Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-02-04 18:48:28 Jeżeli były regularnie wymieniane oleje i filtr to jest jak nowy, ale zwróć uwagę czy cieknie z uszczelki pod głowicą, bo jeżeli tak to kamitalny remont głowicy to ok 1600zł (600zł robocizna + ok 100zł uszczelka). Nie skreślałbym wtedy tego autka ale się dargował!
Ja mam E32, na liczniku 235tyś i po za głowicą jest super, żadnego złużycia oleju, itd itp. |
seboo BMW Friend Bmw 520 E39 Kraków | 2004-02-07 12:31:00 200tys przebiegu to nic. jezeli auto jest ogulni w dobrym stanie to je kup. |
burak78 szczecin | 2004-04-22 22:05:09 Moja 735 - ponad 500 tys. i bryka dalej. I nie daj się nabrać, że trzynastoletnia taczka ma 200 tys. przebiegu. ![]() |
Lukasz_B Żychlin | 2004-05-11 13:02:23 U mnie padl silnik po 230.000 km a byl to silnik 1.6 M-40 . |
![]() Kiler_E-30 BMW E-30 325i Agatówka | 2004-05-11 15:08:39
Co Ci się konkretnie rozsypało w silniku? |
Lukasz_B Żychlin | 2004-05-11 16:46:17 W moim silniku poleciał wał i nikt nie wie dlaczego , olej wymienialem pszepisowo wraz z filtrami i paskiem rozrządu a jaeżdziłem na Castrolu GTX . |
![]() Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-05-13 12:50:39 POWINNI ZAMYKAĆ ZA COFANIE LICZNIKÓW, bo przez tych kretynów potem są problemy ze sprzedażą auta - jak się nie cofnie!! Bo każdy gada ile to km przejechane i że dużo itp itd! |
![]() MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-07-18 00:31:32 rozbierałem silnik 2,5 litra z e-28 z roku 1982. w/g licznika miał przejechane 387 tysięcy. niestety nie wiem czy był kręcony, ale jeśli tak to mógł mieć tylko więcej przejechane. silnik był w stanie idealnym. |
![]() MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-08-07 14:24:58 stawiam na uszczelniacze. możesz to sprawdzić rozgrzewając silnik i gasząć go na 30 minut. po tym czasie odpalasz i patrzysz czy leci kłąb dymu z rurki. jeśli tak to uszczelniacze do wymiany.
pozdrawiam |
![]() Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-08-08 14:41:39 Witam,
podobno 0,7 l na 1000km to taka norma, która nawet podaje producent. Ale mi np chyba wogóle nie pali, tzn raz na 10 tyś dolałem może 1litr jak nie mniej, coprawda robiłem remont głowicy, ale przed nim jak i po ubytków oleju praktycznie nie zauważałem. Moja rada dla Ciebie to spradź kopresje silnika w dobrym warsztacie, jeżeli wyjdzie dobra tzn, że remont silnika Cie nie czeka, ale hmm może wtedy spróbuj te uczczelniacze, chociaż ja sie w tym temacie nie wypowiadam, bo się nie znam, nie wiem czy to może pomóc. Hmm a może po prostu gdzieś Ci cieknie?? umyj silnik i po kilku set km wjedź na kanał i zobacz, ale pamiętaj że jak jedziesz spokojnie to wyciek może się nie pojawić tylko jak mu dasz po gazie to wtedy cieśnienie wyplówa olej. Pozwodzenia! |
![]() MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-08-09 11:28:25 marcin978, blok jest aluminiowy ale tuleje są na 99% żeliwne i to że się nie robi remontu takich silników wynika z tego że nie dostanie się nigdzie tłoków i tulei na kolejne wymiary naprawcze. a wymiana całego bloku to dobry pomysł, zapoczątkowany kiedyś przez japończyków i wyśmiewany przez pseudo fachowców. dziś jakoś mniej sie śmieja z tego rozwiązania. jest wiele przyczyn dla których odchodzi się od wykonywania napraw głównych silników. jeśłi chodzi o koszta to rzeczywiście są niemałe, ale zawsze można kupić używkę. sądzę, że aby silnik nadawał się do wymiany (chodzi mi o nowe technologicznie silniki) to trzeba by tego bardzo chcieć. przy obecnej technologii i dokładności wykonania silniki benzynowe wytrzymują 500-600 tysięcy, diesle ponad 1 000 000. oczywiście nie mówię tu o wadach materiałowych, o laiku kierowcy, niekompetentnym mechaniku itd. prawidłowo uzytkowany silnik wytrzyma z całą pewnością duuuży przebieg. oczywiście nie mam tu na myśli silników fiata i podobnych.
a ja idę o zakład że przejedziesz na nim te 250 tysięcy na mineralnym oleju oczywiście przy prawidłowym użytkowaniu go. przyjmujesz zakład? |