Instalacja II generacji w silniku V6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Poszukuję opinii i doświadczeń uzytkowników samochodów z silnikiem V6 z zamontowaną podciśnieniową instalcją gazową. Posiadam Opla Omegę 2500ccm. Z jazda na gazie nie mam specjalnych kłopotów. Ale to nie znaczy że nie może być lepiej .
  
 
Pare foruf nizej jest forum dsquadu tam kolega Yezoo ma senatora V6 lpg costam kombinowal moze sprobuj go na prova zlapac

pozdr
  
 
https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=36212&c=0&f=38

Mam 626 2.5V6 + LPG II gen na AL700. Poczytaj jaki jest myk i skonfrontuj z zachowaniem sie Twojego auta. Ja teraz zamówiłem mikser własnego projektu konkretnie do tego auta. Zobaczymy jaki bedzie efekt. Bo póki co, to gazem wręcz go zalewa, a i tak przy 4500rpm zabawa się konczy, czyli lipa do kwadratu. Ale teraz mam misker fi 32 - a Ty jaki masz? Ja teraz walę fi 50, czyli 2.5 raza więcej powietrza niz obecnie. Poinformuję o wynikach działań.
Pozdro
Smirnoff
  
 
U mnie w zasadzie też jest problem w zakresie wysokich obrotów. Zaczyna się gdzies w okolicach 5000-5500rpm. A ponieważ mam automata sportowa jazda jest niemożliwa. Mam wrażenie że auto nie dostaje tyle gazu ile potrzebuje przy obrotach powyżej 5000 rpm. A efekt jest taki że auto głupieje i nie wie czy już ma zmieniac bieg czy jescze poczekać . Poniewaz jest to instalka z elektroniką ( wraz z czujnikiem położenia przepustnicy i attuatorem) ELPIGAZ, trudno jest coś wyregulowac ręcznie. Poza tym przy ruszaniu wystepuje lekkie szarpnięcie (np przy ruszaniu ze skrzyżowania)- autko ładnie pracuje na wolnych obrotach ok600-700 po czym wciskam pedał gazu - nic po czym gwałtowne wkręcenie się na obroty. Co z tym zrobić? Jeżeli chodzi o miksery to są dwa. Nigdy nie sprawdzałem o jakiej średnicy. Na "oko" 3-4 cm. Ale mam wrazenie, że są za duże. Auto na benzynie wkręca się prawie do 7000 rpm i stad mój wniosek, ze powietrza ma pod dostatkiem.
  
 
Heh, jak masz instalke z kompem to łatwo to sprawdzić, czy masz za mało gazu - poprostu podepnijcie laptopa i w droge i w pierdziel. Jesli na wysokich masz mieszankę zmienną, z tendencją na bogatą, to gazu jest pod dostatniek (tak jak u mnie). Aproblem moze tkwić w powietrzu. Jak masz zamontowane miksery? Hmm, tak się zastananawiam - gdzie masz wmontowane 2 miksery?? Czy ten 2.5V6 jest taki sam jak w vectrze B? Bo widziąłem takowy, i mikser tam szedł jeden, na przepustnice... no ale moze masz siakiś inny patent... Bo jak masz jedne misker ok 3-4cm to mozesz miec to samo co u mnie Ja póki co walczę, moze cosik wywalczę... Napisz blizej o swojej instalce.
Pozdro
Smirnoff
  
 
Nigdy nie widziałem Vectry 2500 v6, ale myślę, że silnik jest ten sam. Co do mikserów... Nie jestem fachowcem żeby to precyzyjne określic, ale po kolei. Miksery są dwa ( okrągłe). W układzie dolotowym przedstawia się to następująco: 1. Przepływomierz 2. Dwie plastikowe "rury" łączące przepływomierz z przepustnicą. "Po drodze" na każej z "rur" znajduje się okrągły mikser. Tyle jeśli chodzi o dwa słowa laika. Poza tym nigdzie nie mogę znaleźć oprogramowania do mojej instalacji tj. Leonardo PRO firmy elpigaz.