Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Ptaszyna Daewoo Espero 1.5 16 ... Łódź | 2004-02-16 18:59:47 Zdjelismy pasek, obracalismy walem silnika i nic, NIC!
Co znajdujemy w madrych ksiazkach u mechanika? Pekniecie paska w silniku 1.5 najczesciej nie doporowadza do jego awarii. Co znajdujemy w madrych ksiazkach u mechanika nt silnikow od opla? Pekniecie paska najczesciej doprowadza do awarii silnika... A co mowi mechanik? "Wymienialem juz pekniete paski w Espero 1.5, nic wiecej nie bylo uszkodzone". Tyle dobrych wiadomosci dla nas, z 1.5 na pokladzie. ![]() |
![]() SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2004-02-16 19:05:16 Ptaszyna. W końcu od dawna wiadomo, że silnik 1,5 16V jest najlepszą jednostką montowaną w Espero ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bartek1112 Mercedes A35 Warszawa | 2004-02-16 19:29:46 Kazdy mowi ze 1.5 jest nowoczesna jednostka i najlepsza z gamy silnikow w espero. Niestety posiadacze 1.8 i 2.0 musza sie z tym pogodzic ![]() |
![]() HenBas Klubowy Weteran Ford Focus 1,6; Astr ... Chorzów | 2004-02-16 19:32:15 Nie żebym się czepiał, bo też mam taki motorek, ale niedawno Ćwikus miał problem z zerwanym paskiem rozrządu ![]() Temat Ćwikusa Podsumowanie tego tematu kosztowało 2200 zł ![]() |
![]() Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2004-02-16 20:26:53 1.8 czy 2.0 czy 1.5 jeden kit moze troche przyspieszeniami sie róznia tylko ze 1.5 ma 16 grzybków w razie urwania paska wieksze wydatki ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2004-02-16 21:23:33 Spokojnie... powiem inaczej. Każdy z tych silników ma inną chakterystykę pracy, wady i zalety.
Jedyne co mogę powiedzieć, to fakt, że 1,5 jest właśnie po prostu nowszą konstrukcją, ale jak pisałem bardzo ciężko porównywać oba te silniki ![]() |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2004-02-16 22:36:27 Ptaszyna, pewnie twój silnik jest już zmontowany, ale trzeba było próbować obracać wałkami rozrządu. przypuszczam, że pewna kombinacja położenia wału korbowego i wałka rozrządu, w której tłok osiąga maks. górne położenie, a zawór maks. otwarcie powoduje ich kontakt. |
![]() Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2004-02-17 08:51:39 w ręku to można sobie lizakiem pokręcić. Zauważcie że zerwanie paska następuje przy pewnych , znaczących obrotach silnika, których nie da rady osiągnąć poprzez kręcenie ręką wałem. Spotkanie tłoków z zaworami przy prędkości 1obr/ 1min. , a 2500obr/min. to chyba znacząca różnica...
Zgadzam się natomiast z faktem, że 1,5 jest nowocześniejszą konstrukcją. I chwała mu za to. Ale osobiście wybrał bym 2.0 CD ( sam posiadam 1, 8 i nie narzekam, dawno oswoiłem się z myślą że nie jest to rakieta ![]() Najchętniej to bym jeździł Oplem Vectrą B 2,5 V6 ![]() ![]() ![]() ![]() |
KeyJey Volvo C70 Cabrio Warszawa | 2004-02-17 08:58:34 TYLKO NIE 2.5 V6 !!
Ten model jest nieserwisowalny ![]() Widziales kiedys silnik V zamocowany poprzecznie ? ![]() Porażka ![]() Lepiej juz 2.0 Irmshera ![]() |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2004-02-17 11:57:26 RICO to Audi to rakietą nigdy nie było ![]() 2.8 się fajnie zbiera, fakt ![]() |
![]() RICO__ Espero 1,5 LPG Kraina wiecznych lodów | 2004-02-17 12:08:16 Zoltar... to zalezy w stosunku do czego rakieta, w stosunku do espero to na pewno jest rakieta. ![]() |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2004-02-17 12:41:14 To nie podlega dyskusji.
Dlatego nie widze sensu porównywania 1.5 z 1.8/2.0 ![]() |
KeyJey Volvo C70 Cabrio Warszawa | 2004-02-17 12:55:57 RICO nie bylbym tego taki pewien ![]() Nubira jest ciezsza od Espero... poza tym ma inna skrzynie... Pewnie by Espero 2.0 wciagnela ale nie mowil bym o jakims strasznym killu. |
piotr-ek | 2004-02-17 12:57:44 Dejcie se spokój. Wasze porównania to jak porównywanie kieszonkowego telewizora z 50 calową plazmą. Co z tego, że pierwszy jest technologicznie lepszy kiedy g...o widać? |