MotoNews.pl
  

Miska olejowa 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem uszczelka pod miska ponewaz w ciagu 3 michow poszly mi 3 uszczelki panstwowe i nie wiem na co mam je przykrecac probowalem wszystkich sposobow na smar i silikon.zawsze przerywa sie w tym samym miejscu.kupilem nowa miske olejowa i jest to samo.
  
 
a moze masz walniety blok i cos sie pierdoli , spróbój przyłozyc coś równego do krawędzi i sprwadzić czy nie ma tam jakiś nierówności
  
 
czy wiecie moze czy kiedykolwiek byly wykonywane aluminiowe miski do usportowionych 125p?
  
 
Cytat:
2004-02-15 10:53:38, Samael pisze:
czy wiecie moze czy kiedykolwiek byly wykonywane aluminiowe miski do usportowionych 125p?



Nie było takich misek przynajmniej w polskim sporcie. Były za to miski płaskie i szersze produkcji OBRu.
  
 
U nas ma koleś na Polibudzie jakąś dziwną miske do DFa, napewno inna, stalowa na 100% ale jak pisze Koniu dziwnie ułozona i szeroka. Dowiem się i jak cosik dam foto.
  
 
Witam!
Misek alu do DF nie było ze względu na małą sztywność bloku, poprostu by pękały.Były robione, tak jak napisał Koniu, przez OBR miski na potrzeby sportu, ale przylgnie były seryjne, chodziło tylko o zwiększenie prześwitu pod autem i o odpływanie oleju w czasie dużych przeciążeń.
Nie walnąłeś gdzieś miską? Napisz jak to się zaczęło i zlokalizuj dokładnie w którym miejscu pęka, może coś zaradzimy.
Pozdrawiam
  
 
Qrde, rozppisałem się na temat Df-a a tu nie o to chodzi przepraszam, ale dalsza część wypowiedzi jest aktualna,powiedz gdzie pęka i z jaka siłą dokręcasz sruby?
Pozdrawiam
  
 
nie nigdzie nie walnolem blok silnika jest caly.
  
 
tylko na sucho. Przetarlbym jeszcze jakims rozpuszczalnikiem. zadnych wynalazkow sylikonow, smarow. Nie dokrecaj za mocno najlepiej by bylo dynamometrem i bedzie ok.
  
 
ide dzialac do garazu zobaczymy jak wtrzyma nowa uszczelka.
  
 
A dokręcaliście kiedyś miskę dynamometrycznym - bo ja tak i skończyło się wymianą uszczelki . Sugeruje na wyczucie
  
 
mam już dość przejść z miską olejową, dziś postanowiłem kupic sobie nową miskę, olej rozrząd itp. tak sobie cały dzien poświeciłem na robienie z autem, wymieniłem rozrząd, simering, wszystko szło cacy aż do momentu gdy po przykręceniu nowej misy i zalania do fula nowym olejem okazało sie ze misa jest dzurawa w miejscu jakiegoś zgrzewu normalnie chu... chciał mnie strzelić 5godzin siedzenia w garażu i wszystko na nic, w dodatku spieprzył mi litr oleju. Mam pytanie do was co myślicie o pospawaniu takiej misy, bo ściagać już mi się nie chce, w dodatku nie mam już czasu bo na środę muszę mieć auto sprawne w 100%, a jakbym chciał reklamować tą misę to pewnie czekałbym 2 tygonie.
Spawał ktoś z was misę olejową, jak długo pochodzi taka i czy udało się to zrobić szczelnie??
  
 
Właśnie po to kupiłem miskę aluminiową żeby nie mieć jaj z uszczelką. Uszczelkę sobie wyrżnę z grubego Betaflexu, Poloflexu albo czegoś podobnego, kupi się mocne śruby(albo imbusów użyje), dokręci odpowiednio i będzie święty spokój na długie lata
  
 
Kontytnując wątek misek olejowych i nieszczęsnej uszczelki...

Po raz kolejny odkręciła mi się miska oleju - kurde jak za mocno się skręci to uszczelka wychodzi jak za słabo to się śrubki same wykręcają i się rozszczelnia - szkoda gadać/pisać, już mnie krew zalała i wywaliłem uszczelkę wogóle składając to na silikonie Loctite.

Tutaj pytanie - ktoś próbował taki patent? Jak to się sprawdza w praktyce? Macie może na tych śrubkach podkłądki sprężyste?
  
 
Cytat:
2005-01-15 20:42:08, dommel pisze:
Macie może na tych śrubkach podkłądki sprężyste?



no oczywiscie przynajmniej ja tak mam i nie mam zadnych problemow z micha dokreca sie na wyczucie nie za mocno nie za slabo
  
 
Ewentualnie kup paste taka specjalna do gwintow, ktora zapobiega samowykrecaniu. Nie wiem jak sie nazywa i ile kosztuje ale wiem ze jest Ale na poczatek tez bym sprobowal z podkladkami
  
 
montujcie miski bez uszczelki na loctite'a i normalnie przykreccie. trzyma jak glupie, szczelne i sruby tez sie nie wykreca. Loctite rzondzi - do dostania w ASO fiata (35-40zl za tubke)
  
 
Mozna mówic co sie chce ale nie myslales o szpilkach ???
ktos kiedys pokazywał fotke na szpilkach wkreconych na klej ....
Dosc krótkie - nie pamietam watku tam były wszedzie gdzie sie da szpilki ...
  
 
@CZUCZU - bez jaj szpilki tam

@ ZoLt4R - właśnie tego kupiłem. Cena nieprzystepna ale mam nadzieję że to zakończy wieczne problemy z uszczelką!
  
 
Dommel - ja gdzie sie dało dałem szpilki i skonczył sie problem rozkrecania blach silnika itp itd , odkrecania alternatora ....
Fotka była jakiegos stricte sportowego silnika na innej głowicy itp i tam były szpilki własnie i ktos pisał że to nie jest dobry pomysł ..
Może ktoś sie z czyms takim spotkał..