnieniem z kompresora i pistolet wtryskiwałem przez wczesniej zrobione małe dziorki;]... było to dawno dawno temu auto jest z 96/96 roku a blacha nadal jest IDEALNA...(a wiadomo ze boby z tych lat niemiały za szczegolnej blachy) a własnie w bagazniku wysmarowałem go troche fluidolem... |