Skoda Felicia - wolne obroty

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor 
 2004-01-23 15:25:42

Witam

Ostatnio pojawiły się dziwne objawy w mojej instalacji (Landi Renzo). Przy zimnym silniku wszystko jest w porzadku. Natomiast po rozgrzaniu silnika przy wyrzuceniu na luz - obroty spadaja do 400-500 i powoli dochodza do prawidlowego poziomu (ok 850). Objawy pojawiaja sie tez w przypadku gdy auto stoi w miejscu (po przygazowaniu). Co moze byc przyczyna takiego zachowania?

Dzieki za info
Pozdrawiam
Jacek


[ wiadomość edytowana przez: yazzie dnia 2004-01-23 15:48:59 ]
2004-10-21 08:28
  
 
 2004-01-24 21:05:10

sprawdź czy nie ma takich samych objawów na benzynce. daj odpowiedź. czekam.
2011-04-10 10:05
  
 
 2004-01-25 13:24:38

Witam

Na benzynie jest wszystko w najlepszym porządku. Natomiast po odkręceniu korka na parowniku (wyleciało ok. 60-70 ml) poprawiło się o tyle, że nie na luzie dostaje mniejszego doła (ok 600-700) czyli prawie normalnie, ale nie jest tak samo jak kiedyś.
A tak wogóle to kiedyś miałem tak ustawione, że obroty szybko spadały do 1200 a następnie powoli dochodziły do 850. Wtedy nie było szans aby złapała instalka doła.

Pozdrawiam
Jacek
2004-10-21 08:28
  
 
 2004-01-25 18:04:49

A ile przebiegu ma rzeczona instalka? Bo może już regeneracja potrzebna?
2012-05-02 11:34
  
 
 2004-01-25 19:20:53

witam.
też uważam ,że regeneracja. twarda membrana 2 stopnia.
2011-04-10 10:05
  
 
 2004-01-25 19:54:08

No proszę, coś mądrego udało mi się wreszcie powiedzieć
2012-05-02 11:34
  
 
 2004-01-26 08:38:28

Witam

W sierpniu 2003 r. była robiona regeneracja. Przebieg po regeneracji 8000 km.

Pozdrawiam
Jacek
2004-10-21 08:28
  
 
 2004-01-26 19:26:31

Jaka to fela? Na wielopunkcie?
2018-06-20 23:58
  
 
 2004-01-27 08:34:22

Witam

Skoda Felicia 1.3 MPI.

Jacek
2004-10-21 08:28
  
 
 2004-01-27 09:50:11

Ja bym zajrzał do tej membrany II stopnia. Może się zasyfiła i po nagrzaniu się zacina...
2012-05-02 11:34
  
 
 2004-01-27 19:52:17

troche mało tą felą masz przejechane kilometrów, moźe nie wszystkie membrany zostały wymienione. sprawdź jeszcze czy nie masz zasyfiałej przeustnicy. bo tak się często w skodówkach robi. czyszczenie jedyne lekarstwo . lubi się zacinać ,lub nie całkiem domykać.
2011-04-10 10:05
  
 
 2004-01-28 13:04:03

Witam

Zatankowałem nowy gaz z innej stacji, podregulowalem srubeczke na parowniku i jak reka odjal. Jest juz wszystko OK.
Podejrzewam, ze w parowniku bylo duzo syfu (wczesniej spuscilem przez korek) ktory blokowal membrane. Troche membrana musiala popracowac aby sie odblokowac, i to chyba moglo byc przyczyna usterki. Moze rowniez dodatkowo gaz byl lekko trefny.

Pozdrawiam
Jacek
2004-10-21 08:28