SSanie na wtrysku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jest jakas mozliwosc regulacji ssania na wtrysku ?
Jak odpal zimne auto na benzynie to obroty mam rzedu 900 RPM
wypadaja mu suwy...trzesie silnikiem
Mozna cos z tym zrobic ?
  
 
Regulacji raczej nie zrobisz - jedynie problem może leżeć po stronie kompa ( konieczna wizyta w serwisie )
Piszę to zakładając że kable WN i świece są oki.
  
 
Praca wtryskiwacza rozruchowego steruje wylacznik termiczno-czasowy zas predkocia obrotowa biegu jalowego - zawor powietrza dodatkowego. Wypozycz sobie ksiazke o BMW serii 3, tam tez byl L lub LE Jetronic, jest tam tez dosc ladnie rozrysowana diagniostyka tych elementow (zakladam ze chodzi Ci o wtrysk od argenty)
  
 
hmm.... mi co prawda ssanie chyba dobrze dziala (takie mam wrażenie ... ) ale korzystając z tematu kompa to czy jest w nim odcięcie obrotów???
  
 
Wtryskiwacz rozruchowy musi dzialac bo nie mam zadnego problemu z odpalaniem.
zawor bypass jest w przeplywomierzu ale czy da sie go regulowac ? zeby podniesc sobie obroty ?
Przy jakiej temperaturze wylancza sie wtryskiwacz rozruchowy ?
  
 
Cytat:
2004-01-13 00:16:49, BARRY pisze:
Wtryskiwacz rozruchowy musi dzialac bo nie mam zadnego problemu z odpalaniem.
zawor bypass jest w przeplywomierzu ale czy da sie go regulowac ? zeby podniesc sobie obroty ?
Przy jakiej temperaturze wylancza sie wtryskiwacz rozruchowy ?



Nie mowie o zawoze by-pass w przeplywomierzu (to regulacja predkosci obr przy rozgrzanym silniku) tylko o zaworze powietrza dodatkowego (to cos znajdujace sie na kruccu do plynu chlodzacego miedzy walkami i polaczone wezem
  
 
idzie wezyk ze srodka glowicy pozniej do kolektora tam wchodzi w taki prostokat na kolektorze i wychodzi druga strone ?
Tylko tego raczej nie mozna regulowac

Ksiazke chetnie bym pozyczyl ale niestety nie ma gdzie.
W necie jest za 46 zl
  
 
barry- to o czym mowisz to podgrzewanie okolic przepustnicy. A ja mowie o zaworze powietrza dodatkowego- jak masz wysjcie z glowicy na weze idace do chlodnicy i do tetrmostatu, to na tym jest takie urzadenie- z jednej strony wchodzi wezyk a z drugiej wychodzi i podpieta jest do tego kostka z dwoma kablami. Wypozycz sobie ksiazke o BMW serii 3, tam jest bardzo ladnei rozpisana diagnostyka wszytkich elementow ukladu, a sam uklad jest taki jak w argencioe (L lub LE)
  
 
wtryskiwacz ssania działa do ok 40 stopni temp płynu chłodzącego lub przez jakieś 5-6 sekund ( tak podaje firma na czujniku sterującum pracą wtryskiwacza startowego - jest on w kolektorze ssącym od spodu pomiędzy kanałem dolotowym 2 i 3 gara)