Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zabel HF MEMBER obecnie Cuore Lublin | 2004-03-03 12:00:25 ustawienie geometrii we współczesnych autach (np Accent) polega wyłącznie na ustawieniu zbieżności . jeśli masz niewłaściwe kąty pochylenia kół to jedynym sposobem jest wymiana poszczególnych elementów zawieszenia ( wahacze, sworznie itp). drogo chcą za zbieżność (to chyba ASO), normalnie kosztuje ok 40- 50 pln. |
the_next Bydgoszcz | 2004-03-03 12:06:42 Za zbieżnośc biora 50 zl a serwis ktory mowi ze "zrobi" geometria to chce wlasnie 120 zl....
Dzieki za odpowiedz...wiec omuwie sie na zbieżnośc... Pozdro |
zabel HF MEMBER obecnie Cuore Lublin | 2004-03-03 12:38:52 120 w takim razie życzą sobie za kontrolę kątów + ustawienie zbieżności. bo kątów nie ustawią. |
zabel HF MEMBER obecnie Cuore Lublin | 2004-03-03 20:22:11 tak z ciekawości : w którą stronę pchać żeby przestawić głowicę zawieszenia? i jak mocno aby uzyskać zmianę kąta? |
zabel HF MEMBER obecnie Cuore Lublin | 2004-03-04 12:39:43 spotkałem się kiedyś w golfie I z mimośrodem w mocowaniu przedniego amorka ale na dole ( jedna z dwóch śrub), w dwójce już tego nie spotkałem. w accencie też nie widziałem podobnych rozwiązań, książka zaleca wymianę elementów. tylko że opisywany przypadek to wersja GT, ale tam też oprócz sztywniejszych podzespołów raczej nic szczególnego nie ma. tył jest regulowalny tylko w przypadku zbieżności (stały kąt pochylenia). dzięki za info dotyczącego mimośrodu w maździe.
pozdro |
arturo_soda HF MEMBER Hundai coupe warszawa | 2004-03-04 18:50:47 wszystko prawda co powyżej plus.... jeśl masz w miare usportowione lub popularne auto to są firmy które robią(choć nie jest to wieka sztuka i tokaż by sobie poradził) właśnie takie mimośrodowe "śruby" zamiast fabrycznych. Praktycznie odesżło się od ustawiania kątów bo po co? jak jest źle to jak wyżej było napisane wahache do wymiany lub inne zabawki.
Dzięki odpowiedniemu zestawowi można o te pojedyńcze stopnie zmienić kąty w wielu autach. Ma to sens po pierwsze jak mamy człowieka co umie to ustawić z głową i wie co daje zmiana i w którą stronę albo jak robimy np glebę (opuszczenie zmienia troszke sytację) i chcemy poprawić kąty albo ustawiamy dość dokładnie zawieszenie pod określone warunki i wtedy na tor są inne ustawienia niż do normalnej jazdy codziennej. Pozdrawiam, |
tco_tm corolla wagon | cronos wawa, gocław city | 2004-03-04 22:50:46
Hehe. Ale kto wie... Moze sie kiedys przyda. Ja tez mialem Hultaja. Pozdrawiam. |