Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Golem SYMPATYCZNY GOŚĆ firmówka Kia Picanto ... Czarna Białostocka | 2004-03-07 21:46:32 W poprzek kanalu polóż deskę, na niej podnośnik i zaprzyj go w silnik tylko zaprzyj tak żeby po demontazu poduchy, nie opadał,tylko nie wymieniaj wszystkich na raz po jednej.Jedną zrobisz to nastepną i tak dalej.Mam nadzieje że wiesz że są dwa rodzaje poduch do samar na przód większa i mniejsza,Jeżeli wiedziałeś sorki ![]() |
![]() Gerpi samara 3d Kraków | 2004-03-07 21:54:06 Witam ![]() Gratuluję reanimacji autka , oby dawało teraz tylko radość . Chciałem się odnieść od spryskiwacza bo wydaje mi się (nawet jestem pewien) iż ten orginalny komplet służy zarówno do spryskiwania szyby przedniej jak i tylniej. Zawór przełącz Ci na tył szyby. NO chyba, że jest to jakaś wersja w której nie przewidziano spryskiwacza tylniej szybki. Ja worek z poloneza umieściłem w miejscu dawnego plastikowego orginalnego zbiornika, ale w Twoim przypadku chyba to nie ma zastosowania. Może obok tuż przy orginalnym?? |
![]() Golem SYMPATYCZNY GOŚĆ firmówka Kia Picanto ... Czarna Białostocka | 2004-03-07 21:56:05 [quote]
2004-03-07 15:00:11, andri pisze: 4) gdzie i jak mozna w miare fachowo umiescic pompke od spryskiwaczy od poloneza z tym smiesznym workiem z materiału ?? Zaznaczam ze mam tez zbiornik oryginalny od samarki i pompke tez (zreszta robilem to wczoraj) tyle ze mam zamontowane to jako spryskiwacz na przednia szybe, a od poloneza chce wykorzystac na tyl (zaworkow nie chce montowac bo padaja jak muchy ![]() Otwierasz maskę po lewej stronie nad alternatorem na belce chłodnicytej górnej miejscówka na worek rewelacja.Dwa otworki i spoko.Nie martw sie za swoja dalem 2000 89rok od chłopa kupiłem co mu kasy nie stykalo na remont jego galanta, świerzynka z lakierni byla dołozyłem jeszcze 1500 zl nie mówiąc o tym ze codziennie po pracy przez prawie trzy miechy dłubałem.Plusem bylo to |
![]() adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2004-03-07 23:10:35 no to pokrzepiajace...
odnosnie obrotow... zobacz wezyk idacy od serwa, a potem przyjrzyj sie aparatowi zaplonowemu (czy nie ma za duzych luzow). a na pusczze ekonomizera to chyba starczy zamienic wezyki miejscami... chyba... sprobuj. silnik chyba trzeba podeprzec, ale wymana poduchy to grosze. ze 20 zeta moze... 3-4 tysiace??? A myslalem, ze tylko ja tu jestem swirniety.... ![]() milo, ze nie jestem sam. moze utworzymy w klubie status reanimatora? Bo ja jeszcze nie powiedzialem ostatniego slowa.... |
![]() Grzegorz2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Västerås/Sverige | 2004-03-07 23:14:15 Te wyżarte zawory to wcale nie musi być wina gazu... Jeśli nie regulowałeś odpowiednio często luzu zaworowego (na gazie rzeczywiście warto częściej ) to efekt był taki,że zawór się nie domykał i płomień "wylizał" zawory. Na etylinie byłoby to samo tyle, że może trochę później.
Mam ten problem opanowany...Cały ubiegły rok walczyłem z zaworami i gniazdami. Mam nadzieję , że zwyciężyłem na długo , tak jak Ty. Spalanie i moc fantastycznie zmieniają się po takim remoncie! Też mam spalanie na poz 11 litrów przy dość dynamicznej jeździe. Nawet pozwoliłem sobie odkręcić zawór gażu dla wzbogacenia mieszanki. I tak pali mniej niż przed remontem, a uboga mieszanka potrafi wykończyć motor bardzo szybko, bo temperatura spalania w cylindrze ( i to całe lizanie gniazd i zaworów) bardzo rośnie. |
![]() Grzegorz2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Västerås/Sverige | 2004-03-08 00:07:11
Raczej nie wystarczy... Od razu jak poczujesz spadek mocy i nie będzie on zależał od rodzaju paliwa, to najpierw zmierz ciśnienie sprężania i ustaw zawory. Może w skrajnie mało odpornych gniazdach (takie jak były u mnie ) lub przy dużym obciążeniu taka konieczność pojawić się po 3-5oookm... |
![]() adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2004-03-08 09:29:24
taaa, bo zaczelismy swoje remonty od dwoch roznych "koncow"... teraz co, zamiana? ty rob bude, ja sie biore za mechanizmy. i obaj trafimy do czubkow ![]() |