GAZ , Senator c30ne - a obroty

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor 
 2004-02-04 09:20:25

Instalka - lovato, palnik w kolektorze,

a problem jest taki, na wolnych iobrotach i do 2 tys - nie chodzi na wszystkie cylindry - znaczy chodzi na 5 - (benzyna jest OK) po przejsciu przz magiczna liczbe 2tys obr/min jest wsio OK. wszystko sprawdzone - kalonka , falszywie powietrze - nowe kable, kopulka, palec, swiece, poza tym wszystko OK auto przyspiesza nie strzela btw - przyspieszenie jakie milem na gazie - miezac recznym stoperem (silnik c30ne- 177KM - automat - to okolo 11-11,5s)

tylko qrde te obroty do 2tys mnie wkrewiaja

co to moze byc??
2006-09-01 10:20
  
 
 2004-02-04 10:28:56

czyli instalka 2 generacja z mikserem przy przepustnicy? z tego co pamietam jest tam przepływomierz masowy boscha a klapą wytarzającą dosc silne podcisnienie więc pewnie jest tez i kompensacja. jezeli jest dawka gazy wyregulowana poprawnie i układ zapłonowy sprawny, oraz podombe ciśnienie na cylindrach to jedynie może braś fałszye powietrze do kolektora - prawdopodonie uszczelka pod kolektorem ssacym. zalezy na który cyl nie pali bo moze akurat wypada przy tym podłączenie serwo i pobiera powietrze przez serwo... generalnie chyba jest to tego typu problem, że na 1 cylindrze wysysa dodatkowe czyste powietrze i ma tam za mało gazu więc przy małych obrotach nie pali na nim
/drl
2004-02-27 17:24
  
 
 2004-02-04 11:10:53

Cytat:
2004-02-04 10:28:56, drl pisze:
czyli instalka 2 generacja z mikserem przy przepustnicy? z tego co pamietam jest tam przepływomierz masowy boscha a klapą wytarzającą dosc silne podcisnienie więc pewnie jest tez i kompensacja. jezeli jest dawka gazy wyregulowana poprawnie i układ zapłonowy sprawny, oraz podombe ciśnienie na cylindrach to jedynie może braś fałszye powietrze do kolektora - prawdopodonie uszczelka pod kolektorem ssacym. zalezy na który cyl nie pali bo moze akurat wypada przy tym podłączenie serwo i pobiera powietrze przez serwo... generalnie chyba jest to tego typu problem, że na 1 cylindrze wysysa dodatkowe czyste powietrze i ma tam za mało gazu więc przy małych obrotach nie pali na nim
/drl


uszczelka pod kolektorem sprawdzona , serwo tez szczelne -
wydaje mi sie ze nie pali na 6 cylinder -
2006-09-01 10:20
  
 
 2004-02-04 20:04:48

możesz mieć za słabą kompresję na 6 cylindrze.
2011-04-10 10:05