Omega 2,5 TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukam właścicieli omeg z tym silnikiem (2,5 TD- 1996).
Mam problemy z włączającym się trybem awaryjnym silnika w czasie jazdy.Regulowany był i przez pompe i komputerem ale po każdej wizycie w warsztacie jest coraz gorzej.
  
 
CZeść
A byłeś sprawdzać kody błędów na techu?
W pompie wtryskowej jest czujnik temperatury który może włączać tryb awaryjny,może zepsuł się wtrysk na 3 cylindrze ale powinna zapalić się kontrolka awarii silnika,może któryś z czujników temperatury wody w bloku.Techem mogą to wszystko zdiagnozować przyczyn może być mnóstwo.Może być błachostka nawet uszkodzony albo luźny jakiś kabelek.Skąd wiesz że to tryb awaryjny?
  
 
a wogule co to znaczy tryb awaryjny? inaczej silnik chodzi?

ja mam ome A i czegos takiego nie mam, dlatego pytam... czysta ciekawosc...
  
 
Witaj Kitas.
Tryb awaryjny-zapala się kontrolka na desce a silnik wchodzi na wolne obroty i nie reaguje na nic.Na szcęście nie trwa to długo ale to mało "przyjemne" przy wyprzedzaniu.Sprawdzałem to na komputerze,wymieniłem najwżniejszy wtrysk(sterujący Komputerem) i nadal nic.Zaczyna mi brakować pomysłów.
  
 
I tech nic nie wykazał?Żadnego błędu ani usterki?Dziwne.Tryb awaryjny czyli żółta kontrolka z silnikiem czy co bo nie kapuję?
Może masz uszkodzony czujnik obrotów wału korbowego,ale to by komputer zanotował.Jak masz możliwość wjechać na kanał to go obejrzyj czy nie dostał jakimś kamieniem.Jest on pod rozrusznikiem taka czarna rurka z kablem.Wsumie nawet jak jest cały to może być zepsuty (może mieć w środku przerwę).Słuchaj a może masz automatyczną skrzynię?
  
 
I tech nic nie wykazał?Żadnego błędu ani usterki?Dziwne.Tryb awaryjny czyli żółta kontrolka z silnikiem czy co bo nie kapuję?
Może masz uszkodzony czujnik obrotów wału korbowego,ale to by komputer zanotował.Jak masz możliwość wjechać na kanał to go obejrzyj czy nie dostał jakimś kamieniem.Jest on pod rozrusznikiem taka czarna rurka z kablem.Wsumie nawet jak jest cały to może być zepsuty (może mieć w środku przerwę).Słuchaj a może masz automatyczną skrzynię?
  
 
Skrzynia manualna.Ale zmobilizowałeś mnie Kitas.Jutro jadę do Boscha na komputer.Łudzę się ,że po raz ostatni.Napiszę co mądrzy ludzie wymyślili.
  
 
Mam pytanie czym się różni silnik 2,5 TDS produkowany do roku 96 i po tym roku.

Jeśli mogę prosić o priva
bogdanski@wp.pl
vectraklub.pl
  
 
Słowo się rzekło..........
Byłem na kompie.Błędy pokasowali i pozostaje mieć nadzieję , że na tym się zakończy.A swoją drogą ponieważ jestem z Wami krótko myślałem , że jest więcej wśród Was znawców silników 2,5TD.Przeglądałem wcześniejsze tematy na forum i JUŻ WIEM ,że jak omega to MV6.Mylę się ?
Przy okazji szukam kontaktu z VINCENTem.
Pozdrawiam wszystkich .
  
 
Nie tylko MV6, są też rozruszniki czyli zwykłe 2.0. Co do diesli to nie ma chyba zbyt wiele osób w klubie z silnikiem TDS'a, a Vincenta można złapać na OKP.
  
 
Co to znaczy pokasowali?Coś naprawili czy tylko usuneli je z pamięci kompa?Jak usunęli to czy wiesz co to były za błEdy?
  
 
Pokasowali błędy.Ale jest problem z błędem 64.Spec z Bosha (do tej pory wierzyłem mu całkowicie) twierdzi ,żema on związek z tzw. SZTELWERKIEM -tak się to wymawia nie wiem jak pisze.Oczywiście może mi to sprowadzić.Jest tylko jeden problemik , około 4000,00- PLN !!!!!!!!
A pytanie do Skee.Co to jest OKP? Nie potrafię się jeszcze zbyt dobrze poruszać po forum.

  
 
To jest Opel Klub Polska, stowarzyszenie właścicieli wszystkich Opli, nie tylko maniaków tego najlepszego Niestety niektórzy z nich nas jako LOB nie lubią, piekielnie bolesna sprawa

tutaj masz link do forum OKP
  
 
Muszisz uważać, bo tam lubią udawać znawców laicy w dziedzinie motoryzacji. Acz kolwiek też można dowiedzieć się ciekawych rzeczy. Osobiście korzystam z OKP.
  
 
Dzięki .Już znalazłem OKP
  
 
Witam
Mam identyczny problem z moja OMEGA 2,5 tds... czy juz wiesz jaka jest przyczyna.
  
 
Cytat:
2004-07-16 10:38:51, powercafe pisze:
Witam
Mam identyczny problem z moja OMEGA 2,5 tds... czy juz wiesz jaka jest przyczyna.


Identycznie jak u kolegi. TECh-usunięcie przyczyny błędu(nie samego błębu )-usunięcie błędu i powinno być OK. A swoją drogą co to za błąd 64? .Opisz co to jest.
  
 
[quote]
2004-02-17 17:37:02, jumpy pisze:
Mam pytanie czym się różni silnik 2,5 TDS produkowany do roku 96 i po tym roku.

Przed 96 brak przepływomierza powietrza.... takiej niewielkiej puszeczki na wylocie powietrza z filtra pow. do turbosprężarki .
Pozdrowienia