MotoNews.pl

Filtr odmy!!!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś mógłby mi napisać co daje założenie filtra odmy do silnika X20XEV w Oplu Vectrze???Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam wszystkich oplomaniaków!!!

Zapewne to samo co w innych silnikach,bo chyba więkrzość ma take cosik w sobie,ale co to daje.........hmmmmm......jakbym w szkole uważał to bym wiedział ale nie uważałem więc ..........

pozdrawiam...

Dzieki Elvis!!! Wychodzi na to, że obydwaj na temat filtra odmy wiemy dokladnie tyle samo - czyli nic.Pozdrawiam!!!

Filtr ten warto zalozyc, tym bardziej ze koszt niewielki ok. 50 zl.
Powod - mniej zasyfiony silniczek krokowy i przepustnica. Po drugie Opel cos schrzanil z odma w x20xev i sam nawet zaleca zalozenie tego filtra.

Witam!
Jestem początkującym userem Astry i chciałem zapytać co to jest ta ODMA i gdzie jej szukać?

PZDR

A co stanie się gdy zdejmiemy odmę, na pewno uchroni to silniczek krokowy i przepustnicę przed zabrudzeniem, ale czy nie będzie skutków ubocznych (pomijając ekoklogię)

Cytat:
2004-02-02 13:10:20, biadun pisze:
A co stanie się gdy zdejmiemy odmę, na pewno uchroni to silniczek krokowy i przepustnicę przed zabrudzeniem, ale czy nie będzie skutków ubocznych (pomijając ekoklogię)

układ korbowy musi być odprężony.
Filtr ten nazywany jest także separatorem oleju - ogranicza ilość zaciąganego oleju przez silnik (odmę)

[ wiadomość edytowana przez: gbos dnia 2004-02-02 14:46:57 ]

Mówiłem żeby odmę zdjąć a nie zatkać, czyli układ korbowy będzie odprężony

przez przypadek wszedlem na strone klubu vecty i znalazlem tam duzo porad i jedna dotyczyla wlasnie odmy u jest link do tej strony. sa tam zdjecia i opis~!!!!

odma

Pozdrawiam Piotrek

Cytat:
2004-02-02 14:45:56, gbos pisze:
Cytat:
2004-02-02 13:10:20, biadun pisze:

układ korbowy musi być odprężony.
Filtr ten nazywany jest także separatorem oleju - ogranicza ilość zaciąganego oleju przez silnik (odmę)

[ wiadomość edytowana przez: gbos dnia 2004-02-02 14:46:57 ]