Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2002-10-27 06:44:38 sprawdz regulatory odsrodkowy i podcisnieniowy
Czy to sie dzieje tylko na wys. predkosciach obr. np powyzej 3000 obr/min ?? czy jak stoisz to tez ??? czy tylko jak jedziesz?? ile maja swiece przewody itp ???? [ wiadomość edytowana przez: rdt dnia 2002-10-27 06:45:24 ] |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2002-10-28 22:17:43 Nawiązując do tematu: NO TO MASZ PROBLEM - ALE NIE ZAWSZE
Poważnie - wymień zielony kabelek aparat-moduł. Pod kopułką są 2 kabelki - biały i czarny lubią sie "ukrychnąć" - w wyniku poruszania sie tarczy z cewkami - właśnie od regulatora podciśnieniowego. Po prostu na chwile silnik zostaje bez zapłonu. Koszt ~8 zł Kłopot minie. |
AdamN Knurów | 2002-10-28 22:52:06 Regutator ten przy wzroście obrotów przesówa cięgno do wewnątrz regulatora a przy obr.1500 i powyżej osiąga max.wyprzedzenie jakie jest możliwe w jego zakresie pracy. |
loco Polonez Kombi Wrocław | 2002-10-28 23:20:15 Regulatory zapłonu na pewno są do sprawdzenia, może sprężynki zbyt się zluzowały? Mógłbyś jeszcze przyjrzeć się pompce przyspieszającej (wzbogacającej) w gaźniku - czy na pewno robi "psik" przy wciśnięciu gazu. |