tak mnie naszło, i zebrałem do kupy wszystko co do tej pory robiłem w esperaku. Raczej nic nie pominąłem.
a było to

:
1000km
*naprawa - wymiana linki prędkościomierza (gwarancja)
1500km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Mobil 1 5W50)
10.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Mobil 1 5W50)
- wymiana wkładki filtra powietrza
16.600km
*naprawa - wymiana zespołu sterowania szybami (oryginał)
*naprawa - wymiana diód prostowniczych w alternatorze (oryginał)
20.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Total 9000 5W40)
- wymiana wkładki filtra powietrza
- wymiana filtra paliwa
- wymiana świec zapłonowych (świece Bosh)
- wymiana płynu hamulcowego (płyn Mobil 1 Dot-4)
30.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Mobil 1 5W50)
- wymiana wkładki filtra powietrza
- wymiana oleju w skrzyni biegów (olej Castrol Taf-X)
40.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Mobil 1 5W50)
- wymiana wkładki filtra powietrza
- wymiana płynu hamulcowego (płyn Mobil 1 Dot-4)
- wymiana płynu chłodzącego (płyn Shell XT)
- wymiana filtra paliwa
- wymiana świec zapłonowych (świece Bosh)
- wymiana klocków hamulcowych (oryginał)
- toczenie tarcz hamulcowych
50.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Total 9000 5W40)
- wymiana wkładki filtra powietrza
60.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Mobil 1 5W50)
- wymiana wkładki filtra powietrza
- wymiana paska klinowego alternatora (oryginał Daewoo)
- wymiana paska klinowego sprężarki klimatyzacji (oryginał Daewoo)
- wymiana napinacza paska klinowego sprężarki klimatyzacji (oryginał Daewoo)
- wymiana paska rozrządu (oryginał Daewoo)
- wymiana rolki paska rozrządu (oryginał Daewoo)
- wymiana filtra paliwa
- wymiana świec zapłonowych (świece NGK V-line)
- wymiana płynu hamulcowego (płyn Texaco Dot-4)
- wymiana oleju w skrzyni biegów (olej Castrol Taf-X)
- wymiana klocków hamulcowych (klocki Lucas)
- wymiana sprężyn tylnych (opel Vectra/ascona/astra)
* naprawa alternatora - wymiana mostka prostowniczego
* zużycie ogumienia - wymiana opon (4szt.) na Dębica Vivo 185/65 R14
70.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Mobil 1 5W50)
- wymiana wkładki filtra powietrza
- wymiana klocków hamulcowych (klocki Lucas)
- wymiana tarcz hamulcowych (tarcze polskie)
- wymiana siłowników centralnego zamka (polskie)
73.000km
*naprawa zawieszenia - wymiana amortyzatorów (4szt.) Monroe Sensatrac.
80.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Mobil 1 5W50)
- wymiana wkładki filtra powietrza
- wymiana płynu chłodzącego (płyn Texaco)
- wymiana filtra paliwa
- wymiana świec zapłonowych (świece NGK V-line)
- wymiana płynu hamulcowego (płyn Texaco Dot-4)
- wymiana przewodów WN, kopułki i palca aparatu zapłonowego (wszystko oryginalne Daewoo)
- wymiana tarcz hamulcowych (tarcze polskie - Daewoo Lanos)
- wymiana klocków hamulcowych (klocki Textar)
*naprawa zawieszenia - wymiana końcówki lewej drążka kierowniczego, ustawienie zbieżności
81.000km
*naprawa układu wydechowego - wymiana tłumika środkowego i końcowego (tłumiki Walker Aluminox)
85.000km
*naprawa zawieszenia - wymiana końcówki prawej i ponownie lewej drążka kierowniczego, ustawienie zbieżności
*zużycie ogumienia - wymiana opon 4szt Semperit Sport Live 185/65 R14
90.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Mobil 1 5W50)
- wymiana wkładki filtra powietrza
- wymiana płynu hamulcowego (płyn Texaco Dot-4)
- wymiana oleju w skrzyni biegów (olej Castrol Taf-X)
- wymiana klocków hamulcowych (klocki Samko)
- wymiana tarczy sprzęgła (Valeo oryginał)
- wymiana docisku sprzęgła (Valeo oryginał)
- wymiana łożyska wyciskowego (Luk)
93.000km
*naprawa zawieszenia - wymiana drążka kierowniczego lewego, wymiana lewej i prawej końcówki drążka, ustawienie zbieżności
100.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Mobil 1 5W50)
- wymiana wkładki filtra powietrza
- wymiana tarcz hamulcowych (Jurid - oryginał Opel)
- wymiana klocków hamulcowych (Jurid - oryginał Opel)
- wymiana cewki zapłonowej (oryginał)
- wymiana świec zapłonowych (NGK V-line)
*naprawa zawieszenia - wymiana drążka kierowniczego prawego , śruby regulacyjnej, końcówki prawej, ustawienie zbieżności
*naprawa zawieszenia - wymiana dolnych sworzni wahaczy (lewy, prawy)
*zużycie ogumienia - wymiana opon 2szt (przód) Continental Sport Contact 185/65 R14
*nowe opony zimowe Kormoran Snow-Pro 185/65 R14
110.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Mobil 1 5W50)
- wymiana wkładki filtra powietrza
- wymiana klocków hamulcowych (Jurid - oryginał Opel)
- wymiana bębnów hamulcowych (bębny ATM Mikoda)
- wymiana szczęk hamulcowych (szczęki SBS)
- wymiana linki ręcznego (oryginał)
120.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Mobil 1 5W50)
- wymiana wkładki filtra powietrza
- wymiana silenbloc-ków w tylnej belce
- wymiana tarcz hamulcowych (tarcze Brembo MAX)
- wymiana klocków hamulcowych (klocki Ferodo Premier)
- Wymiana łożysk w tylnym prawym kole
- wymiana paska rozrządu (Gates)
- wymiana paska klinowego (Continental)
- wymiana paska klimatyzacji (oryginał)
- wymiana rolki napinacza rozrządu (SKF)
- wymiana napinacza klimatyzacji (oryginał)
- wymiana napinacza paska klinowego (oryginał)
- wymiana pompy wodnej (zamiennik)
- wymiana świec zapłonowych (NKG V-line)
- Wymiana filtra paliwa
- wymiana termostatu (opel vectra)
- wymiana przewodu chłodnicy górnego (nexia 1.5 sohc)
- wymiana uszczelniacza aparatu zapłonowego (oryginał)
- wymiana łączników drążka stabilizatora - kpl (oryginał)
- wymiana cewki aparatu zapłonowego (oryginał)
- wymiana kopułki aparatu zapłonowego (oryginał)
- wymiana palca rozdzielacza zapłonu (oryginał)
- wymiana przelotki gumowej pod puszką filtra powietrza (oryginał)
- wymiana płynu chłodzącego (płyn Orlen Qual)
- wymiana oleju w skrzyni biegów (olej Castrol Taf-X API GL-5)
- wymiana uszczelki pokrywy zaworów (oryginał)
- wymiana poduszek górnych McPersona (oryginał)
- wymiana sprężyn przednich (oryginał)
- wymiana gniazd sprężyn przednich (oryginał - lanos)
*zużycie ogumienia - wymiana opon 4szt. Pirelli, przód P5000 Drago 185/65 R14, tył P6000 195/60 R14
*nowe felgi, aluminiowe AEZ Icon 5 14"
125.000km
*naprawa alternatora - wymiana mostka prostowniczego , wymiana łożysk
127.000km
- wymiana klocków hamulcowych (textar)
130.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Mobil 1 5W50)
- wymiana wkładki filtra powietrza
- wymiana bębnów hamulcowych (bębny Brembo)
- wymiana szczęk hamulcowych (szczęki Ferodo Premier)
- wymiana napinacza klimatyzacji (oryginał)
- wymiana świec zapłonowych (NGK V-line)
- wymiana przewodów WN (Carol)
- wymiana kopułki aparatu zapłonowego (oryginał)
- wymiana palca rozdzielacza zapłonu (oryginał)
*naprawa alteratora - wymiana mostka prostowniczego i regulatora napięcia
131.000km
** założenie instalacji LPG **
133.000km
*zerwany rozrząd - wymiana paska, napinacza, pompy wodnej, uszczelki pod pokrywą zaworów
134.000km
*naprawa alternatora - wymiana szczotek oraz łożysk
140.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Castrol RS 10W60)
- wymiana wkładki filtra powietrza
- wymiana klocków hamulcowych (oryginały na pierwszy montaż)
- wymiana świec zapłonowych
- wymiana chłodnicy na nową (oryginał)
- wymiana płynu chłodzącego (płyn Daewoo Boryszew)
- wymiana świec zapłonowych (NGK V-line)
*zużycie ogumienia - wymiana opon (przód 2szt) Uniroyal rallye 680 -185/65 R14
145.000km
- wymiana szczęk hamulcowych (szczęki SBS)
150.000km
- wymiana oleju i filtra oleju (olej Mobil 1 5W50)
- wymiana wkładki filtra powietrza
- wymiana płynu hamulcowego (płyn Organika DOT-4)
- wymiana świec zapłonowych (świece NKG V-line)
- wymiana oleju w skrzyni biegów (olej Castrol SHC 75-90)
- Wymiana przewodów WN (przewody Carol)
- wymiana kopułki aparatu zapłonowego (oryginał)
- wymiana palca rozdzielacza zapłonu (oryginał)
- wymiana łożyska wyciskowego (łożysko Luk)
- wymiana uszczelniacza wałka sprzęgłowego (oryginał)
- wymiana tarczy sprzęgłowej (Valeo - oryginał)
- wymiana siłownika sprzęgłowego (oryginał)
- wymiana płynu hamulcowego w układzie sterowania sprzęgła (płyn Organika DOT-4)
- wymiana spinek wałka sprzęgłowego (11074952 - oryginał)
- wymiana uszczelki dolnej skrzyni biegów (96179240 - oryginał)
- wymiana uszczelki bocznej skrzyni biegów (96179237 - oryginał)
- wymiana odmy odpowietrzenia skrzyni orbowej (90234138 - oryginał)
- wymiana uszczelki odpowietrzenia skrzyni korbowej (92060512 - oryginał)
- wymiana uszczelki pod miską olejową (niemiecki zamiennik od opla)
- wymiana plecionki w układzie wydechowym (plecionka od Toyoty Camry)
- wymiana uszczelki wydechowej kolektora wylotowego (oryginał)
- wymiana uszczelki wydechowej między łacznikiem kolektora a katalizatorem (oryginał)
156.000
- wymiana uszczelki pokrywy zaworów (oryginał)
- wymiana płynu chłodzącego (Shell XT)
- wymiana termostatu (Vernet)
Na dzień dzisiejszy auto jest w idealnym stanie technicznym.
[ wiadomość edytowana przez: Tomek-Mydlowski dnia 2004-02-22 06:27:16 ]