Jeden z pierwszy Polonezów w Bydgoszczy ?!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj przeglądałem stare gazety ojca (Auto Światy i inne) i w jedenj znich znalazłem list wysłany do redakcji z zapytaniem czy aby napewno Polonezy były produkowane od 1978 bo on ma Poloneza z numerem nadwozia 3 !!! i z datą produkcji 1977 - szkoda że nie ma przy sobie tej gazety bo bym zeskanował.

Pod tekstem jest podane nazwisko i miasto (Bydgoszcz) -> czy gdybym wam podał imię i nazwisko gościa ktoś z Bydgoszczy by go namierzył ??

Warto bybyło mu się przyjżeć z bliska, porobić fotki itp

P.S. Postaram się na poniedziałek nie zapomnieć i zeskanować ten list.
  
 
Ale numer!!! - wlasnie tego numeru szukalem w swoim archiwum przed tygodniem i nie znalazlem
Podaj prosze numer tego AŚ to go tez znajde.
Oczywiscie jak najbardziej warto odnalezc czlowieka - Bydgoszcz - stancie do apelu! Licze na odzew.

Pierwsza seria Polonezow wyprodukowana zostala jeszcze w 1977 r. i wtedy prawdopodobnie zaczela sie ich numeracja nadwozi.

Pozdrawiam
Adamus
  
 
ciekawe czy jeszcze jezdzi nr3 a gdzie nr1
  
 
nr 1 mhhhhhh????

Adamus nic nie wie?? To dziwne!!!???
  
 
Adamus ma rację pierwsze 100 sztuk poloneza złożono już w roku 1977 dokładnie zaś w listopadzie. Byla to tak zwana seria informacyjna. Informacje te zaczerpnąlem z tygodnika "Motor" nr 39/2002. W części z nich były fiatowskie 1.6 1.8 2.0 DOHC. A to już wiem od ojca który z racji pracy testował te pojazdy .
  
 
Wbrew pozorom Adamus nie wie wszystkiego
FSO nie dbala nigdy o swoja historie, nie zachowal sie tez 125p numer 000001.

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Właśnie zadzwoniła do mnie żona i juz wiem:

AUTO ŚWIAT nr 34 z 19 sierpnia 1998 r. - gościu który napisał ten list nazywa się Zenon Szulc i mieszka w Bydgoszczy.


Zdaję sobie sprawę że list pochodzi z przed prawie 6 lat, ale może ten człowiek nadal ma tego poldka lub zna jego historie, może ma namiary na ewentualnego kupca (jeżeli ktos od niego go odkupił). kazda informacja może być dla nas cenna. Jeżeli FSO nie postarało się o swoją historię to może my się postaramy.

Mam nadziję, że gościu żyje i ma się dobrze no i że mieszka nadal w Bydgoszczy. jeżeli do tego ma telefon i jest w książce telefonicznej to już wogóle prawie 100% skcesu.

Panowie i panie z Bydgoszczy do roboty !!!
  
 
W książce telefonicznej Bydgoszcz 2000 r. jest jeden Zenon Szulc, w książce z 2002 już dwóch. Jak ktoś chce do nich numery to proszę na priva albo na maila gagarin1976@interia.pl
Chyba na forum ich nie wrzucę (ochrona danych osobowych).
M
  
 
Ja bym dzwonił najpier do tego który jest w ksiązce z 2000 roku
  
 
No więc tak:
to był polonez 1.5, licznik wyskalowany w milach ale kiera normalnie, "na tabliczce było że silnik jest nr 7, ale fabryka wstawiła silnik nr 16" - cytat. Kupił go jakiś kolekcjoner z Kielc, który chciał go odbudować. Tyle się dowiedziałem. Ponieważ za niecałą godzinę wychodzę z pracy i tracę dostęp do netu, to jeśli ktoś chce nr do goscia z Bydzi by dowiedzieć się coś więcej to proszę dać mi znać - gość wie ze jest klub poloneza i df który odtwarza historię poloneza nr 3 (poinformowałem go).
M
  
 
Dokladnie - ogloszenie bylo przeciez jeszcze wczesniej
  
 
Gościu namierzony - patrz mój post wyżej.
M
  
 
spoko - pisalismy posty razem

Super - teraz wypadaloby zlokalizowac samochod.
  
 
Jeśli chodzi o lokalizację obecnego właściciela to już ktoś z Kielc musi go wyczaić. Gościu z Bydzi ma oczywiście umowę, adres właściciela pewnie też, tyle że nie wiem czy go będzie chciał podać. Teraz już niech ktoś inny to pociągnie. Ja o 15.30 spadam, wracam na net dopiero o 7.30 w poniedzialek .
M
  
 
Mieszko, gadales z nim: pogadaj z nim na temat adresu nowego wlasciciela...
  
 
Na wstepie dziekuje wszystkim zaangazowanym w namierzaniu tego ciekawego samochodu.
Jezeli ktos posiada telefon do pana Szulca prosze o info na priv. Z gory dziekuje. Chyba juz sie nie zalapie na info od Kolegi z Bydgoszczy.
Jedyne co mi sie nie zgadza to ten numer silnika na tabliczce znamionowej. Otoz tam nie ma takiego numeru. Jest za to oprocz numeru nadwozia numer na czesci zamienne. Przypuszczalnie wiec nr 7 oznaczal wlasnie ten numer. Jednak chcialbym to potwierdzic.

Czyli podsumowujac samochod ma numer nadwozia 3, nr silnika 16, nr na czesci zamienne 7.

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Panowie ja jestem z Kielc, chętnie pomogę. Chociaż mało prawdopodobne żeby facet był z mojego miasta. Tu prawie nikt nie zajmuje się historią polskiej motoryzacji. Osobiście znam natomiast kogoś kto ma fioła na punkcie włoskich fiatów i ma 124 coupe abarth czy coś takiego. Jakby ktoś miał nazwisko tego rzekomego kolekcjonera to go odszukam. Pisac na maila fsosport@op.pl. Pozdro.
  
 
Polonez staje się autem kolekcjonerskim, w ostatnim Automobiliscie jest ogłoszenie: Kupie Poloneza rocznik 1977 lub 1978.
  
 
Hello again

Numer telefonu wysłany do Adamusa - teraz fachowiec przejmuje pałeczkę.
Pozdrawiam
M
  
 
Kurde,nawet nie dawno myślałem co się stało z tymi kilkoma Poldami z 77.Telepatia .
Adamus:Czekamy na dlasze nowiny w sprawie tego Polda.