Mechanika, silnik, dziwne objawy!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

wszystki auto maniaków, mam nadzieje że jest pośród nas ktoś kto zna się troszke na mechanice i mi pomoze dowiedzieć się co oznaczaja "objawy" z którymi sie spotykam w moim autku. Bo jestem całokwicie zielony a może wy spotkaliści się z czymś podobnym?! A może ktos ma takie same problemy jak tak to zapraszam na forum!

Wczoraj postanowiłem dolać troszke oleju a nie robiłem tego od wymiany oleju, bo nie było potrzeby. Odkręcam wlew a tam widac - oprócz normalnego widoku oleju na ściankach - jakieś dziwne coś przyponające smar tylko koloru żłótego, na wewnętrznej stronie nakrętki to samo. Co to jest? I co to tu robi? Nie wiem... ani oleju mi nie ubywa, może cos się dostaje do miski, woda!? ale wtedy oleju by ubywało!?

Kolejną dziwna rzeczą - może ma związek z tą wyżej- że muszę często uzupełniac płyn do chłodzenia silnika, a z tego co zaobserwowałem to wątpię żeby miał jakiś przewód nieszczelny. Dlaczego... nie wiem... wiem że słabo grzeje dmuchawa w środku!?

Ostatnia rzecz to dziwne stuki od razu po zapaleniu, w miejscu gdzie jest wtrysk, jak rusze i się rozgrzeje to milknie i jest OK, ale chyba to nie jest normalne.

Więc jeżeli spotkaliści się z czymś takim i wiecie jak rozwiązać którys z problemów, proszę o pomoc!

Z góry Dziękuje!
Szerokiej drogi!

niestety uszczelka pod glowica do wymiany i dokladnie jak piszesz plyn chlodzacy dostaje sie do oleju i robi sie taka piana

pozdr

Całkowicie popieram thaniela na 100% uszczelka pod głowicą, olej z płynem chłodniczym pod wpływem wysokiej temperatury zamienia się właśnie w taką kremowego koloru maź, nagrzewnica ci słabo grzeje bo prawdopodobnie zrobił się korek w przewodzie właśnie z tej gęstej maźi ciężka sprawa

Hej!