MotoNews.pl
  

Jak wyregulowac skład mieszanki 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam pytanko odnośnie regulkacji skłądu mieszanki. Miałem ustawioną na analizatorze spalin ale musiałem zrobić remont gaźnika, Jak mam wyregulowąć ten skłąda? Narazie to ustawiłem tak jak było, ( ok 0,5 obrotu wykręcona śrubka od regulacji) Jak to powinno się ustawiać???
  
 
Kręcać śrubką w te i spowrotem

Tak poważnie to poprostu metoda prób i błędów. Ma jak najlepiej chodzić i jak najmniej palić. Proste. Albo jedź na stację i niech Ci ustawią jak samemu Ci się nie chce.
  
 
jak masz srube wykreconą na pol obrotu to samochod chodzi na samym powietrzu!!fabryka podaje 2 obroty wykręcona,ja wykręcam 3 obroty ale jezcze wtedy na wzbogaconej,silnik wtedy lepiej pracuje
  
 
Nie wiem czy to dobrze ale ja to robie tak: troche wykrecam srobe od obrotów (ta od ciegna) pozniej sróbą do mieszanki krece tak aby obroty były jak najwieksze (w poczatkowym położeniu gdyz te same obroty do momentu ich spadku beda sie utrzymywac jakis czas krecenia) a natepnie zjeżdzam sróbą od obrotów na obroty dogodne dla siebie i silnika.
Wszystko na rozgrzanym silniku.

Nie wiem czy dobrze robie ale spalanie i dynamike mam zawsze w normie...
  
 
Nalepiej pojechać gdzieś gdzie można oprócz regulacji statycznej testować odrazu dynamikę autka!! Bo można wyregulować autko na 800 obr/min ale będzie kompletny mół!! A sama regulacja to na słuch tak by autko miało jak najniższe obroty (granice rozsądku), chodziło równo, i w momencie gwałtownego dodania gazu nie dusiło się. No i przy kolejnym tankowaniu wyjdzie także skład mieszanki bo jeśli wyregulujemy zbyt bogatą mieszankę to autko będzie wciągać niemiłosiernie paliwko!!