Oldtimer - mały konkurs

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej.
Postanowiłem urządzić mały konkurs na rozpoznanie samochodu którego zdjęcia możecie zobaczyć tutaj

Kto pierwszy odgadnie markę pojazdu i mniej więcej rocznik ten wygrywa ..... hmmm co by tu można ..... a chociażby postawię mu piwko (sztuk 1 he he) na najbliższym ogólnopolskim zlocie.
W gruncie rzeczy nie chodzi przecież o nagrodę tylko o zabawę.
  
 
Uwaga!!!!!!

Z konkursu wyłączony jest Perzan bo on to już widział i wie co i jak!!!!!!
  
 
Wartburg, rocznik ... o ile można się pomylić ??? .... 1962.
  
 
1958r. wartburg również jak na moje oczko
  
 
A pamiętasz model???
  
 
Z przodu podobny ten Wartburg odrobinkę do Starej Skody Oktawii ))
Ależ pięknie odwalony...
  
 
Cytat:
2004-01-27 10:13:24, orion76 pisze:
A pamiętasz model???



311 lub 312 (nieco zmieniona atrapa chłodnicy) - zaprezentowany został w 1954 i produkowany do 1966, kiedy wszedł model 353.
  
 
Jackal masz u mnie piwko!!!!!!!! Gratuluję. A swoją drogą - pięknie go zrobili prawda??

Konkurs uważam za rozstrzygnięty. Podmieniam teraz zdjęcia na te bez zasłoniętych napisów fabrycznych.


[ wiadomość edytowana przez: orion76 dnia 2004-01-27 13:58:05 ]
  
 
Dzięki.

Jakby to było gdyby oldtimerów nie było ??

PS
Przy okazji widzę, że Wartburg ma oznaczenia wersji 1000, czyli właśnie 311 i 312 na naszym rynku
  
 
Autko pierwsza klasa
Przypomina troszkę naszą FSO Syrenkę
  
 
Cytat:
2004-01-27 15:21:33, jackal pisze:
Dzięki.

Jakby to było gdyby oldtimerów nie było ??

PS
Przy okazji widzę, że Wartburg ma oznaczenia wersji 1000, czyli właśnie 311 i 312 na naszym rynku



Sie wie.

Dlatego też uznałem odpowiedź za dobrą i wyczerpującą. Jak już powiedziałem masz u mnie piwo jak nic!!!!
Konkursik to rzecz przy okazji. Najważniejsze to nacieszyć oko jego wyglądem, bo niby to tylko wartburg ale.....
  
 
A tera mała porcja wiedzy na temat tegoż pojazdu.

Wg moich informacji jest to wartburg 312 czyli 1000, zwany też przejściówką, produkowany od września 1965 roku do połowy 1968 roku. Wyprodukowano ich niecałe 34 tysiące. Jego następcą był wartburg 353 a poprzednikiem wartburg 311 (900) wywodzacy się konstukcyjnie z przedwojennej jeszcze DKW 9.

W 312 pod klasyczną karoserią z 311 umieszczono nowoczesne jak na owe czasy zawieszenie (wachacze, sprężyny i amartyzatory), trzycylindrowy dwusuwowy silnik rozwijający moc 45 KM chłodzony hermetycznym układem chłodzenia z pompą wodną (można było stosować płyny zimowe) i termostatem w bloku. Jak na owe czasy to nie było byle co.

Tyle w telegraficznym skrócie. Zainteresowani znajdą więcej informacji na ten temat np w "Automobiliście" z marca 2003 roku.
  
 
Qrcze..za pozno zajrzałem, a juz myslałem, ze pifko chlapnę
  
 
witam,
tak-tak,te stare fury mają swój urok !,ale wiecie -cały ten urok obrzydził mi p.Zientarski z Polsatu,który 'foruje'w swym programie całą motoryzację niemiecko-amerykańską przeplatając jakimiś starymi gratami(jeśli kogoś tu uraziłem,to Sorki)
ORION !to się rozumie,że Toyota ponad wszystko ale zauroczył " cię ten fajniasty staruszek.MOżna kochać Tojki czy inneautka i mieć szacunek dla innych(out)/fair
  
 
Witam! Widzę , że spodobały się oldtimery Polecam stronę
www.classicmotors.pl
  
 
W klubie też jest oldtimer kto go znajdzie??