Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Ireq ford capri Mk2 ford ... kraków | 2002-10-26 22:21:06 ..słuchaj stary nie ma się co patyczkować - spraw sobie jakis porzadny silnik |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2002-10-26 22:36:22 Każdy będzie ci doradzał wyczyszcenie i wyregulowanie gaźnika, ale mim zdaniem prędzej przyczyną może być zapłon, może nie złe ustawienie, lecz sprężynki od regulatora odsrodkowego kąta wyprzedzenia zapłonu, a jeśli masz tradycyjny zapłon (bez modułu), sprawdz przerywacz: zła przerwa, lub wypalone styki.sprawdz przewod WN, swiece.
Jeśli po zbadaniu i ustawieniu lub wymianie części zaplonu będzie to samo, zabierz sie do gaźnika, sprawdz układ dolotowy czy nie bierze "lewego" powietrza" itd. Zapomniał bym, przed wszystkim ustaw zawory i wymien filtr powietrza i sprawc pompe paliwa. Jeżeli po tym dalej nie będzie chodzic zmień silnik a jeśli to nie pomorze to radze zmienić samochód |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2002-10-26 23:54:29 jeszcze jedna rzecz jezeli masz klasyczny zaplon to mozesz zmienic kondensator
w ogole to napisz co masz pod maska bo GDYBAĆmozna na wiele frontów |
Ireq ford capri Mk2 ford ... kraków | 2002-10-27 00:24:50 ..zaraz zaraz!..przepraszam ale po kiego diabła bawic sie w reanimacje dychawicznej maszyny parowej, która w najlepszym razie nie da sie objechać jakiemus dieslowi z poczatku lat 80.. przecież porządna jednostka napędowa to wydatek około 400-500zł. ja w swoim 28 latku mam silnik od Tempry ,niby niewiele ale 90 koni i 130pare Nm jest ,dalem za niego 400 zł,a pali po mieście poniżej 10 ..robiłem też cuda z silnikami z FSO ale wlozone czas i kasa nijak nie zostawia sladu na asfalcie..a jeśli były wyraźne efekty (co wy na 150 na trójce?..) to silnik nie nadawał się do normalnej jazdy [ wiadomość edytowana przez: Ireq dnia 2002-10-27 00:27:13 ] |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2002-10-27 06:35:54 1 poto ze nie wszyscy maja na zbyciu wolne 400 zeta 2 dolicz do tego koszty pozniejszego obowiazkowego przegladu 3 nie kazdy ma gdzie przerzucic silnik a u mnie zamiana silnikow to koszt kolejnych 100 zeta (ja na szczescie nie musialbym placic -mam gdzie przerzucic) 4 nie wierze w to ze za 400 zeta kupisz silnik w dobrym stanie a koszt bodajze samych pierscieni do w/w silnika to zakladam ze 200 -niech bedzie juz z uszczelka pod glwice 5bo i tak jezeli jest juz silnik to przynajmniej wypadaloby olej zmienic w nim -dla swietego spokoju 6 bo (juz mi sie nie chce) jezeli silnik zostanie zmieniony to wypadaloby i skrzynie a to juz mi nie powiesz ze za 400 razem sie kupi (sa okazje ale ...) A poza tym mylisz sie jezeli twierdzisz ze fso-skie silniki nie potrafia pokazac sie z dobrej strony |
Ireq ford capri Mk2 ford ... kraków | 2002-10-27 10:36:46 ..za 400 kupiłem cały zespól napedowy z papierami na 1297ccm a ceny-komplet pierścieni 84zł płytki do regulacji zaworów-4zł szt panewki korbowenominalne-40 zł uszczelka pod głowice 60zł..więc bez jaj że to drogo!..przegląd załatwia sie przy okazji kolejnego obowiązkowego przeglądu ..a gadanie w stylu:ho ho , silnik s FSO to jest to!..przypomina pogróżki starszego pana ,który laską wygraża łobuzom :Gówniarze! ja wam jeszcze pokaże!
..po prostu nie zgadzam się na wieczną bylejakość i zaztanawianie sie ,czy po splanowaniu głowicy i obróbce zaworów i komór spalania czuć te 70 watów więcej czy też nie za bardzo..jak silnik z FSO może się pokazać z dobrej strony-popatrz na jego charakterystyke ..jeśli moc zaczyna rosnąc, to moment juz dawno spada do śmiesznych wartości..zawory rozmiarów gwożdzi..układ korbowy o masie układu od diesla pojemnosci 2 litrów śmiesznie ułożyskowany(jak w skodzie 1000MB)słynna na cały kraj jakość wykonania i materiały ..długo mógł bym wyliczać,bo całkiem dobrze znam sie na silnikach.. ...bez obrazy.... [ wiadomość edytowana przez: Ireq dnia 2002-10-27 12:29:33 ] |