MotoNews.pl

LOVE PARADE BERLIN 10-07-2004

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
składam propozycje wspólnego wyjazdu na wykręconą imprezę !!! sam jezdze od 97 roku i naprawde goraco polecam. nie ukrywam ze impreza jest raczej dla tych ktorzy lubia muze techno (my love) i maja stalowe nerwy (głosna muza). moze zebrala by sie grupka chetnych na wyjazd na 3,4 dni tj 08-11.07 ... fajnie by bylo pojechac w wiecej niz 5 osob jak co roku ...

hmm szczerze nigdy nie bylem a sie lakomie na ta impreze co roku, moze w tym roku wypali w kazdym badz razie ja bym sie pisal, zobaczymy co z tego wyjdzie

Cze
Zawsze chciałem pojechać na taką imprezke - jestem maniakem muzyki elektronicznej a w szczególności Techno - pożyjemy zobaczymy. Jak bedzie kasa to jade

Potwierdzam słowa Czerwonego zajebista impreza warto jechać.

Bylem 2 razy - jesli ktos lubi klimaty techno - zajefajna impreza.
Jak tylko uda mi sie zmontowac w tym roku ekipe ( i oczywiscie jak czas i fundusze pozwola) na pewno pojade.
Mozna sie umowic na konkreta godzine na ktoryms z przejsc (bo na miejscu jest nikla szansa aby sie odnalezc ) , ale to jeszcze kwestia przyszlosci. Pozyjemy - zobaczymy.

Od 3 lat mam taki plan, ale jeszcze nie wykonany - ogolnie az tak bardzo nie przepadam za techno, ale chcialbym poczuc ten klimat. ZObaczymy jak sie bedzie zblizac parada to wtedy sie zdeklarujemy na stówe

Od kilku lat próbuje dojechac na w/w imprezę, ale zawsze budze się za późno z tym pomyslem.
Moze w tym roku?!

Cytat:
2004-02-26 08:38:41, Marcel pisze:
....- ogolnie az tak bardzo nie przepadam za techno, ale chcialbym poczuc ten klimat. ZObaczymy jak sie bedzie zblizac parada to wtedy sie zdeklarujemy na stówe

heh wiec ja tez za techno nie przepadam, raczej nie lubie - choc po wiezycy - znaczy wycieczce - muza do dzisiaj dudni mi w aucie, wiec moze....moze

heh - zrobimy zlot OKP w berlinie

mam ten sam problem jak inni.
chęci są - ale brak motywacji.