Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2004-03-10 11:52:38 2 fotki z budowy Fiata 128 Sport Coupe 1.4 Turbo.
![]() ![]() Myśle że wkrótce ![]() Foto: mountezu ![]() |
![]() Qba Czili-Czili-Bang-Bang łili-łonka | 2004-03-10 12:08:46 ..no bravo!...w koncu mam okazje zobaczyc czesciowy efekt prac Barta nad 128;]...nice;]..widze ze silniczek siedzi jak ulał;]
...BTW..masz piekne felgi!! Pozdr. Qba |
![]() mountez F&F Sympatyk | 2004-03-10 12:11:09 auto sliczne. wystarczy wsiasc zeby sie zakochac.
nie moge sie doczekac efektu koncowego! ps: mialem ciezki dzien;), nastepna sesja bedzie bardziej udana... |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-03-10 13:05:10 Masakraaaaa.
Widze ze maniak 128 robi potworka małego .... I w klasycznej obudowie co najwazniejsze !!!! |
![]() MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2004-03-10 14:39:00 o kurcze ![]() (chwilowo więcej niejestem w stanie powiedzieć) |
![]() Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2004-03-10 16:49:40 Projekt nie jest porzucony tylko robiony jest przez 2 lata ![]() |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-03-10 17:07:19 chyba powinien zmienic mechanika ![]() |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2004-03-10 18:55:21 projekt trwa od wrzesnia 2002...niestety..... w miedzyczasie pojawily sie pewne przeszkody {takie jak np fiat dino ![]() ![]() ![]() ps: Qba, to te felgi z maserati biturbo 2.0 seria 1 ![]() [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2004-03-10 19:20:33 ] [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2004-03-10 19:26:34 ] |
![]() Drag-On F&F Sympatyk Fiat 125p 1971 Kraków | 2004-03-10 22:02:01 Bart i jak tu Tobie nie zazdrościć ![]() ![]() ![]() |
![]() Peyo125 F&F Sympatyk Smok Wawelski © & Janosik | 2004-03-10 22:25:46 No , Bart jestem pod wrażeniem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam Piotrek. |
![]() mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-03-11 00:18:36 no nieżle -gratulacje, mam nadzieje że sie spotkamy już niedługo w kraku na spocie i wtedy na zywo bedzie mozna obejżeć twe cacko... |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2004-03-11 00:27:10 peyyoo masz zupelna racje!! miedzy innymi dlatego wybralem silnik turbo z uno ,bo konstrukcyjnie jest identyczny z oryginalnym silnikiem, pasuje na te same mocowania itp... oczywiscie nie obylo sie bez przerabiania... po tygodniu silnik byl w aucie i okazalo sie ze turbina doslownie "siedzi" na przekladni kierowniczej...troche czasu zajelo przerabianie kolektora tak zeby turbo ominelo przekladnie... udalo sie....potem byl problem z filtrem oleju... malo miejsca bo jest adapter do chlodnicy oleju itp itd.... reszte opisze w artykule na stronie niebawem... w kazdym razie ten swap nie powinien trwac wiecej jak kilka tygodni nawet gdyby robic przy tym po kilka godzin w tygodniu...ale.... no niestety to ale trwa juz za dlugo...w zasadzie trzeba zmontowac wtrysk coolera i podpiac wszystko...eehhh szkoda slow, |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2004-03-11 15:57:09 Yaninnya widze ze jestes upartm perfekcjonista... i dobrze.... juz ci mowie wszystko:
silnik jest typ: 146 A8 000..... 1372 ccm..... fabrycznie z katalizatorem 118 koni , na rynek niemiecki 115{?} wiekszosc osprzetu jest z 1.3 {poza glowica}tu masz racje a to dlatego ze oryginalny kolektor byl uszkodzony a zaplon z 1.4 nie chcial "wspolpracowac" z glowiczka{obudowa walka rozrzadu } ze 128 ktora zostala zalozona aby zachowac gorne mocowanie silnika, takze termostat jest z 1.3, centralka wtrysku nie wiem od ktorej wersji jest ale jest oddzielnie z przeplywomierzem. Numerow poszczegolnych elementow nie bede Ci podawal bo twoja opinia na ten temat conajwyzej srednio mnie interesuje. Co do wersji uno T sprzedawanych w Niemczech to mam pewne pojecie, wiem tez jaki silnik na jakim osprzecie do mnie przyjechal, chocby dlatego ze pomagalem przy jego demontazu, tak ze zeby Cie zadowolic poprosze Konia zeby zmienil naglowek posta na "Fiat 128 Sport Coupe 1.4 Turbo na osprzecie z 1300"... poza tym projekt jest jeszcze niegotowy i nie jest powiedziane na jakim osprzecie bedzie wersja finalna.pozdrawiam. ps: moze zamiast odkrywac kolejne "teorie spisku" napiszesz Yaninnya jako doswiadczony, siedzacy w temacie kolega , ktory osprzet jest "lepszy" bo akurat mam mozliwosc wybierania w czesciach montowanych do mojego auta z posrod osprzetu 1.3 i 1.4?? [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2004-03-11 16:01:48 ] |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2004-03-11 17:04:02 tez zauwazylem niespojnosc mojej wypowiedzi dotyczacej zainteresowania Twoja opinia, sorry, bylem nieupszejmy na poczatku, interesuje mnie wszystko co moze poprawic parametry seryjnego silnika turbo, mam zebrane sporo materialow,ale wiekszosc to albo ksiazkowe fakty albo "odczucia" kierowcow amatorow takich jak ja, a Ty masz praktyczna wiedze,chcialbym osiagnac okolo 100+ koni z litra pojemnosci tak zeby bylo te magiczne 150 z silnika, narazie chcialbym wogole zeby swap sie zakonczyl juz,gdy autko zacznie jezdzic i dostanie w koncu wlasciwe nastawy zawieszenia, hamulce i skrzynke bede Cie napewno "bombardowal" pytaniami czy podniesc stopien sprezania powyzej 8:1 a cisnienie doladowania powyzej 1 ,jaki zawor BOV zamontowac jaki walek{wiem o tych seryjnych wiem ![]() |
![]() zeckon PF 125p/Ford Fiesta ... Łódź | 2004-03-12 08:43:35 Jak dla mnie to auto jest bomba,a widok turbiny w aucie przyspiesza bicie mojego serca ![]() ![]() |