Stan paliwa w okraglych zegarach [df]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Poruszalem kiedys temat przekladania okraglych zegarow do starszego kanciaka. Zamontowalem sobie takie, popodlaczalem wszystkie kable i jest ok. Tak jak ktos juz wczsniej zauwazyl, wskaznik paliwa pokazuje mi odwrotnie. Czy jedynym wyjsciem z tej sytuacji jest wymiana czujnika na taki od poldka? Nie da sie poprzekladac jakichs kabli przy moim czujniku? Tnx!
====>>w profilu zdjecia mojego kanta!<<====
  
 
hmm, dziwne
ja wlasnie do swojego 125p 84' zalozylem okragle zegary zamiast tego termometru i poziom paliwa wskazuje mi normalnie, a nic nie zmienailem w instalacji, poprostu podlaczylem, jedyna niedogodnoscia jest to ze musze dorobic sobie kawalek wiazki do kontrolek awaryjnych, pogrzewania szyby itp
  
 
Nie wiem czy to cos da..ale sproboj za bagazniku zamienic miejscami kabelki od plywaka baku..moze to co pomoze...pozdroowka Mariusz
  
 
powinno pomoc poniewaz sposob pomiaru poziomu paliwa jest taki jak w malym fiacie a w nim jak sie pomylilo kabelki to wlasnie przy pystym baku pokazywalo full
  
 
Moj kolega tez tak mial w duzym fiacie..ze zawsze pokazywalo mu full bak..dobrze ze chociaz diabelek mu dzialal..bo bylo by duzo gorzejpozdroowka Mariusz
  
 
Dziwne , ja w moim tez przekładałem budziki okrągłe w miejsce termometru i wszystko chodzi jak złoto , pokazuje idealnie ilość paliwa , a szczególnie rezerwe ... Sprawdź kabelki , tak jak to mówili przedmówcy . Pozdro
  
 
wedlug mnie nie da sie zrobic zeby to normalnie pokazywalo bo chyba w 83 wprowadzili wskaznik z poloneza a wszystkie przed nim pokazywaly odwrotnie i zadne kabelki tu nic nie daja jedyne co mozesz zrobic to zalozyc czujnik do baku od mlodszego kanta/poloneza...
  
 
to prawda ze w kantach mlodszych niz 83 pokazuje dobrze, ale moj jest z 1980 (28.02 rocznica 1 rejestracji!!!) i w termometrze mial stare wskazniki, a nie z poldka . i pokazuje odwrotnie, ale rezerwa dziala jak trzeba. zatem jezeli sa przy czujniku tylko 2 kable, to pewnie 1 od rezerwy a drugi od poziomu? czy sie myle? moze rezerwa jest inaczej doprowadzona?
juz wlasciwie bylem kupic miernik poziomu od starego poldka ale facet w sklepie tez przywolal przyklad pomylenia kabli w malaczu... i zasugerowal zabawe kabelkami.
a wiazki od awaryjnych itp sobie podorabialem i jest ok.
  
 
Cytat:
2004-02-27 18:23:40, MUSTANG65 pisze:
Nie wiem czy to cos da..ale sproboj za bagazniku zamienic miejscami kabelki od plywaka baku..moze to co pomoze...pozdroowka Mariusz


Dokładnie !!!!!!!! na pewno pomoze, tez raz zle podpiałe
  
 
Jak zamienisz kabelki miejscami to napisz na forum czy to cos pomoglo...pozdroowka Mariusz
  
 
zamiana kabli nic nie dala, musze zmienic miernik w baku, juz nawet qpilem, lezy w bagazniku i czeka az bede nial czas. po zmianie kabli swiecila mi sie rezerwa a wskaznik byl totalnie martwy. tam sa taie zwoje z drutu, w starych kantach (przed 83) plus byl podlaczony z drugiej strony do tego drutu niz w kantach 83+ i poldkach.
ponadto w mierniku nowszego typu jest dodatkowa rurka na przelewowy oprocz weza do pompy, bede to musial jakos zatkac...
no ale bedzie cool, hehe :>
  
 
Nie wszystkie ja mam fiata z 84 roku z silnikiem 115C bez powrotu paliwa i miernik mam klasyczny z jedna rurka,

a na zlomie widzialem bak do kanta ktory powrot mial nie przez czujnik paliwa lecz przez krociec o srednicy zew 8mm wystajacy z gornej czesci baku
  
 
Cytat:
2004-03-02 20:43:57, Samael pisze:
Nie wszystkie ja mam fiata z 84 roku z silnikiem 115C bez powrotu paliwa i miernik mam klasyczny z jedna rurka,

a na zlomie widzialem bak do kanta ktory powrot mial nie przez czujnik paliwa lecz przez krociec o srednicy zew 8mm wystajacy z gornej czesci baku

To nie był powrót,lecz przewód odpowietrzający
  
 
no mozliwe, ale kiedys wyjmowalem bak w kancie ojca z 80 i nie bylo czegos takiego