Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
doogas LPG User VW Corrado VR6 Gdynia | 2004-02-28 15:07:48 pogadaj ze Śrubą z Sunny Coupe Club on ma dobrego mechaniora znajomka z salonu Mitsubishi.
ps. ale co to ma wspólnego z gazem? |
carinus LPG User Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2004-02-29 09:46:19 Ale dlaczego chcesz robic remont calego silnika.Moze wystarczy wymienic pare dupereli zeby nie ciagnal oleju.
Co do remontu,to chyba lepiej teraz kupic inny sprawny silnik niz robic sobie koszty.Chyba ze sam to robisz bo koszt robicizny moze dorownac kosztom czesci.Tez niedawno robilem maly remoncik bo mialem za duze branie oleju ale wymienilem tylko uszczelniacze i pierscienie bez szlifu cylindrow,ktorych zuzycie po 360kkm wynosilo jedynie 0.06mm od nominalu. |
WilK Black Magic Prowansja | 2004-02-29 10:16:31 Ja też wymieniłem tłoki z pierścieniami, uszczelniacze i się poprawiło (chyba)
Ale LPG nie ma z tym nic wspólnego |
WilK Black Magic Prowansja | 2004-02-29 18:12:09 To najpierw zrób z 500 km. Potem zobaczymy efekty albo ich brak. |
carinus LPG User Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2004-03-02 19:38:48 Wilku-500km to bedzie i tak za malo dla wstepnego dotarcia pierscieni.Zanim sie dostatecznie uloza bedzie musial przejechac sporo tysiecy km.Tylko jak slyszalem sa 2 szkoly docierania:
-jedna mowi o spokojnym docieraniu przez pare tys.km. -druga popiera maly rajd po torze wyscigowym i podobno taki sposob zawsze skutkowal wiekszymi cisnieniami na cylindrach. |