Silnik przerywa ale nie zawsze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W moim polonezie 1500GLE 93r dzieją się nietypowe żeczy .Silnik czasem pracuje prawidłowo a czsem przy dodawaniu gazu nagle spadają obroty i jest takie wrażenie tak jagby go zblokowało .Ale czasem jest wszystko ok i nie umiem tego komuś zademonstrować .Mam wrażenie jak by miał czasem za wcześnie iskre na świecy i dlatego go tak blokuje.prosze o Waszą pomoc w tej sprawie.
  
 
sprawdz regulatory odsrodkowy i podcisnieniowy
Czy to sie dzieje tylko na wys. predkosciach obr. np powyzej 3000 obr/min ?? czy jak stoisz to tez ??? czy tylko jak jedziesz??
ile maja swiece przewody itp ????

[ wiadomość edytowana przez: rdt dnia 2002-10-27 06:45:24 ]
  
 
Te kłopoty występują 1500-2500obr/min powyżej 3000 nigdy się nie pojawiają .Dzieje się to zarówno przy wysprzęglonym samochodzie jak i przy normalnej jeżdzie ale zawsze po wciśnięciu pedału gazu w czasie ciągłej jazdy jest Ok.
  
 
Dzisiaj wyciągnąłem przewód który idzie do regutatora podciśnieniowego i jak narazie kłopoty znikneły .Ale czy wobec tego ten regulator podciśnieniowy jest żródłem moich kłopotów?
  
 
Nawiązując do tematu: NO TO MASZ PROBLEM - ALE NIE ZAWSZE
Poważnie - wymień zielony kabelek aparat-moduł. Pod kopułką są 2 kabelki - biały i czarny lubią sie "ukrychnąć" - w wyniku poruszania sie tarczy z cewkami - właśnie od regulatora podciśnieniowego. Po prostu na chwile silnik zostaje bez zapłonu. Koszt ~8 zł Kłopot minie.
  
 
A dziala Ci wogole ten regulator? Sposob sprawdzenia - podepnij ta rurke zapal silnik i przegazuj - dzwignia regulatora powinna sie poruszyc a po spadku obrotow wrocic koniecznie na swoje miejsce (moze sie blokuje?)
  
 
Regutator ten przy wzroście obrotów przesówa cięgno do wewnątrz regulatora a przy obr.1500 i powyżej osiąga max.wyprzedzenie jakie jest możliwe w jego zakresie pracy.
  
 
A przy spadku obrotow ciegno wraca? Jesli jest ok to moze jeszcze np peknieta lekko membrana - zasysanie lewego powietrza. A jesli to nie to, to moze gdzies faktycznie jest zwalony ten regulator - logika na to by wskazywala...
  
 
Regulatory zapłonu na pewno są do sprawdzenia, może sprężynki zbyt się zluzowały? Mógłbyś jeszcze przyjrzeć się pompce przyspieszającej (wzbogacającej) w gaźniku - czy na pewno robi "psik" przy wciśnięciu gazu.