MotoNews.pl

Potrzebny tani i dobry blacharz/lakiernik z okolic Warszawy

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy za wymianę reperaturek nadkoli tylnych 500zł to dużo(reperaturki moje)??
za reanimację dzwi chcą ode mnie 200zł od sztuki.
Bez lakieru.
Nie znam się na blacharce, chodz mam spawarkę, ale boję się, że coś spaprzę.

Powiem ci szczerze że jak na normalny zakład to nieźle ,ale osobiście mógłbym to zrobić za dużo m niej tylko mały problem nie mam lokum Jak masz spaware i jako takie warunki możemy się dogadać, nawet pistolet do lakierowania chyba mam w bagażniku

[ wiadomość edytowana przez: karrol dnia 2004-03-09 17:58:05 ]

Właśnie problem tkwi w lokalu, a o sieci 380V nie wspomnę, mam nawet jako taki dostęp do gilotyny, zaginarki i krawędziarki. Tylko gdzie, pod blokiem na parkingu. Ale dzięki za pomoc i wierz mi, że jak coś wykombinuję to spokoju nie zaznasz

No to będziesz musiał się ze mną podzielić, może tak: prawa ręka Karola twoja, lewa moja ?

Jaką ty masz spawarke???? bo jak elektryczą to nadkoli tym nie pozpawasz A z miejscem to kombinuj , ja kiedyś robiłem akie rzeczy pod blokiem ale już wyrosłem z tego

moja spawarka to zwykły migomat, nie znam się za bardzo na tym, ale kiedyś pamiętam robiłem tym próby i działa.
Do spawania będzie potrzebny drut 0.6???
Co do lokalu to jeszcze nic nie wykombinowałem, ale miejsce na posesji prywatnej z dostępem do 380 V chyba da się załatwić, lecz niestety bez garażu i najazdu.
Wydaje mi się, że jakby było cieplej to byłoby ok.

No jak by była łąana pogoda to można by się pobawić, tylko bez dachu to kiepsko malowanie widze A jeśli masz Migomat lo lux połowa sukcesu za nami. Może sie dogadam ze Zbyszkiem i wpadniemy któregoś razu do Ciebie na 2 Fury. Pozdr

[ wiadomość edytowana przez: karrol dnia 2004-03-10 17:19:33 ]

Co do spotkania to już, rozmawiałem ze Zbyszkiem. Myślę że parking na Fort Wola jest idealny, tylko jakoś nie możemy się zgrać jeśli chodzi o wolny czas