Szpera [126p!!!!]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
podobno mozna cos zespawac w różnicowym i wtedy bedzie szpera tylko ze na 100%. jest sens cos takiego robic? bedzie to skrecac wogole? jesli tak to jak to sie robi?
sa inne metody na szpere zeby nie byla 100%??
prosze o wszelkie opinie na ten temat
  
 
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=26276&c=0&hq=szpera&f=25

uwierz, ze wyszukiwarka nie gryzie;)
  
 
z hogi:

SZPERA CIERNA 100%-na zlecenie wykonam (przesyłasz mi dyfer ja składam odsyłam koszty przesyłki pokrywasz ty) cena -150zł

kontakt: 0-507-945-769
  
 
jak cierna 100% ?? przeciez 100% to jest 100% czyli mur beton ze tak powiem...czyli tak jak sugeruje doman kazdy moze sobie taka zrobic zaspawujac satelity w dyfrze i napewno nie za 150 zeta!! ale to nie bedzie cierna... a co do skrecania to przeciez szpera tylko je ulatwia {bokiem bokiem.... }
  
 
Ja się tam nie znam, dzwońcie i sie dowiedzcie. Jak jest cierna to może przeróbka jest odwracalna.
  
 
cirna szprera do ccs kosztuje okolo 1800 zeta wiec nie wierzcie ze ktos do malca wam zrobi taką za 150.ktos po prostu odwala chauturę i spawa dyfer a potem sprzedaje jako szpera.poza tym szpera 100% szpera do malucha jest bez sensu,szpere stosuje się w autach o duzej mocy gdzie moc ta na zakretach jest niewykorzystywana z powodu odciązenia kol,wtedy się ją stosuje zeby tą drzemiąca moc wykorzystac.w maluchu to nie ma sensu bo maluch nie ma takiej mocy,nim sie raczej jezdzi na okrągło niz bokami,poza tym 100% szpera to kazdy zakręt jechany bokiem i 3 komplety opon nawet przy normalnej jezdzie na sezon...
  
 
Cytat:
2004-03-04 16:57:36, Poochaty pisze:
[..] w maluchu to nie ma sensu bo maluch nie ma takiej mocy,nim sie raczej jezdzi na okrągło niz bokami [..]


powiedział mistrz klamki
  
 
Cytat:
2004-03-04 16:57:36, Poochaty pisze:
cirna szprera do ccs kosztuje okolo 1800 zeta wiec nie wierzcie ze ktos do malca wam zrobi taką za 150.


Ta cena wydaje mi się troszkę wysoka. Od nas goście z klubu kupowali szpery do Łady na Węgrzech za jakieś 450 zł (w przeliczeniu).
Z tym że nie wiem jakie są te szpery. Ponadto być może koszt szpery zamontowanej w moście jest niższy - nie wiem, nie znam się.
Pozdrawiam
Andrzej
  
 
andrzej taka cena była podana za nową szperę w WRC.Przy okazji pisania artykułu nt.temat,na pewno uzywka kosztuje mniej.Widynek nie mowie o nawrotkach tylko o zakretach
  
 
Cytat:
2004-03-04 17:59:32, Poochaty pisze:
andrzej taka cena była podana za nową szperę w WRC.Przy okazji pisania artykułu nt.temat,na pewno uzywka kosztuje mniej.


Ja też piszę o nowych szperach - robionych rzemieślniczo na Węgrzech
Andrzej
  
 
Cytat:
2004-03-04 18:08:05, andrzej_krakow pisze:
Cytat:
2004-03-04 17:59:32, Poochaty pisze:
andrzej taka cena była podana za nową szperę w WRC.Przy okazji pisania artykułu nt.temat,na pewno uzywka kosztuje mniej.


Ja też piszę o nowych szperach - robionych rzemieślniczo na Węgrzech
Andrzej



Kurczę to ci Węgrzy to zdolni ludzie. Tłoki do Łady robią, szpery i jeszcze sporo części w swoim 126 mam węgierskie.
  
 
Cytat:
2004-03-04 19:55:33, Krzemowy pisze:
Kurczę to ci Węgrzy to zdolni ludzie. Tłoki do Łady robią, szpery i jeszcze sporo części w swoim 126 mam węgierskie.


I owszem, szkoda że nasi tak nie potrafią, a jak coś już zrobią to ceny dają wzięte z kosmosu.
  
 
zapomnieliscie o felgach......
ozbaczcie na wartburgi czy trabanty po tuningu...
Widziałem pare nowiutenkich atsów !!!!! Podróba off cors
  
 
A propos ATS Classic,weż sobie jakis katalog felg na ten rok,poszukaj firmy ATS a potem modelu Classic,sa dostepne wersje 13x7,13x8,15x7 i 15x8 cala. Sa dwie wersje cała felga w kolorze metalicznym lub też ramiona czarne i rant polerowany.
na powyższym zdjeciu jest z polerowanym rantem
  
 
prosil bym o posty na temat szpery
  
 
tak jak ci juz pisalem,uwazam ze do malucha nie ma sensu tego robic,za malo mocy.poza tym w maluchu napędzana os jest akurat dobrze dociązona
  
 
A ptopo Ats to mam u kolegi katalog.
Mam nawet 40 % znizki na nie . Ale 7 cali szerokosci to nie dla mnie !!!!!
cena 450 zł za 13 * 7 chyba !!!!! 9 1 sztuka 0