Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-02-27 22:39:42 Schwepes mógłbys rozwinać temat tego dodatku.
Lejesz go i co dalej ???? Potem wymieniasz olej ????? Czuy za akzdym razem dolewasz butelke ..... Bo zaciekawiło mnie i to mocno.... Aha big plus za avatar - jest rewelacyjny i pokazuje odczucia wielu uzytkowników !!!!!! |
![]() schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2004-02-27 22:59:16
str. producenta SuperCharge ma konsystencję miodu - jest tak gęsty, że lejąc mając wersję 'warszatową' (czyli puszkę, bez dozownika) żeby zlać całość trzeba zagrzać to chwile w garnku ![]() olej (RS10w-60) zmieniam co 10 000km, natomiast taki dodatek mam zalecenie lać 0,5 - 1 puszki przed mocnym katowaniem, lub przy jeździe miejskiej co kilka tyś km. Ma to zapobiegać znacznym ubytkom oleju podczas kręcenia powyżej 7000obr. Dodatek sprawdzony w sporcie (GSMP, WSMP), nie tylko w silnikach maluchowskich - np. kolo lał to do pucharowej Alfy Romeo |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-02-27 23:04:36 Hmm można stosowac do mienrala ????
Nie marzy mi sie wymiana uszczelek - silnik to nie potwór .... I sprzedają to gdzieś online ??? Bo u nas niestety wioska.... |
![]() schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2004-02-27 23:12:42 nie wiem gdzie to można stosować.. wg producenta należy do stosować do samochodów, które są tymczasowo mocno obciążone - np. podczas holowania przyczepy kempingowej itp.
ja sam bym nie wpadł na pomysł wlewania dodatku do RSa, ale zarówno ten zawodnik jak i koleś w hurtowni twierdzili że RSowi brakuje właśnie jakiegoś składnika, który ma Wynns. Koleś z hurtowni jeszcze zalecał jeden dodatek, ale staram się w 100% stosować do zaleceń tunera, więc nie wziąłem. Jak na razie silnik żyje i to dość długo (ponad 15 000km) |
![]() Grzechu F&F Wolny Słuchacz :) Seat Ibiza '00 Legnica | 2004-02-27 23:25:04 u mnie po ostatnim pomiarze to cisnionko mam na obu cylinderkach rowno po 13 atm, sam bylem zaskoczony pomiarem ale to mile zaskoczenie ![]() |
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2004-02-27 23:41:40 Schwepes, to "coś" to pirosiarczek molibdenu,kiedyś można to było kupić solo,ale szybko zwietrzyli interes i w tej chwili produkowane jest tylko w postaci kompozycji.Ten dodatek przyszedł z Ameryki, z wyścigów nascar,tam występuje w skutek przeciążeń na owalu chwilowa utrata ciśnienia oleju, manometry nie zdążyły reagować a panewy się sypały.Ten środek zabezpiecza przed tym, a w kompozycji dodano środek lepkościowy który przy dużym obciążeniu termicznym silnika nie pozwala na utratę ciśnienia oleju,tylko trzeba uważać na zimnym motorze bo potrafi wyrwać zaślepki na wale jak się mu za dużo ognia da.
Pozdrawiam |
kobzacz F&F Sympatyk Fiat 126 FL Wrocław | 2004-06-13 13:55:59
Czy olej nie robi sie za gesty, jesli przez 10000km przebiegu oleju masz kilka KJSow a przed kazdym dolejesz puszke Wynn'sa? Gdzie w Internecie lub we Wroclawiu i okolicach mozna kupic Wynn's SuperCharge? |
![]() -danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2004-06-13 14:22:46 |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2004-06-13 14:29:38 zdaje sie ze wynns'a mialem w asortymencie stoiska jak pracowalem na motoryzacyjnym w DHO... nie wiem czy nadal go maja.... |
![]() cool_gacek F&F Sympatyk E39 535 Londyn (UK) | 2004-06-18 12:23:48 hm a jak jest z dzialaniem tego srodka podczas rozruchow zimnego silnika??
bo: cytat "jezeli olej posiada za wysoka lepkoscw temperatuze rozruchu oprocz zwiekszenia oporow rozruchowych istnieje niebezpieczenstwo, iz nie dotrze w odpowiednim czasie do wszystkich punktow smarowania i w konsekwencji wystapi zjawsko smarowania granicznego." [ wiadomość edytowana przez: cool_gacek dnia 2004-06-18 12:33:27 ] |
![]() York F&F Wolny Słuchacz :) Peugeot 307sw Przemyśl | 2005-07-02 00:10:40 Tak sobie poczytałem temacik i się nie dowiedziałem ile powinno być Atm na seryjnym i zdrowiutkim silniku i poniżej jakiej wartości silnik wymaga remontu. Chodzi oczywiście o 650... ale przy okazji 600 też możecie napisać, czasami się może przydać. |
![]() Chudy89 F&F Sympatyk Polonez Caro 1.6GLI Katowice | 2005-07-02 05:35:18 Z tego co pamiętam to seria 650 powinna mieć 9atm. Ja jak miałem 6 atm to musialem już kape robić. Jeździł ale góra 40km/h. A to za mało ![]() |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-07-02 06:49:05 Pirosiarczek molbdenu- to taki proszek, który można kupić, właściwie bez problemu, w postaci sypkiej. Molibden nie przyszedł z Ameryki z wyścigów nascar, tylko z lotnictwa i napewno nie zza "wielkiej wody" ![]() ![]() Co do zakupu molibdenu to kilku użytkowników forum wie, gdzie i za ile można go kupić ![]() A co do używania molibdenu, to po prostu albo dodaje się go do oleju, albo wciera w w łożyska ślizgowe ( wał, wałek roz, panewki). Sam osobiście faktycznie rozebrałem Castrola RS na kawałki i brakuje mu jednego składnika. Z tym , że dodatek Motorlife wystarcza w zupełności. Przetestowaliśmy go kiedyś dosyć drastycznie. Ja przejechałem bez oleju Sportingiem około 250km, a kolega PF 126 około 200. Żadnych oznak zużycia panewek, czy przegrzania motoru. Z tym, że kiedyś nazywało się to MILITEC. ![]() [ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2005-07-02 06:51:33 ] |
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2005-09-02 09:34:14 Odkopuje.
Odnośnie tematu. Mam teraz wałka 555, głowe -3,5mm z obrobionymi porządnie kanałami itp itd. Od złożenia przejechałem ze 100km i zmierzyłem kompresję. Od początku wydawało mi sie, że rozrusznik kręci za lekko... W każdym razie wyszło po 11atm ![]() Po próbie olejowej na jednym garnku wyszło 14atm. Cholernie mnie to wpieniło... Docierałem zawory dość starannie 2,1,0. Do tego cylindry nie miały progu, więc dałem nowe pierścienie, ustawiłem luzy na zamkach. Co jest bardziej prawdopodobne? Którędy ucieka komprecha? Qrde, czuć, że ten silnik mógłby jechać, ale czegoś mu brakuje. I jest to napewno kompresja i jakiś dobry gaźnik. To drugie już chyba mam ![]() ![]() |
bassman Lancia Dedra SW Łódź | 2005-09-02 10:49:25 Planujesz zamiast swiec wtryski dieslowskie wlozyc ze taka kompresje chcesz uzyskac? Moim zdaniem na uzywanym silniku 11 to ladny wynik, a nie chcij wiecej bo i tak za chwile panewki Ci sie wysraja. |
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2005-09-02 12:31:42
Czyli sugerujesz, że 11atm to wystarczająca wartość, żeby wykorzystać potencjał 555? |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-09-02 12:33:11 a frezowales gniazda po obrobce zaworow i komor? |
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2005-09-02 12:38:59
Głowice kupiłem gotową. A gniazda tylko docierałem ale wszystkimi pastami. Frezowane nie były. Tzn były zanim jeździłt y poprzedniego właściciela ![]() |