Nierówne obroty po starcie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sorki, ten temat był wałkowany, ale prostej odpowiedzi nie znalazłem. Wczoraj się zagazowałem i wszystko jest niby ok. Na gazie leci miodzio, ale po odpaleniu na benzynie (obojętnie czy silnik jest zimny, czy ciepły) mam dokładnie trzy wachnięcia obrotów: z 1800 na 850 i z powrotem . Później już spokój. Przed zagazowaniem na ciepłym silniku miałem spokój, a na zimnym dostawał około 1800 i po chwili spadał na 1100, a jak się zagrzał do 850. Czy te skoki są normalne po założeniu gazu? Wsadziłem gaz BRC z kompem - blitz.
  
 
".... Wsadziłem gaz BRC z kompem - blitz...."
Ale nie zauwazylem jak wsadzali mi zwezke w dolot...
  
 
No więc właśnie patrzyłem przed instalacją i po i nie zauważyłem żadnej zwężki. Poza tym pytałem czy coś przerabiają na dolocie i twierdzili że nie.
  
 
Zwężka przy normalnej instalacji występuje zawsze, ma to zapobiec wydmuchiwaniu gazu z dolotu
  
 
Czyli da się coś zrobić z tym pływaniem? Czy może mam jechać do tych od kuchenek i zrobić im małą Karbalę?
  
 
Nic nie poradzisz - ja już byłem na regulacji, ale niewiele to pomogło - po prostu musisz się pogodzić, że już zawsze bdziesz miał pływające obroty na benzynie...

PS Ile dałeś za instalkę? - ja dwa miechy temu (wprawdzie nie ta sama) dałem 2150 PLN
  
 
Jakie plywajace obroty ?
Wywalilem ta zwezke w cholere.. pojechalem na regulacje .. ale wczesniej wymienilem przewody WN i swiece.
Nie wierzcie w slowa ten typ tak ma... zadne plywanie obrotow nie powinno miec miejsca.
Moj ojciec w Espero ma instalke bez komputera.. zadnej klapy antyszczalowej nie ma i mu dziala ladnie.. nic nie plywa...
  
 
Dobra, ale gdzie to qrestwo siedzi? Gdzieś w środku oryginalnych gum, bo z zewnątrz nic nie widzę. Przewodów na razie nie ruszałem - wymieniłem tylko śiece i filtr powietrza. A za instalkę ze zbiornikiem w kole (zalanym do pełna) dałem 2020 złociszy.
  
 
Powinna byc pomiedzy obudowa filtra a przepustnica
Rozebrac te gumy przecierz latwo sprawdz to....
  
 
Cytat:
2004-01-30 11:59:19, KeyJey pisze:
Jakie plywajace obroty ?
Wywalilem ta zwezke w cholere.. pojechalem na regulacje .. ale wczesniej wymienilem przewody WN i swiece.
Nie wierzcie w slowa ten typ tak ma... zadne plywanie obrotow nie powinno miec miejsca.
Moj ojciec w Espero ma instalke bez komputera.. zadnej klapy antyszczalowej nie ma i mu dziala ladnie.. nic nie plywa...



No nie wiem... A jak ci pier...? Chcesz żeby kolektor pogięło...? Ja swojej klapy (prewencyjnie) nie usuwam.

PS Tak na marginesie - a jak bym usunął to obroty wrócą do normy? - to rzeczywiście to gówno psuje nam obroty?
  
 
OK. Trochę podłubię, może po południu. Pytanie tylko, czy mi gwarancji nie ujebią, ale wtedy najwyżej będę się martwił, w końcu nie na darmo jestem prawnikiem (gdybym zapomniał wcześniej wspomnieć). Sam zresztą nie wiem. A nie pomorze wymiana rezonatora na większy, czy jak się ta ślepa rurka nazywa?
A tak na marginesie żadnej klapki ani grzybka też tam nie widzę!

[ wiadomość edytowana przez: Walus dnia 2004-01-30 12:29:43 ]
  
 
Zitam... z fizyki wynika ze energia jest uwalniana tam gdzie jest mniejszy opor... czyli.. kolektora to CI nigdy nie wysadzi bo Opel stosuje kolektory metalowe.

Predzej Ci filtr powietrza rozwali w drobny mak niz kolektor... a cale to zamieszanie mozna rozwiazac stosujac grzybek antystrzalowy...

Co do zwezki...
Ze zwezka mialem 80koni w 2.0 !! Po jej zdjeciu nagle samochod ozyl
  
 
Cytat:
2004-01-30 11:59:19, KeyJey pisze:
Wywalilem ta zwezke w cholere..



I cos za miast niej ?
Czy jest jakis wyrazny przyrost mocy na gazie po wywaleniu tego cholerstwa ???

Cytat:
Moj ojciec w Espero ma instalke bez komputera.. zadnej klapy antyszczalowej nie ma i mu dziala ladnie.. nic nie plywa...



Cholera, moj ojciec ma idnentycznie w swoim Esperaku... KeyJey a moze ja mam do Ciebie mowic "bracie" tylko nic o tym nie wiem ?
  
 
Hahaha
Widziales moje oba esperaki chyba to nie byl Twojego ojca ?

Przyrost mocy ?

Napisalem juz w tym topicu ;p
Przed wyjeciem 80.. zamiast niej wsadzilem grzybek antystrzalowy
  
 
Jakos, nie doczytalem tego, bo nie odswierzylem stronki...

ale wracajac do tej pier.... zwezki:

Czyli moge ją praktycznie bezkarnie wywalic i fura bedzie duzo lepiej latac ??? ( tez mam grzybka antystrzalowego )
  
 
Dobra panowie, sorki że się wtrącam, ale w takim razie uświadomcie laika gdzie powinien być ten grzybek i jak wygląda (ewnetualnie klapka). Jak najbardziej łopatologicznie proszę.
  
 
Ja mam grzybek zalozony zamiast rezonatora powietrza...

Co do klapki... powinna byc zaraz przed obudowa filtra...

Dicer... jezeli nie strzela CI gaz to jak wyjmiesz klapke tez nie powinien ale wtedy sie moze okazac ze masz za duzo powietrza w dolocie.. i czeka Cie regulacja gazu... efekty napewno beda widoczne
  
 
to jest mniejwięcej tak, ale różnie je montują, np. zamiast rezonatora. Ja rezonator mam zaślepiony
  
 
Dzięki Krzysiek. Bardziej łopatologicznie się nie da. Przynajmniej teraz jestm pewny że nic takiego (ani nawet przypominającego) nie mam.