Kontrolki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy na forum był poruszany temat wymiany kontrolek - rezerwa
i podświetlania wentylatora i nagrzewnicy
  
 
Temat żarówek w zegarach i przełącznikach był już poruszany, natomiast nagrzewnica i wentylator nie, a też by się przydało !
  
 
To jest na str. 6 pt. "Do Ptaszyny"
  
 
W dalszym ciągu nie bardzo wiem, w którym miejscu są chyba jakieś zatrzaski przytrzymujące tablicę zegarów - nie chciał bym ich połamać
  
 
Nie mam talentu do opisów, ale spróbuję :
- trzeba odkręcić w sumie 10 balchowkrętów (2 szt. górna cz. ramki zegarów, 2 szt. dolna cz. ramki zegarów, 2 szt. kierownica - obudowa i 4 szt. z dolnej cz. obudowy kierownicy). Potem niestety trochę gimnastyki przy wyciąganiu ramki z wyłącznikami.
Wszystkie złączki najlepiej pościągać (dość trudne !), nie da się pomylić potem przy montarzu. Same zegary to 2 śruby w głębi górnej częsci. A na koniec linka prędkościomierza
Jest "tylko" zaczep, ale zakładanie . No, jeszcze 2 złączki przewodów w samych zegarach, ale to pestka.
Zobacz, jak nam szybko poszło, a ja to robiłem pierwszy raz ok. 2,5 h i po darmo, bo żarówka rezerwy była dobra
No to powodzenia !!!
  
 
dzięki za informacje - ze spokojem i cirpliwością zabieram się za to. Jak odkryję kontrolki nawiewu i nagrawnicy, to napiszę.
  
 
Cytat:
Jak odkryję kontrolki nawiewu i nagrawnicy, to napiszę.



Chodzi Ci o podswietlanie przy pokretlach od nawiewu i nagrzewnicy?
  
 
Oczywiście tak - wszystkie są spalone, albo rozłączone.
Przepraszam za użyte sformułowanie - kontrolki --- to skrzywienie zawodowe
  
 
Od pokretla nagrzewnicy odchodzi linka, przez ktora bedzie Ci trudno wyjac caly panel choc jak sie uprzesz to przy uzyciu sporej sily go wyjmiesz a linka poprostu sie odlaczy. Prosciej jednak bedzie znalezc 2 koniec tej linki, jest -/+ tam gdzie pasazer trzyma stopy, zakryty plastikiem. Zdejmij plastik, odlacz linke a panel wyjdzie bardzo latwo.
  
 
Ptaszyna - kolejny raz ratujesz mnie w opresji - serdeczne dzięki