Witam! Pomoc z 3miasta potrzebna!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Restauruję swoją 2107 i chetnie podzielę sie spostrzeżeniami z innymi klubowiczami z terenu 3miasta. Mam sporo problemów mimo że wymieniłem pół Ladzianki . Jeśli Któs byłby w stanie udzielić mi paru radi zerknąć fachowym okiem to byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
  
 
My zawsze jestesmy gotowi pomóc, co do technicznej pomocy to musisz poczekac na Mirka (Sheriffnt), az wruci z wawki, jutro powinien juz byc, to nasz spec od Ład, mial juz kilka modeli i zna sie na tych samochodach.Pozdrawiam.
  
 
a co sie dzieje, moze ja bede mogl pomoc, jak nie masz gazu, a jaki silnik, ?

  
 
Lewar, w profilu jest 1.5 , a o LPG nie ma mowy
  
 
No to życzymy sukcesów w restauracji - myslę,z chłopaki z Trójmiasta pomogą z chęcia na zywo a my na forum - w razie czego pytaj smiało o wszystko
Paweł
  
 
heh. Już zmieniam dane w profilu!! instalację LPG mam zainstalowaną w swojej Ładziance. Ale pierwszy problem to taki że:

Niedawono jakies pół roku temu wymieniłem przekładnię kierowniczą, wspornik drążków i wszystkie drążki. Wszystko kupilerm nowe w sklepie ( kosztowało mnie to 1 tyś zł ) No dalej to samo. Mam straszny luz na kierownicy. Byłem u mechanika mówił że kwestia dociągnięcia śruby na deklu przekładnie. Dokręcil praktycznie na maxa i nie dość że nie mogłem kręcic kierownicą ( straszny opór) to jeszcze luz praktycznie ten sam.

Duga sprawa:

Samochód po przełąceniu na LPG gaśnie na biegu jałowym oraz na wolnych obrotach gdy wcisnę sprzęgło. Regulowałem ale regulacja starcza na 100 km i wtedy znowu to samo. Czasami nie da się praktycznie wyregulować i na każdych światłach śmigam na ssaniu.
Pojechałem do "gazowców" nawet nie sprawdzili nic tylko gdy im powiedziałem o objawach to powiedzieli że membrany w reduktorze są do wymiany i wycenili to na 150 zł. Nie wiem co robić, Zaufać i wymieniać czy to może się okazać jeszcze coś innego. Czy ktoś zna jakichs tanich i dobrych gazowców najlepiej w gdyni.

aha dodam jeszcze że na benzynce silnik pracuje równo
  
 
Tak się zastanawiam gdzie ty tam możesz jeszcze mieć luz skoro wszystko powymieniałeś???Może to kwestia wieloklinu na wale kierownicy???Ale to powinno być widoczne w trakcie wymiany przekładni i mechanik znający się na rzeczy pewnie by zauważył. myslę,ze to jednak kwestia regulacji luzu na przekładni. A ztego co włąsnie na tenm temat czytam i oglądam to jest tam cio regulować - niestety. myslę,ze Mirek (sheriffnt) będzie w stanie bezbłednie Ci to określić , bo masz takie szczęście ,że jest u Was taki specjalista od ładzianke jak ON
Pozdr
Paweł
  
 
Ja tez wymieniałem przekładnie i po wymianie mam zero luzów , w takim razie albo miałes juz na nowej przekładni luz albo masz luz na gałkach, a śruby niech mechanik nie dociąga bo ci kutas przekładnie zjebie jak masz nową , ja mam nową i jest spoko jakim cudem cie to kosztowało tysiąc jak ja za przekładnie nową dawałem 350 sam wymieniałem prawie cały dzien tyle pierdolenia z tym było i moja mama tez miała udział w wymianie , a drążki są tanie i wspornik tez cos koło 45 zeta, gałki po 25 jak sie nie myle
  
 
ehh. Ja kupowalem częsci w gdyni Ceny w kosmos może są wywalone ale sama przekładnia kosztowała mnie 800 zł. Jak masz dostęp do tańszych to ja się piszę. A z tą śrubą to chyba za późno już bo mechanior ją dokręcił. Nie wie Ktoś jak można to wszystko poskładać do kupy tzn czy można jakoś powalczyć z tą przekładnią
  
 
franc moze Ty masz czas zagladac kazdemu do profilu ja nie mam stalki, wiec chyba nic nie zaszkodzi jak sie spytam?jezeli uwazasz ze moj post zasmiecil watek to Twoj napewno. a moj kolejny jeszcze bardziej wiec darujmy sobie takie bezsensowne uwagi.
  
 
Lewar, spokojnie, nikt nic nie mowil o zasmiecaniu, wyluzuj, a napisalem to zebys mial info o silniku, nie mialem zadnych zlosliwych intencji.
  
 
Witam
przekłądnia nowa faktycznie kosztuje od 600 do 800, widziałem bodaj w sklepie Krzyś w Orłowie,po 350, ale to stara cena i stare zapasy.
jesli membrana jst faktycznie uszkodzona to mniej więcej te 150 kosztuje jej naprawa wszedzie, kiedyś się dowiadywałem przy Cytrynie i końcu tyle dałem za naprawę,. zanim się zdecydujesz na naprawę można jeszce raz poknuć z regulacja, moze to coś w silniku nie tak, np. aparat zapłonowy, swiece itd..
Co do zawieszeni trzeba je dobrze obejrzęc, sprawdzic luzy na końcówkach, łozyskach itd, a dodatkowo warto obejrzęc wspornik posredni czy nie ma luzów, jesli jest wywalony daje bardzo nieprzyjemny objaw.
Generalnie trzeba by się jakoś umówic coby poogladac posprawdzac co trzeba, by mieć jasnośc z czym warto jechac do warsztatu, a z czym nie trzeba, daj znac czy bywasz czasem w Gdyni?.., byle tylko pogoda była już jakas mozliwa
  
 
Witam serdecznie!

Tak się składa że w gdyni jestem cześciej i wiecej niz w wejherowie ( studia + pomieszkuję czasem u dziewczyny Wiec byłbym wdzięczny jak byś mógł rzucić okiem na biąłą strzałę . Chętnie wysłucham wszelkich rad i uwag bo mój mechanik już nie daje rady i jak mnie widzi to się modli i prosi żebym sobie golfa kupil he he .. ja tam wole moją 07. Chetnie tez obejrzę cudzą 07 gdyż jeszcze nie mialem okazji skonfrontować mojej z inną ponieważ nikt ze znajomych nie ma.

Więc jeśli byłbyś w stanie jakoś sie spotkać na oględziny to byłbym wdzięczny.

p.s. Nie mogę fotek wrzucic do profilu. wyskakuj mi ze nie masz uprawnien bla bla bla.... , zmniejszyłem rozmiary do 50 kilo i dalej lipa... jako jpg i gif próbowalem
  
 
Cytat:
2004-03-14 23:48:05, sheriffnt pisze:
...dodatkowo warto obejrzęc wspornik posredni czy nie ma luzów, jesli jest wywalony daje bardzo nieprzyjemny objaw.



Potwierdzam! Znajdź mój post na tej stronie i jeszcze tej.
Po wymianie wspornika nastąpiła
bardzo zauważalna poprawa sterowności auta,
choć do rewelacji jeszcze daleko.
Czeka mnie jeszcze kilka spraw z tym związanych,
m.in. spawanie jutro i ustawianie zbieżności najpóźniej w sobotę,
że nie wspomnę o wycieku oleju z przekładni
i jakichś jękach-stękach przy kręceniu kierą.

Oj dały dziury po układzie kierowniczym tej zimy ...
  
 
Czesc Krystian!

Niech zgadne - twoja lada jest niebieska/granatowa czy moze czarna, bo pamietam, ze takiego koloru lade nieraz mijalem gdzies w okolicach wejherowa i pamietam, ze miala tablice wejherowskie (w tamtym czasie jeszcze chyba czarne).

Bardzo sie ciesze, ze jest nowa osoba z pomorskiego.

Do zobaczenia w najblizszym czasie.
  
 
Witam!

Wrzucam fotki 2107 dla zainteresowanych
Pozdrawiam


  
 
To chyba jest 2105,bo zderzaki i atrapę ma czaren,do tego fotele nie lotnicze.
ja obstawiam ze to 2105
pzdr
p.s co to jest te czarne okrągle na lewym tylnym błotniku?
  
 
he he

Jest to moja 2107. Zderzaki są czarne bo chrom został zmamieniony cza czarny mat. Co do foteli to pasażera jest lotniczy a kierwowcy jest od BMW 7 ( fajna sprawa - regulacja w 3 płaszczyznach) To czarne coś nad kolem to wlew LPG

Pozdrawiam
  
 
Ups - czyli pomyłka z mojej strony - jest biała

Ten wlew od gazu to juz bardziej fatalnie nie mogli ci zrobić.

Musze obadać ten fotel z BMW 7, napewno jest wygodny, jak to fotele z beemki.
  
 
SYVO ile kosztuje ustawienie zbieznosci??

Leszek wlew gazu taki jest praktyczny i nie krytykuj

KRYSTIAN moze niedlugo jakis spocik w gdyni zrobimy przujedziesz swoja 7 i pare glow ci doradzi no w zaleznosci odfrekwencji


Pozdro