Logo Toyoty w Carinie E

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Może ktoś wie, w jakich rocznikach Cariny E, logo Toyoty było na masce, a w jakich na kratce wlotu powietrza? W którym roku zmieniono "lokalizację" tego znaczka i czy chodzi wyłącznie o rocznik samochodu, czy też o inne różnice w tym modelu?
  
 
witam.Wydaje mi się że ostatnia wersja po liftingu miała przeniesiony znaczek na maske oraz migacze w tylnych reflektorach pomarańczowe zamiast białych.Ja mam rocznik 96 i mam znaczek na kratce.
pozdrawiam...
  
 
Logo pojawiło się na masce w 1996 roku po faceliftingu. Jednocześnie zmieniono wedy wspomniane migacze, grill miał od tej pory charakterystyczne "T", do tego to chyba właśnie po liftingu zmieniły się nieco moce poszczególnych jednostek, ponoć poprawili też coś jeśli chodzi o bezpieczeństwo... ale co do tych dwóch ostatnich rzeczy brakuje mi szczegółowych informacji.
  
 
MHM model carina E przeszedl jedna wieksza modernizacje - w kwietniu 96' ( to co koledzy napisali juz wczesniej ) co do silnika to w tym samym czasie wprowadzono turbodoladowana jednostke napedowa z elektron. regulacja cisnienia doladowania heheh
  
 
www.toyotaclub.hg.pl lub www.google.pl
Pozdro
  
 
hej z mocami silników to jest podobno tak że po faceliftingu zmieniono 2.0 jednostke z 133 KM na 126 KM ale nie jestem do końca pewien
Pozdro
  
 
Było tak że moce spadły:
2,0 z 133 na 126
1,6 z 115 na 107
ale wzrosły momenty obrotowe.
Efekt:
- mniejsze zużycie paliwa
- bardziej elastyczny silnik

A po kwietniu 96 zmieniły się także lampy z tyłu i tapicerki w środku a także plastiki. Boczki drzwi przód i zegazy się zrobiły "płaskie" a nie "wklęsłe".
Układ wydechowy zmienili w szczególności portki kolektora, i nieposzło im bo egzempalże po 150 tys km zaczynają brzęczeć.

  
 
a jakie to sa odgłosy z tym brzeczeniem i czym to jest powodowane bo moja Toyka ma około 165 tys i cos mi metalicznie drzy w silniki i nie wiem co
jak to sprawdzić czy to układ wydechowy
  
 
Cytat:
2004-03-13 17:17:51, Kryspin pisze:
Było tak że moce spadły:
2,0 z 133 na 126
1,6 z 115 na 107
ale wzrosły momenty obrotowe.
Efekt:
- mniejsze zużycie paliwa
- bardziej elastyczny silnik



Bylo 183Nm przed i po restylingu (w 2.0). Cos przeoczylem?
Z tego co wiem, przy restylingu dlubali w silniku z powodow ekologicznych.
  
 
Brzęczało do momentu aż wymieniony został elastyczny łącznik.
Tylko nie wiem czy to był brzęczący łącznik czy też podczas spawania się naciągnął układ wydechowy i dlatego przestał.
  
 
a mi cały czas brzeczy mimo że wymieniłem ten łacznik :> wstawiłem elastyczny myślałem że ustąpi na bank brzęczenie a tu nici :> to chyba portki bo chyba nie katalizator? za dalego troche jest odźródła dźwięku. Ale powiem że przestałem się przejmować, rok juz tak mam i chodzi, przebieg 150 tys.
  
 
Czasami sie zdarza, mnie 2 razy w krótkim okresie czasu, że kamyk wpadnie do "kieszonki" tłumika środkowego. Kieszonki tzn blachy łagodzacej uskok krawędzi tłumika i rury.
Wtedy niezle hałasuje...