| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-02-01 05:17:49 No i śmigam za wałeczku 385 ale są małe kłopoty P.S. Dysza 117 na polerowanym gaźniku. |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-02-01 08:43:12 Zrób całość wg zaleceń Świątka. Pomoże. 117 do tego wałka za mała dysza. Pozdro |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2004-02-01 10:04:53 o ile pamietam zaplon dla 385 to ok. 13*
ale potem w praktyce roznie bywalo...nawet nieraz ok 8* ale nigdy nie bylo 10* aha...ale ja mialem zfazowanego 385 |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-02-01 18:00:09 Ja narazie nie fazowałem swojego. Pośmigam troszeczkę i zobacze. Może uda się osiągnąć idealne ustawienia. Międzyczasie przygotuję kolejne kółeczko tym razem przefazowane P.S. Przefazowanie wałka o 2mm powoduje przesunięcie zapłonu na 0* czy 20*?? Już się mi wszystko pomerdało!! Ale jeśli dobrze pamiętam to na 0* prawda?? |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2004-02-01 19:18:49 ja mialem fazowanego 1mm...i ustawienia nadal byly ok 13*...8*
wszystko wg swiatka... |
beneq mustang virginia beach | 2004-02-01 21:03:05 mi swaitek zalecil przefazowac 2mm widze kazdemu inaczej radzi |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2004-02-01 22:07:23 mozliwe... ja walek kupowalem w kwietniu 2000roku |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-02-02 11:51:33 A mój w kwietniu 2003. Może coś się znów zmieniło?? |
black_panther 126 1.1, Focus 1.8 T ... Gorzów Wlkp. | 2004-02-02 15:02:36 przefazuj wałek ustaw zapłon na ucho - zeby pod obciazeniem nie było stukowego, dysze paliwak daj zegarmistrzowi ni9ech ci zrobi 120 jakies 2-5pln ustaw dobrze zawory i musi chodzic.
pozdro |
Rutkus F&F Sympatyk Sierra Śrem | 2004-02-02 22:05:33 Ja też kupiłem 385 i u mnie jest napisane zeby fazowac 2mm, ale ja niefazowałem narazie jestem w trakcie składania bolida, jak złoże zobaczymy jak to smiga |
ThomasTsT Opel Corsa Łódz | 2004-02-03 09:47:08 Coprawda nie mam 385 ale ja tez miałem ten sam problem ze swoim..dosłownie sie załamałem..moj w dodatku wogule nie miał wolnych obrotow niedało sie jezdzic miałem juz dosłownie spowrotem pzrerobic na serjie:/... zmieniłem 4 gazniki:/ naszczescie na 5 zaczoł chodzic elegancko... jeszcze raz przeregulowałem zawory...bo pocztkowo luzy były za duze...teraz zapitala jak rakiet |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-02-03 20:31:09 Prace nad niefazowanym wałeczkiem trwają. Przestawienie zapłonu pomogło troszeczkę. Teraz jeszcze pora ustawić zawory na seryjne luzy i pokombinować z gaźnikiem. Byłem dziś u chłopaków z RC i oni mówili, że na 385 ustawiali zawory na seryjne luzy tak więc zobaczymy. |
guluwroc Fiat 126p Wrocław | 2004-11-04 22:11:09 Ja też mam teraz chwilowo taki wałek i wcześniej byłem na regulacji u specjalisty w dziedzinie tunigu maluszków we wrocławiu i przefazował mi kółko o 2mm ale w prawo by lepiej jechał z dołu.Złożyłem teraz motor 2 raz w taki sam sposób ale nie wiem jak ustawić luzy i zapłon. P.s mój mechanik chwilowo jest w szpitalu i bedzie za 1,5 miesiaca |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-11-04 22:27:02
a to ciekawee ja o tym nie slyszalem. a co do regulacji to jak nie umiesz samemu zaworow ustawic to pojedz do kogokolwiek kazdy mechanik Ci ustawi. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-11-05 09:15:40 Ehh. mój wątek znów żyje;]
Co do tłumika to może nie tyle regulacje, co poprostu każdy bardziej odetkany tłumik będzie lepszy od serii Pozdro!! |
killer126FL F&F Sympatyk 126p 1100ccm Gdańsk | 2004-11-05 13:04:56 Wlasnie wlasnie.. na seryjnej malej puszeczce to gozej niz seria.. i se myslealem tyle sianka poszlo tyle czasu na dlubanie silniczka a tu lipa.. ghrrrrrrrrrrrr.. ale jak tylko zasadzilismy pusta tekle (wielkie thanx 4 simon_pg za oprooznianko i spawanko) to odrazu zaczal oddychac porzadnie.. mniaaam.. dopiero sie zaczelo... halasuje niemilosiernie! yeeaaah! zawija sie bez poroowenania lepiej od serii.. widocznie te waleczki potrzebuja takiego looznego przelotu.. teraz jeszcze czeka mie z 1500km docierania i regulacji.. zobaczymy jak to sie bedzie sprawowac!! aha.. i zaplon mam na ok 5*.. i jeszcze sie pojawia stukowe ;-(( moze wiecie czemu?? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-11-05 16:06:50 98 |
killer126FL F&F Sympatyk 126p 1100ccm Gdańsk | 2004-11-05 17:52:51 leje 98 przesz!! |