MotoNews.pl
  

Moj pierwszy start w KJS ..CO MUSZE WIEDZIEC??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzis dotarła domnie radosna nowina.. 22 zasiade na prawym fotelu w KJS... bedzie to zarowno pierwszy start mój jak i qmpla (kierowcy)... KJS odbywa sie w niedziele.. i do tego czasu musze sie dowiedziec o wszystkim o czym powinienem... moze macie jakis link do regulaminow itp.. był bym WDZIECZNY za jakie kolwiek info w tym temacie... szczeze to licze na to ze skoro jest tu tylu ludzi jezdzacych w KJS to moze ktos poswieci chwilke i postara sie jakos pomuc ŻÓŁTODZIOBOWI.. w sumie kazdy kiedys zaczynał i był ZIELONY w te klocki.. Z GÓRY DZIEKI za kazda pomoc z waszej strony..
  
 
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=37259&c=54&f=25
  
 
był ostatnio identyczny post na Hyde-Park.....
  
 
musisz mieć auto osobowe lub osobowo-ciężarowe, sprawne technicznie i kask na głowie oraz parę groszy na wpisowe

PKC to punkt kontroli czasu
Warto wiedzieć, że żółte tablice to zapowiedzi... reszte skumasz
Na mecie trzeba zatrzymać się tak aby linia wyznaczająca metę znajdowała się pomiędzy osiami auta.

Dojazdówka to odcinek między PKC, który ma przeważnie średnią prędkość przejazdu ok 45km/h
Wjazd na PKC: max 1 min. wcześniej

Czekają na Ciebie nim. 3 przejazdy x 3 place (próby) minimum 50km no i możesz mieć maksymalnie 300konne auto na KJS

Trudno tu narysować STREFE, która najczęściej występuje na KJS.

to tak na początek
  
 
Pamietaj ze wszystko zwiazane z rajdami jest okazja by wypić hehe a szczerze... Jako pilot nie krytyuj kierowcy jego jazdy.. to on prowadzi i dlatego zasiada na lewym a nie na prawym
  
 
ty w zasadzie nic nie musisz wiedziec tylko powiedz kierowcy po lewej ma sprzeglo, posrodku hamulec, po prawej gaz
z przodu takie kolko to kierownica a i masz na tunelu takie dwa drazki jeden to biegi drugi to reczny i to chyba wszystko co powinien wiedziec

pozdrawiam
Cichy

P.S. mam nadzieje ze nikt nie bedzie mial zazle tego zarciku
  
 
musisz wiedziec ze ja w moim pierwszym zdobylem 2/7 w klasie
  
 
Najwiekdzy problem na poczatku to PKC'e - jest wprawdzie zimno ale mimo wszystko polecam nast. metode:
1. Zajezdzacie jak najszybciej pod zolty znak poczatku strefy kontroli czasu.
2. Wysiadasz i idziesz do stolika sedziow - nie dajesz karty nawet jak sedzia wyciaga reke
3. Patrzysz/Pytasz sie o czas i porownujesz ze swoim czasem wjazdu na karcie drogowej
4. Jezeli jest minute wczesniej albo "ta" minuta to machasz kierowcy zeby wjechal w strefe
5. w "tej" minucie podajesz karte drogowa.

Co do samej karty drogowej to najlepiej jak bedziesz mial ja juz w rekach po odprawie, znajdz kogos znajomego kto juz jezdzil wczesniej i dopytaj sie co wypelniac. Generalnie wypelniasz TYLKO "przewidywany czas wjazdu na PKC", dodajac wydrukowany "czas przejazdu" do czasu wyjazdu z poprzedniego PKC lub rzadziej proby (zalezy jak jest ksiazka "zorganizowana" i jak kaza pisac organizatorzy KJS). Jak nie wiesz to najlepiej nic nie pisz tylko usmiechnij sie ladnie do sedziego i powiedz "no... bo.. my pierwszy raz..." itd.

Powodzenia