MotoNews.pl
  

Wydech do 125p !!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam..od pewnego czasu zastanawiam sie..jaki by tu wydech zamontowac w fiacie..ostatnio nawet bylem w D.H.Wanda i tam byl ostatni tlumnik wraz z koncowka..ale podobno..to dawalo tylko lekko basowy dzwiek. Ja bym chcial jakis wydech ktory by charczal(czy tam warczał )..i fajnie bylo by go slychac jak auto by schodzilo z obrotow..niestety kompletnie sie nie orientuje..jaki kupic...czy konieczna jest np instalacja strumienicy...czy jakos mozna samemu zrobic wydech..jesli ktos mi moze polecic jakis sklep z tlumnikami do fiata..lub wskazac co nalezy zrobic zeby miec inny dzwiek..to bede bardzo wdzieczny...pozdrawiam Mariusz
  
 
Ciekawy efekt dźwiękowy >> mp3 << i >> jego przyczyna << już się tym chwaliłem nieraz
A tak poważnie to poszukaj w archiwum bo już chyba co nieco było o wydechu w 125-ce:

Zmienilem wydech 125p

Kant z tłumikiem końcowym od Kadeta GSI

jak dostac fajny dzwiek z kanta( bez "rechotania")???

Końcówka czy caly tłumik?

Ponadto artykuły na stronie Fiat&Furious:

Modyfikacja układów wydechowych samochodów Fiat 125p i POLONEZ

Modyfikacja układów wydechowych samochodów Fiat 125p i POLONEZ (część 2)

Kolektor rurowy w Fiacie 125p

Ile tego się nazbierało spisałem się chyba na medal, co nie?
Można by zrobić mały FAQ i przykleić na głównej .

  
 
Po co chcesz wymieniać wydech końcowy skoro jest przelotowy...Najlepiej zainwestować w kolektor rurowy z poloneza GSi, komora rozprężna i seryjny końcowy tłumik.

  
 
Cytat:
2004-01-30 10:15:47, Koniu pisze:
Po co chcesz wymieniać wydech końcowy skoro jest przelotowy...Najlepiej zainwestować w kolektor rurowy z poloneza GSi, komora rozprężna i seryjny końcowy tłumik.




nie słuchaj Konia, on jest przemęczony i mu ósemki rosną
Ja mam w tej chwili pustą puszke na końcowym z grubą końcówką, efekt jest zajebisty, zrobiło sie pudło rezonansowe i jest pikny basik, nie jakiś hardkor że po godzinie jazdy łeb odpada. Koszt 0 zł + godzina walki ze spawarką
przyjedziesz posłuchasz zakochasz się........

Ten od kadeta juz zdjąłem, on miałby piękne brzmienie gdyby środkowy był przelot, a z komorowym niestety prawie nie ma ruznicy, troche mniej pierdział, ale basu to nie było imponującego.
  
 
Jak już ktoś inwestuje w wydech to moglby zrobic dobrze i wyciagnąc kilka dodatkowych koni z silnika, a nie "zabijać" je jakimiś niestosownymi modyfikacjami. Dlatego też polecam i apeluje o przeprowadzenie modyfikacji o jakiej napisałem. Przynajmniej sprawdzona przez wiele osób i chwalona. Co prawda nie będzie charczał, warczał i muczał, ale zmienia lekko odgłos pracy i kultura silnika wzrasta...
pozdro
  
 
Witam!
Nie kop się z koniem bo i tak nie wygrasz
Pozdrawiam
  
 
Ja np dzisiaj nabylem do kanta cala rure bez srodkowego tlumika niestety ktos koncowy zabral zanim przyszedlem bo tez byl przerobiony ale niestety nie zdarzylem . A za ta cene co dalem za to to mysle ze nie oplacalo by sie spawac samemu.
  
 
Cytat:
2004-01-30 19:39:59, Mruk pisze:
Witam!
Nie kop się z koniem bo i tak nie wygrasz
Pozdrawiam



Przeciez sobie jaja robie :/ zapomnialem jeszcze dodać że piersi m rosną (zarcik)

Wiadomo że najlepiej byłoby założyć Kiełbase i obliczony pod kanta wydech. jednak to kosztuje. mój koszt był zerowy i nie miałem co robić. pozatym skoro koncowy jest przelotowy to nic sie nie zmieniło bo dalej jest przelotowy, tyle że bez bebechów. moja przeróbka daje tylko zajebisty dzwięk nie podnsi mocy, ale i nie obniża
  
 
Czyli konkretnie...to musialbym wywalic bebechy z srodkowego tlumnika??czy wstawic np jakas strumienice??Heh..a moze wogole odkrecic cala rure od kolektora hehe zarcik..napewno bym tak nie zrobil pozdrawiam Mariusz
  
 
Sam rurowy kolektor rurowy kosztował mnie 50zł z przesyłką z Warszawy. Więc koszt niewielki co do efektu jaki można dzięki niemu uzyskać. To więcej niż za darmo ale uwierz mi warto zainwestować więc nie wydawaj kieszonkowego...



Troche zeszliśmy na offtopic bo mieliśmy pisać o zmianie dźwięku
  
 
No ale z tego co czytalem o tym kolektorze rurowym..to musialbym przerabiac rozrusznik w fiacie...najlepiej wlozyc z poloneza..bo przeciez automat bedzie przeszkadzal..wiec dochodza koszty rozrusznika uzywanego jakiegos..a wogole ten kolektor zmniejsza czy zwieksza spalanie samochodu??? czy bez zmian jest?? pozdrawiam Mariusz
  
 
co do dzwieku ... to probowal ktos moze zalozyc tlumnik od scigacza ( motor ) mam taka ochote sprawdzic jak by to chodzilo :] nawet wrecz ciekawosc mnie prawie zzera :
  
 
No to sproboj zalozyc...do odwaznych swiat nalezy pozdrawiam Mariusz
  
 
tez jestem chetny i to bardzo na kolektor rurowy z gsi. jest tylko jeden problem - taka okazje jak koniu trafil to trudno dorwac. 50 zeta bym jescze uzbieral ale juz 100 to trudniej.
pozdro600
  
 
Mustang - weż no proszę Cię dokładnie przeczytaj artykuł na naszej stronie o budowaniu wydechów, zasadach itd. to może Ci się rozjaśni...

Goorek - przecież pisałem że 50zł a nie 100. Piszesz do chłopaków z FSO AK ( Janio,OLO ) wysyłasz kase na konto i masz..
W Warszawie są takie okazje, w Krakowie nie !

PG - Może MG-Extreme ? - 400zł za policzony tłumik
  
 
Cytat:
2004-01-31 08:43:31, Koniu pisze:
Mustang - weż no proszę Cię dokładnie przeczytaj artykuł na naszej stronie o budowaniu wydechów, zasadach itd. to może Ci się rozjaśni...

Goorek - przecież pisałem że 50zł a nie 100. Piszesz do chłopaków z FSO AK ( Janio,OLO ) wysyłasz kase na konto i masz..
W Warszawie są takie okazje, w Krakowie nie !

PG - Może MG-Extreme ? - 400zł za policzony tłumik



Koniu a gdzie mozna zamowic taki tlumik?? moze skusilbym sie w przyszlym miesiacu! czu ktos liczyl juz moze ile kosztowalaby pelna przerobka ukl. wydechowego?? ja mam basowy wydech i harczacy i wogole jest super bo naprawde fajnie chodzi a przy schodzeniu z obrotow strzela jak WRC, no oczywiscie barkuje tylko ognia .a procz swojego bulgotania i strzelania fajnie wyglada


[ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2004-01-31 13:33:47 ]
  
 
MG Motorsport
Tuning Baja
tu możesz kupić te tłumiki...
  
 
Cytat:
2004-01-31 00:02:08, PG pisze:
co do dzwieku ... to probowal ktos moze zalozyc tlumnik od scigacza ( motor ) mam taka ochote sprawdzic jak by to chodzilo :] nawet wrecz ciekawosc mnie prawie zzera :

Ja mialem tlumik koncowy z hondy 450 z 86 roku na wolnych obrotach nie bylo specjalnej roznicy, ale jak pokrciles powyzej 3500 to byl piekny ryk a co najlepsze to w srodku zrobilo sie tylko ciut glosniej. A co sie tyczy kolektora od GSi to ja zalatwilem za 40 zl z kosztami wysylki w idealnym stanie. I efekty do kosztow sa naprawde rewelacyjne. Polecam
  
 
Cytat:
Ja mialem tlumik koncowy z hondy 450 z 86 roku na wolnych obrotach nie bylo specjalnej roznicy, ale jak pokrciles powyzej 3500 to byl piekny ryk a co najlepsze to w srodku zrobilo sie tylko ciut glosniej


no prosze przynjamniej juz wiem czego sie spodziewac :] ja myslalem od tlumniku od czegos wiekszego. ale jak z 450 sie tesz spisal a dal ci on jakies efekty oprocz ladnego dzwieku??
Cytat:
"PG - Może MG-Extreme ? - 400zł za policzony tłumik "


no to tesz byloby dobre :] ale 400zl jak dla mnie to troszke DUZO
a cos mi sie wydaje ze jednak pozostane przy seryjnym wydechu :] po co sie wyrozniac...
  
 
Cytat:
a dal ci on jakies efekty oprocz ladnego dzwieku??

Wtedy ogolnie moj wydech nie byl w dobrym stanie wiec poza subiektywnym odczuciami nic wiecej nie bylo, no moze troszke lepiej sie wkrecal na obroty. Tlumik dostalem za darmo wiec sie troche bawilem. Chcialbym tez od wiekszego motorku ale ten byl przelotowy wiec to chyba wiekszego znaczenia nie mialo. Ale poza dzwiekiem swietnie wygladal Teraz mam seryjny wydech poza kolektorem GSi i troche zaluje ze nie zainwestowalem w jakis koncowy


[ wiadomość edytowana przez: Ali-En dnia 2004-01-31 19:06:36 ]